00151882
Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky
Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK
30775264
SVOP, spol. s r.o.
Pod rovnicami 730/2, Bratislava, 84104, SVK
poskytovanie technickej podpory, úprav a servisu na informačný systém "Centrálny register evidencie publikačnej činnosti 2" (CREPČ2)
technická podpora, servis, údržba a úpravy vrátane analyticko-programátorských prác
Služba
1. Dodanie bežných servisných služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CREPČ 2 v CVTI SR v počte 80 hodín.
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstarávateľ požaduje dodanie bežných servisných služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CREPČ 2 v CVTI SR v počte 80 hodín podľa pokynov objednávateľa na základe jeho požiadaviek v požadovanej kvalite a v rozsahu uvedenom v časti Technické vlastnosti "A": |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A. dodanie bežných servisných služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CREPČ 2 podľa pokynov objednávateľa | hod | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- Pravidelný monitoring stavu systému a jeho bežná údržba s cieľom zabezpečiť optimálne prevádzkové podmienky; | |
- Podpora správcov systému pri údržbe databáz a údržbe systému a technické konzultácie; | |
- Podporu a servis systému vrátane jeho prípadnej reinštalácie; | |
- Zverejňovanie štatistík pre verejnosť na portáli CREPČ/CREUČ; | |
- Telefonická poradenská služba (hot-line) a komunikácia formou elektronických kanálov; |
2. technické úpravy a analyticko-programátorské práce v systéme CREPČ2 v počte 720 hodín, ktoré zahrňujú:
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstarávateľ požaduje technické úpravy a analyticko-programátorské práce v systéme CREPČ2 v počte 720 hodín, ktoré zahrňujú požiadavky uvedené v časti Technické vlastnosti "B": |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
B. technické úpravy a analyticko-programátorské práce v systéme CREPČ2 | hod. | 720 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- Modul testovacieho prostredia pre prípravu importu dát CREPČ 2. | |
- Úprava modulu pre hodnotenie publikačnej činnosti v časti vyhľadávania. | |
- Modifikácie notifikačného objektu systému na základe pripomienok VŠ. | |
- Úpravy submodulu pre generovanie ISBD náhľadov dát. | |
- Diagnostiku, dohľad, zálohovanie, zriaďovanie a archiváciu databáz. | |
- Analýzu zistených chýb v jednotlivých moduloch systému, identifikáciu druhu a miesta chyby, odstraňovanie zistených chýb v systéme. | |
- Úpravy funkcionalít systému menšieho rozsahu (aktualizácia kódovníkov, konfigurácia a parametrizácia systému podľa meniacich sa požiadaviek na používanie; menšie analytické práce, programátorské práce a databázové práce a konverzie dát). | |
- Analytickú a metodickú podporu pri prevádzke systému. | |
- Odborné konzultácie všetkých technických aspektov systému a jeho rozhraní. |
Názov |
Predmetom obstarávania je záväzok dodávateľa poskytovať objednávateľovi technickú podporu, servis, údržbu a úpravy, vrátane analyticko-programátorských prác (ďalej aj ako „služby“) zmo-dernizovaného on line systému na evidenciu publikačnej činnosti vysokých škôl CREPČ 2 na 4 (štyri) mesiace od účinnosti zmluvy v rozsahu a za podmienok špecifikovaných v tejto Rámcovej dohode. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
A. poskytovanie bežných servisných služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CREPČ2 v rozsahu max. 80 hodín počas účinnosti Rámcovej dohody podľa požiadaviek objednávateľa. Fakturácia za skutočne zrealizované servisné služby prebehne na základe písomnej objednávky Objednávateľa. |
B. požadované technické úpravy a analyticko-programátorské práce v systéme CREPČ2 sa budú realizovať na základe konkrétnych požiadaviek verejného obstarávateľa a bude na ne na základe Rámcovej dohody vystavená objednávka. Maximálny počet hodín pre technické úpravy a analyticko-programátorské práce v systéme CREPČ 2 po dobu platnosti Rámcovej dohody je 720 hodín. Dodávateľ vystaví faktúru so splatnosťou 30 dní po vykonaní všetkých služieb ( programátorských prác) na základe vystavenej objednávky. |
Každá faktúra vystavená Dodávateľom podľa Zmluvy bude vystavená ako daňový doklad, pričom Dodávateľ je povinný faktúru zaslať tak, aby Objednávateľ mohol na základe daňového dokladu zúčtovať daň z pridanej hodnoty do obdobia podľa dátumu vystavenia faktúry. Splatnosť faktúry bude tridsať (30) kalendárnych dní od dňa doručenia Objednávateľovi. Splatnosťou sa podľa tohto bodu rozumie odpísanie finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa. |
Iné požiadavky: |
• základná doba pre poskytovanie služieb bude v pracovnej dobe objednávateľa (od 8:00 do 16:00), od pondelka do piatku, s výnimkou štátom uznaných sviatkov; |
• v prípade nutnosti, ak nastane kritický stav resp. dlhodobý problém s prevádzkou, zabezpečí dodávateľ okamžitý zásah, ktorým sprevádzkuje systém v čo najkratšom čase, a to vrátane jeho prípadnej reinštalácie nasledovne: |
- v prípade kritického stavu do 2 hodín od jej doručenia (telefonicky alebo e-mailom); |
- v prípade zadefinovania problému iného ako kritického charakteru zo strany objednávateľa je dodávateľ povinný odstrániť problém do 24 hodín; |
- počas trvania služby dodávateľ zaväzuje dodať a zaviesť do prevádzky všetky úpravy a doplnenia po predchádzajúcom odsúhlasení objednávateľa. Dodávka bude zahŕňať aj príslušnú dokumentáciu; |
• počas trvania služby sa dodávateľ zaväzuje dodať a zaviesť do prevádzky všetky úpravy a doplnenia po predchádzajúcom odsúhlasení objednávateľa. Dodávka bude zahŕňať aj príslušnú dokumentáciu; |
• dodávateľ poskytne zákazníkovi po dobu trvania služby odborné konzultácie k systému. Konzultácie sa vykonajú operatívne podľa potreby prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. V odôvodnených prípadoch sa po vzájomnej dohode môžu konzultácie vykonať osobne. |
V prípade nedodržania lehoty na odstránenie problémov v prípade vyššie zadefinovaných stavov je objednávateľ oprávnený vyžadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR za každú nedodržanú hodinu. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká nárok objednávateľa na prípadnú náhradu škody. |
Dodávateľ zodpovedá počas doby poskytovania služieb na základe tejto zmluvy alebo počas záručnej doby aj za chyby IS, za ktoré by inak zodpovedal pôvodný majiteľ IS v prípade, ak tieto chyby budú spôsobené zmenami a úpravami IS vykonanými dodávateľom. |
Dodávateľ poskytne zákazníkovi po dobu trvania služby odborné konzultácie k systému. Konzultácie sa vykonajú operatívne podľa potreby prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. V odôvodnených prípadoch sa po vzájomnej dohode môžu konzultácie vykonať osobne. |
Bezplatné vyčlenenie priestoru v sídle objednávateľa pre pracovný tím dodávateľa v maximálnom počte 3 ľudí a umiestnenie potrebnej infraštruktúry podľa potrieb plnenia predmetu Zmluvy, umožnenie konzultácií so zástupcami užívateľov systému a manažérmi zodpovednými za stanovenie procesnej štruktúry objednávateľa nadväzujúcej na systém, umožnenie konzultácií so správcami systému. |
Dodávateľ ručí za časové a obsahové plnenie požiadaviek plnených podľa Zmluvy, pokiaľ objednávateľ včas splní svoje záväzky nevyhnutné pre splnenie záväzku dodávateľa. Tovar a súvisiace služby budú vždy odovzdané objednávateľovi písomným protokolom, ktorý bude podpísaný zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
Dodávateľ poskytuje záruku na všetky úpravy systému, ktoré vytvorí podľa tejto Zmluvy, po dobu 12 mesiacov. Po dobu trvania záruky bude dodávateľ bezplatne riešiť všetky poruchy vzniknuté pri prevádzke systému z dôvodu jeho vady. |
Dodávateľ si je vedomý, že pri svojej činnosti bude pracovať s dôvernými dátami objednávateľa a zaväzuje sa zabezpečiť nešírenie informácií, o ktorých sa dozvedel v súvislosti s plnením tejto zákazky. |
Dodávateľ zašle do 5 dní od účinnosti zmluvy / elektronicky (sken)/ oprávnenie - povolenie autora softvéru pre zmluvne požadované úkony - vývoj, implementácia, dodanie softvéru. |
Do 7 dní od účinnosti zmluvy sa uskutoční stretnutie zmluvných strán v sídle objednávateľa, kde budú upresnené požiadavky, časové termíny a postupy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 12 dní od účinnosti zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní po tom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Lamačská cesta 8/A, Bratislava - mestská časť Lamač, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
4
1,00 balík
24 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2018 08:26
26.11.2018 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2018 10:40 - Vstupná ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
21.11.2018 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: