Z201851229
OF-182375
zrušená
00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
Rekonštrukcia elektroinštalácie výťahu v nemocničnom zariadení
Rekonštrukcia výťahu, elektroinštalácia, výmena rozvádzača pre riadenie výťahov
Služba, Tovar
1. Rekonštrukcia elektroinštalácie výťahu v nemocničnom zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Rekonštrukcia výťahu, dodávka a montáž elektroinštalácie, výmena a oprava vadných dielov, opakovaná úradná skúška výťahu v nemocničnom zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výťah č.1 - nosnosť | kg | 1000 | ||
Zdvih | m | 66,7 | ||
Menovitá rýchlosť | m/s | 1,4 | ||
Počet staníc/nástupíšť | ks | 20/38 | ||
Výkon motora | kW | 17,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Výťah-technické parametre | TOV1000,r.v.1975, sk.Ac1, s označením staníc 2S;1S;P;1-16st. elektromotor T280 BR 6/36-G,24PS, brzda LM-48; 48V, pohon elektrický trakčný, napájacia sústava 3/PEN AC 400/230V,50Hz,TN-C, výr.TRANSPORTA |
Požadované práce - dodávka | 1ks/ výťahový rozvádzač s frekvenčným riadením a núdzovým zdrojom 12V; riadenie kab.dverí 2x(3x400V pôvodné KUK) |
Dodávka | 1ks/snímač otáčok + prípravok na montáž k výťahovému stroju |
Dodávka | 1sada/ snímačov a magnetov polohy kabíny + prípravok na montáž |
Dodávka | 1sada/dodávka elektroinštalácie, závesných káblov v šachte výťahu |
Dodávka | 1sada/ elektroinštalácie kabíny výťahu |
Dodávka | 1ks/kabínového ovládača,20 staníc, 20 ks/ tlačidlá s potvrd.voľby,podsvietené,1ks/digitálna poloh.sig.,1ks/núdzové svetlo,2ks/tlačid.zatvor.a otvor.dverí |
Dodávka | 1ks/2N dorozumievacie zariadenie, 1ks/ kľúčový ovládač riadič |
Dodávka | 20ks/ vonkajších privolávačov (1ks/tlačidlo, 1ks/kľúč pre riadiča, 2ks/smerové šípky) |
Dodávka | 1ks/ revízna jazda |
Dodávka | 1ks/stop tlačidla do priehlbne výťahu |
Výmena a montáž | 1ks/ výťahového rozvádzača a snímača otáčok na výťahový stroj |
Výmena | 1ks/snímačov polohy kabíny |
Výmena | 1ks/ elektroinštalácie, závesného kábla v šachte a na strope kabíny |
Výmena | 1ks/ kabínového ovládača |
Výmena | 20ks/poschodových privolávačov s finálnou úpravou |
Montáž | 1ks/revízna jazda na strop kabíny a STOP tlačidla do priehlbne výťahu |
Oprava a nastavenie | 1ks/ brzdy výťahového stroja |
Oprava a nastavenie | 1ks/pôvodného pohonu kabínových dverí (3x400V KUK) |
Oprava a nastavenie | 38ks/pôvodných šachtových dverí |
Oprava a zoradenie | 1ks/ OR2 |
Oprava a zoradenie | 1ks/koncových spínačov |
Očistenie, premazanie a zoradenie | 1ks/ celého výťahového stroja |
Revízia | 1ks/ celého zariadenia a spustenie do prevádzky |
Opakovaná úradná skúška | 1ks |
Náklady na dopravu | 1ks |
Náklady na ekologickú likvidáciu demontovaných častí | 1ks |
Zaškolenie obsluhy | 1ks |
Názov |
1. Zhotoviteľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb, zodpovedných za plnenie zmluvy a ich kontaktné údaje v nasledujúci deň po nadobudnutí platnosti zmluvy. |
2. Realizácia predmetu zmluvy bude prebiehať za plnej prevádzky a preto si Objednávateľ vyhradzuje právo upravovať harmonogram jednotlivých prác dodávateľa počas ich plnenia. Harmonogram prác je platný až po odsúhlasení objednávateľom. Práce bude potrebné realizovať aj popoludňajších a nočných hodinách a v sobotu a nedeľu. |
3. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dielo v súlade so zmluvou vykoná do 75 kalendárnych dní od doručenia písomného vyzvania na prevzatie staveniska k realizácii prác podľa Objednávateľom schváleného harmonogramu prác. Zhotoviteľ je povinný prevziať stavenisko do 3 pracovných dní po doručení písomného vyzvania. |
4. Ak Zhotoviteľ vykoná dielo pred dohodnutým časom v zmluve, Objednávateľ sa zaväzuje riadne vykonané dielo v celom rozsahu prevziať pred dohodnutým časom plnenia. |
5. Zhotoviteľ zhotoví celé dielo v rozsahu, kvalite a lehotách podľa zmluvy. Zhotoviteľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je činnosť, ktorá je rovnakého alebo podobného druhu ako je predmet zákazky a je oprávnený uzavrieť túto zmluvu ako odborne spôsobilý na vykonanie diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem. |
6. Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa odovzdať po ukončení diela dokumentáciu skutočného vyhotovenia, stavebný denník, zápisy o vykonaných kontrolách a skúškach, protokoly o vykonaných odborných prehliadkach a skúškach, osvedčenia a prehlásenia o použitých výrobkov a materiálov k preberaciemu konaniu. |
7. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný harmonogram prác najneskôr pri prevzatí staveniska vyhotovený v súlade s požiadavkami a podmienkami uvedenými v predmetnom verejnom obstarávaní. |
8. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť realizáciu všetkých predpísaných servisných úkonov počas trvania záruky na dielo. |
9. Zhotoviteľ sa zaväzuje predložiť podrobný zoznam potrebných servisných úkonov najneskôr pri odovzdaní diela. Nepredloženie zoznamu potrebných servisných úkonov bude Zhotoviteľ považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 1000 Eur. |
10. Cena diela zahŕňa aj všetky náklady zhotoviteľa na vykonávanie predpísaných servisných prehliadok a prác počas záručnej doby. |
11. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet jednotkových cien položiek s uvedením MJ, množstva celkom, ceny jednotkovej, ceny celkom s DPH a bez DPH do 7 dní od nadobudnutia platnosti zmluvy vyhotovený v súlade s podmienkami a požiadavkami Objednávateľa uvedenými v predmetnom verejnom obstarávaní. Nepredloženie podrobného rozpočtu bude Zhotoviteľ považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 1000 Eur. |
12. Objednávateľ sa zaväzuje dielo zhotovené v súlade so zmluvou prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu za podmienok dohodnutých v zmluve. |
13. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, na vlastné náklady a je povinný zabezpečiť na svoje náklady aj dopravu všetkých materiálov, výrobkov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
14. Cena za dielo je stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonaní diela tejto zmluvy a je nemenná. |
15. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku po odovzdaní diela na základe odsúhlaseného súpisu zrealizovaných prác. |
16. Prílohou faktúry bude preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným Zhotoviteľom a Objednávateľom. |
17. Lehota splatnosti faktúry je do šesťdesiat / 60 / kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
18. Zhotoviteľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.22. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Zhotoviteľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
19. Zhotoviteľ dodá objednávateľovi 3 originály faktúry. Na faktúre bude označený predmet fakturácie presným názvom diela podľa zmluvy. |
20. Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela a denne musí vykonávať upratanie staveniska a prístupových ciest. |
21. Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie všetkých bezpečnostných a protipožiarnych opatrení v zmysle príslušných platných právnych predpisov a noriem. Zhotoviteľ je povinný zúčastniť sa na vstupnom školení BOZP a PO u odborných zamestnancov Objednávateľa a podpísať tlačivo poučenia všetkými zamestnancami Zhotoviteľa o povinnosti zachovávať mlčanlivosť. |
22. Zhotoviteľ zodpovedá za škodu, ktorú spôsobí Objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť Objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami Zhotoviteľa alebo tretími osobami pri vykonaní diela. |
23. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie diela. Ak Objednávateľ zistí, že Zhotoviteľ vykonáva dielo v rozpore s jeho povinnosťami, je Objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby Zhotoviteľ odstránil vady vzniknuté vadným vykonávaním diela a dielo vykonal riadnym spôsobom. |
24. Ak Zhotoviteľ zistí pri vykonávaní diela skryté prekážky týkajúce sa miesta, kde sa má dielo vykonať a tieto prekážky znemožňujú vykonanie diela dohodnutým spôsobom, je Zhotoviteľ povinný oznámiť to bez zbytočného odkladu Objednávateľovi. |
25. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť pri realizácii diela. |
26. Zhotoviteľ prehlasuje, že má uzatvorené poistenie majetku a zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám výkonom činnosti a prevádzkou vrátane poistenia materiálu proti strate, poškodeniu, zničeniu. Zhotoviteľ predloží Objednávateľovi poistnú zmluvu alebo doklad na požadované poistenie najneskôr pri odovzdaní staveniska. Poistenie sa zaväzuje Zhotoviteľ udržiavať v platnosti po celú dobu trvania zmluvy. |
27. Zhotoviteľ pri realizácii diela zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov vrátane všetkých ďalších osôb, ktoré sa budú pohybovať na stavenisku. |
28. Zhotoviteľ je povinný počas realizácie prác dodržiavať NV SR č. 396/2006 Z. z. a predložiť plán bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci po písomnej výzve Objednávateľa na prevzatie staveniska , ktorým boli určené pravidlá na vykonávanie prác na stavenisku. |
29. Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má Zhotoviteľ vykonávať dielo podľa tejto zmluvy, zabezpečiť: prívod vody, elektrického prúdu s napätím 230 V alebo 400 V, prístup pre vykonávanie diela zamestnancom a vozidlám Zhotoviteľa. Zhotoviteľ predloží menný zoznam svojich zamestnancov a vozidiel najneskôr pri prevzatí staveniska. |
30. Zhotoviteľ je povinný dodržiavať interné predpisy Objednávateľa a to Pl-01, Pl 02.2 a IN-14.4, ktoré sa týkajú opatrení pri havarijnom úniku nebezpečných odpadov a nebezpečných látok do životného prostredia - havarijný plán. Objednávateľ oboznámi s týmito predpismi Zhotoviteľa pred začatím prác. |
31. Zhotoviteľ je oprávnený realizovať prípadné zásahy do objektu a zariadení len s predchádzajúcim súhlasom Objednávateľa, pričom objektu a zariadení môže realizovať len s predchádzajúcim odsúhlasením Objednávateľa a pri realizácii diela uviesť do pôvodného stavu. Súhlas s realizáciou zásahu sa nevyžaduje v prípade havarijnej situácie, kedy je zásah nevyhnutný na odvrátenie hroziacej škody na majetku. |
32. Zhotoviteľ je pri nakladaní s odpadom povinný v plnom rozsahu plniť povinnosti vyplývajúce pre pôvodcu odpadu v súlade so zákonom č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a je povinný Objednávateľovi odovzdať doklady o uložení/ likvidácii odpadu zo stavebnej činnosti na predmetnom diele. Železný šrot z demotáži si prevezme objednávateľ od zhotoviteľa v priestoroch na to určených. |
33. Zhotoviteľ vybaví svojich zamestnancov príslušnými ochrannými pracovnými pomôckami a zároveň zabezpečí výkon prác podľa ich druhu a charakteru tak, aby zodpovedali príslušným STN a platným právnym predpisom. |
34. Zhotoviteľ je pre oblasť požiarnej ochrany povinný zabezpečiť dodržiavanie zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
35. Vzhľadom k tomu, že dielo sa bude vykonávať za plnej prevádzky Objednávateľa, ktorým je zdravotnícke zariadenie, Zhotoviteľ je povinný túto skutočnosť zohľadňovať pri demontážnych, montážnych prácach a transporte materiálu. |
36. Ak je Zhotoviteľ v omeškaní s odovzdaním diela Objednávateľovi podľa zmluvy alebo je v omeškaní s odstránením reklamovanej vady alebo vád, zistených pri odovzdaní diela, je Zhotoviteľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 % z celkovej ceny diela bez DPH za každý začatý deň omeškania. |
37. Zhotoviteľ je povinný dôsledne separovať odpad vznikajúci jeho činnosťou, ukladať ho a zneškodňovať ako aj udržiavať používané mechanizmy v takom technickom stave, aby z nich nedochádzalo k úniku ropných látok a viesť evidenciu o vyprodukovaných odpadoch. |
38. Zmluvné pokuty a sankcie dojednané touto zmluvou hradí povinná strana, nezávisle od toho, či a v akej výške vznikne druhej strane škoda porušením povinnosti, ktorú možno vymáhať samostatne. |
39. Zhotoviteľ zodpovedá za to, že dielo bude mať v čase jeho odovzdania a prevzatia všetky zmluvne dohodnuté vlastnosti a že nemá vady, ktoré by znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho využitia. |
40. Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonať dielo jeho riadnym dodaním, montážou a protokolárnym odovzdaním predmetu zmluvy Objednávateľovi. |
41. Zhotoviteľ sa zaväzuje písomne oznámiť Objednávateľovi pripravenosť diela na odovzdanie a termín odovzdania oznámiť najmenej tri dni vopred v mieste plnenia o čom vykoná aj zápis do stavebného denníka. |
42. Ak má dielo vady, ktoré bránia jeho riadnemu užívaniu, Objednávateľ odmietne a neprevezme dielo až do ich odstránenia Zhotoviteľom. |
43. Po ukončení prác na diele, je Zhotoviteľ povinný bezodkladne stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
44. Nebezpečenstvo škody na diele prechádza na Objednávateľa odovzdaním diela. |
45. Zhotoviteľ na vykonané práce poskytuje záruku 2 roky na plnú funkčnosť a na fyzikálne vlastnosti dodaného materiálu, ktorá začína plynúť odo dňa prevzatia diela Objednávateľom. Záručná doba sa predlžuje o dobu uplatnenia vád do doby ich odstránenia. |
46. Objednávateľ je povinný vady diela reklamovať u Zhotoviteľa písomne bez zbytočného odkladu, za písomnú reklamáciu sa považuje aj reklamácia uplatnená e-mailovou poštou. |
47. Zhotoviteľ je povinný nastúpiť na odstránenie reklamovaných vád do 24 hodín po uplatnení písomnej reklamácie. |
48. Ktorákoľvek zmluvná strana je oprávnená od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodov uvedených v zákone alebo z dôvodov uvedených v tejto zmluve. |
49. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť z dôvodov, ak Zhotoviteľ: a/ nezačne s vykonávaním diela do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska, b/bude vykonávať dielo v rozpore s dohodnutými podmienkami a pokynmi Objednávateľa, c/ prerušil vykonávanie diela na viac ako 3 dní, pričom prerušenie nebolo nevyhnutné |
z dôvodu nepriaznivých poveternostných podmienok, ktoré by bránili vykonávaniu diela, d/ bude v omeškaní s odovzdaním diela o viac ako 10 dní, e/ použije na vykonanie diela iné materiály alebo dielo vykoná v inej technickej špecifikácii ako požadoval Objednávateľ , |
f/ nebude dodržiavať harmonogram prác a pokyny Objednávateľa, vzhľadom na špecifický charakter plnenia zmluvy v zdravotníckom zariadení, g/ pri vykonávaní diela poruší právne predpisy SR, h/ poskytne Objednávateľovi nepravdivé alebo zavádzajúce informácie vzťahujúce sa na vyhotovenie diela. i/ nepredloží požadované doklady za podmienok uvedených v tejto zmluve j/ z dôvodu podstatného porušenia zmluvy, tak ako je uvedené v tejto zmluve |
50. Zhotoviteľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ : a/ neodovzdá Zhotoviteľovi stavenisko/ miesto vykonania diela do 15 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy, b/ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska/miesta vykonania diela neposkytne potrebnú súčinnosť, |
c/ požiada o prerušenie vykonávania diela z prevádzkových dôvodov a toto prerušenie bude trvať viac ako 30 pracovných dní, d/ pri vykonávaní diela poruší právne predpisy SR, e/ poskytne Zhotoviteľovi nepravdivé a zavádzajúce informácie vzťahujúce sa na dielo. |
51. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti zmluvy oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu/overovania v zmysle platnej legislatívy a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
52. Zmluvu je možné meniť a dopĺňať v písomnej forme na základe vzájomnej dohody obidvoch zmluvných strán formou dodatku. |
53. Právne vzťahy výslovne touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami zák.č.513/1991Zb. Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. |
54. Popis použitého materiálu a zariadenia uvedený v cenovej ponuke je záväzný. Je možné použiť ekvivalent s rovnakými technickými a kvalitatívnymi vlastnosťami, ktoré budú predložené písomne objednávateľovi na odsúhlasenie v lehote do troch dní od nadobudnutia platnosti zmluvy. |
55. Zhotoviteľ musí preukázať technickú a odbornú spôsobilosť zoznamom realizovaných prác v objektoch zdravotníckych zariadení rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúce 3 roky predložením kvalifikovaných referencií o kvalite prác a lehôt dodania potvrdenými investormi týchto stavebných prác do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. Nedodržanie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
56. Zhotoviteľ musí preukázať, že je držiteľom platných certifikátov systému riadenia rizík BOZP OHSAS 18001 , systém manažérstva kvality podľa ISO 9001 a certifikátom ISO:140001:2004 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky. Najneskôr do 7 pracovných dní po uzavretí zmluvy je povinný Zhotoviteľ doručiť Objednávateľovi kópie listinnej formy vyššie uvedených certifikátov. Nedodržanie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený uplatniť si nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 3000,-Eur. |
57. Ak sa preukáže , že ku dňu uzavretia zmluvy , alebo v priebehu plnenia zmluvy - realizácia diela, nepravdivosť predložených dokumentov Zhotoviteľa podľa bodu 6, považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 500 Eur. |
58. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. OZ v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu Zhotoviteľovi ako veriteľovi, Zhotoviteľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za Objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky Zhotoviteľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné. |
59. V prípade porušenia vyššie uvedeného je Objednávateľ oprávnený uplatniť si voči Zhotoviteľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom : dvadsať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
30.11.2018 09:00 — 28.02.2019 09:00
1,00 ks
24 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2018 09:00
26.11.2018 09:00
26.11.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2018 11:24 - Vstupná ponuka | 24 000,00 | € | Cena bez DPH |
23.11.2018 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: