00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
63482576
COMINFO, a.s.
Nábřeží 695, Zlín, 760 01, CZE
Upgrade/update SW INFOS a migrácia existujúcich údajov
upgrade, update, softvér, komponenty, prístupový systém
Služba
1. Upgrade/update SW INFOS a migrácia existujúcich údajov
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je upgrade/update SW INFOS + migrácia existujúcich údajov používaného prístupového systému. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Upgrade PASSPORT / WATT | ks | 1 | ||
2. Upgrade CardPay | ks | 1 | ||
3. Upgrade Access | ks | 1 | ||
4. Školenie | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Upgrade PASSPORT / WATT | |
1.1. Upgrade dochádzkového SW PASSPORT/WATT na aktuálnu verziu, MS SQL DB. | |
1.2. Vlastné prevedenie inštalácie a migrácia dochádzkového SW PASSPORT/WATT na nový server - vzdialeným pripojením v súčinnosti s IT oddelením objednávateľa. | |
2. Upgrade CardPay | |
2.1. Upgrade stravovacieho SW CardPay na aktuálnu verziu, MS SQL DB. | |
2.2. Vlastné prevedenie inštalácie a migrácia stravovacieho SW CardPay na nový server - vzdialeným pripojením v súčinnosti s IT oddelením objednávateľa a dokončenie nastavenia HW príjazdom technikov na miesto inštalácie. | |
3. Upgrade Access | |
3.1. Upgrade prístupového SW ACCESS na aktuálnu verziu, MS SQL DB. | |
3.2. Vlastné prevedenie inštalácie a migrácie prístupového SW ACCESS na nový server - vzdialeným pripojením v súčinnosti s IT oddelením objednávateľa. | |
4. Školenie | |
4.1. konzultácie PASSPORT/WATT - dojazdom na miesto | |
4.2. konzultácie CardPay - dojazdom na miesto | |
4.3. konzultácie ACCESSS - dojazdom na miesto |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.2. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5. Cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (upgrade PASSPORT / WATT, upgrade CardPay, upgrade Access, školenie, odskúšanie funkčnosti systému, cestovné náklady na školenia a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. |
8. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie funkčnosti ponúkaného databázového systému v prostredí objednávateľa. |
9. Súčasťou dodávky musí byť aj doklad o spôsobilosti vykonávať zmeny v systémoch Passport/WATT a systémom ACCESS. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti predmetu zmluvy v prostredí objednávateľa. |
12. Nedodržanie technickej špecifikácie, funkčnej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy objednávateľom, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
03.12.2018 08:00 — 18.12.2018 15:00
1,00 súbor
3 582,47
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2018 13:46
23.11.2018 14:00
23.11.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2018 08:52 - Vstupná ponuka | 3 581,60 | € | Cena s DPH |
23.11.2018 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 581,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: