00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
31560806
M I K R O H U K O , spol. s r.o.
Kollárova 11, Banská Bystrica, 974 00, SVK
Digitálny telefón
telefón, pevná linka, IP telefónia, digitálna technológia
Tovar, Služba
1. Digitálny telefón
|
|
---|---|
Funkcia |
Digitálny telefónny aparát pre zabezpečenie spojenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavka na kompatibilitu | telefónna ústredňa Siemens HiCom 300H |
Komunikačný protokol | CorNet |
Verzia tlačítok | 3 pevné funkčné tlačítka a 8 voľne programovateľných tlačítiek s červenými LED diódami |
Verzia tlačítok | dialógové tlačidlá pre interaktívnu obsluhu aparátu: Tlačidlo Áno, Späť a Vpred |
Verzia tlačítok | tlačidlá (plus, mínus) pre nastavenie hlasitosti príjmu v slúchadle, hlasitosti/ výšky tónu vyzváňacieho signálu |
Verzia tlačítok | 12 dielna tlačidlová číselnica |
Funkcia rozpojenie | áno |
Opakovanie voľby | áno |
Spätný dopyt | áno |
Hlasitý príposluch | áno |
Nastavenie hlasitosti príjmu v slúchadle | áno |
Nastavenie hlasitosti/výšky tónu vyzváňania | áno |
Display | 2-riadkový,naklonený, jednofarebný |
Farebné prevedenie | Sivé resp. ľadovo modrá |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje kompatibilitu digitálneho telefónu s telefónnou ústredňou Siemens HiCom 300H. |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe. |
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, zabalený v originálnych obaloch, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom. |
Objednávateľ nepožaduje inštaláciu na mieste plnenia. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
ŽU v Žiline, Univerzitná 8215/1, Strojnícka fakulta, Dekanát Strojníckej fakulty, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
26.11.2018 08:00 — 14.12.2018 14:00
2,00 ks
270,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2018 12:52
23.11.2018 13:00
23.11.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.11.2018 13:34 - Vstupná ponuka | 130,00 | € | Cena bez DPH |
20.11.2018 13:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 130,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: