35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
44248881
ROTHLEHNER pracovné plošiny s.r.o.
Novozámocká 102, Nitra, 94905, SVK
Prívesná vysokozdvižná prístupová plošina
Prívesná teleskopická pracovná plošina
Tovar, Služba
1. Prívesná vysokozdvižná prístupová plošina 2ks
|
|
---|---|
Funkcia |
A. Technické vlastnosti koša |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Manipulačná výška koša | m | 18 | ||
Dosah koša | m | 16 | ||
Nosnosť koša | kg | 200 | ||
Dosah koša pri 200 kg záťaži vo vertikálnej rovine | m | 8 | ||
Dosah koša pri 80 kg záťaži vo vertikálnej rovine | m | 11 | ||
Kôš otočný v rozsahu | ° | 2 x 45 | ||
Pôdorys pracovného koša | m | 1,2 x 0,8 x 1,1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyhotovenie pracovného koša | Z hliníkových komponentov |
Vstupovanie do koša | Zabezpečené sklápateľnými nástupnými schodíkmi |
Elektrická zásuvka v koši | Zásuvka na 230V privedená do pracovného koša chránená prúdovým chráničom |
Ochrana ovládacieho pultu v koši | Pomocou odnímateľnej ochrannej plachty |
Zapínanie/vypínanie čerpadla v koši | Motor s automaticky vypína do 30 sekúnd |
Zapínanie/vypínanie motora elektrocentrály | V pracovnom koši |
Vyhotovenie pracovného koša | Z hliníkových komponentov |
2. Prívesná vysokozdvižná prístupová plošina 2ks
|
|
---|---|
Funkcia |
B. Technické vlastnosti podvozku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rok výroby podvozku | rok | 2018 | ||
Celková hmotnosť s plošinou a košom | kg | 2150 | ||
Prepravná rýchlosť | km/h | 80 | ||
Vonkajší obrys tanierov podpier | m | 4x4 | ||
Šírka osí ustavených podpier | m | 4 | ||
Celková výška v prepravnej polohe | m | 2,2 | ||
Prejazdná šírka v prepravnej polohe | m | 2,2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podvozok | Kategórie O2 |
Podvozok | S nadstavbou pracovnej plošiny ako celku |
Požadovaná výbava podvozku | Blatníky, manipulačné koleso oja prívesu, závesné zariadenie ISO50, nájazdová brzda s parkovacou brzdou, rezervné koleso, hasiace zariadenie v počte 2ks |
Svetlá | Zadné koncové svetlá, obrysové svetla podľa aktuálnej vyhlášky |
Teleskopická plošina pozostávajúca | Z štvordielneho duralového ramena |
Diely teleskopu plošiny | Vybavené na trecích plochách silonovými lištami |
Pohon plošiny | Zo siete 230V v kombinácií s minimálne 3,0 kW benzínovej elektrocentrály pre pohon plošiny a zároveň bežného náradia zo zásuvky v koši |
Manipulácia podpier pracovnej plošiny pre dopravnú a pracovnú pozíciu | Hydraulický sklopné. Nie vysúvacie, ustavenie vo svahu min. 8%, automatická nivelácia do vodorovnej polohy |
Pomocný pojazd plošiny pre presun pri práci | Pomocou hydraulických prítlačných valcov na kolesá, ovládaný hydraulickými ventilmi |
Núdzové ovládanie plošiny | Ručnou hydraulickou pumpou |
Názov |
Vrátane dopravy a sprevádzkovanie na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia. |
Tovar nový, doposiaľ nepoužitý. |
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, denník zdvíhacieho zariadenia, záručný list, úradná skúška na pracovnú plošinu, kópia oprávnenia na výrobu, alebo predaj pracovných plošín, Osvedčenie o registrácií vozidla časť. II podvozku s plošinou.) |
Nákres pracovného diagramu pracovnej plošiny s jasnými medznými hodnotami stranového dosahu, pracovnej výšky a k tomu prislúchajúce zaťaženie v koši. |
Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu: |
- podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom |
- potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre ponúkaný predmet zákazky (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu |
- autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu zariadenia pre ponúkaný predmet zákazky |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania. |
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Záručná lehota minimálne 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis zariadení s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie zariadenia boli skontrolované. |
Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
Cena zariadenia zahŕňa riadne dodanie zariadenia na miesto určenia, zaškolenie osôb určených objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Malacky, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
27.11.2018 08:00 — 31.12.2018 12:00
2,00 ks
200 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2018 15:25
23.11.2018 15:30
23.11.2018 15:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2018 12:26 - Vstupná ponuka | 200 000,00 | € | Cena bez DPH |
23.11.2018 11:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 199 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: