00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Kancelársky papier A4
kancelársky papier A4
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier A4, biely, 80g
|
|
---|---|
Funkcia |
Laserova čierno-biela a farebná tlač, kopírovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky papier formát A4, Gramáž -80g/m2, belosť - minimálne 150 CIE, Opacita - minimálne 91%, balenie 500 ks | balenie | 200 |
2. Kancelársky papier A3, biely, 80 g
|
|
---|---|
Funkcia |
Laserova čierno-biela a farebná tlač, kopírovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky papier formát A3, Gramáž -80g/m2, belosť - minimálne 150 CIE, Opacita - minimálne 91%, balenie 500 ks | balenie | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ predloží elektronický podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, doplnené o JC be DPH, DPH, JC s DPH zaokrúhlené na 2 desatinné m iesta - do 2 dní od uzavretia zmluvy. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF. |
Dodanie tovaru na adresu dodávateľa iba v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod. |
V prípade ak objednávateľ zistí, pri preberaní predmetu zákazky, že predmet zákazky nespĺňa predpísané parametre (vlastnosti, zloženie), vyhradzuje si právo tento tovar neodobrať. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa objednávky objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku ekvivalentného výrobku iba v prípade, ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre a technické úžitkové vlastnosti, ktoré musí dodávateľ zdokladovať. |
Vyznačené údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu / baliarne, údaj o zložení, údaje o objeme, údaj o odporúčanom dávkovaní a dátum najneskoršej spotreby. |
Verejný obstarávateľ si pre potreby overenia kvality ponúkaných tovarov vyhradzuje právo vyžiadať certifikát kvality k príslušnými produktom, ktorý je dodávateľ povinný predložiť do 3 pracovných dní. Nepredloženie požadovaného certifikátu kvality bude verejný obstarávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak) v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave. |
Doba spotreby tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/3 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať - ponúkaný tovar nebude porovnateľnými , resp. lepšími parametrami ako požadoval, pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH / dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00 |
pokračovanie: V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS. |
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Hlboká cesta č. 21, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
29.11.2018 08:00 — 30.11.2018 14:00
1,00 sada
828,36
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2018 08:08
26.11.2018 09:00
26.11.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2018 13:15 - Vstupná ponuka | 828,36 | € | Cena s DPH |
23.11.2018 13:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 828,36 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: