00309974
Mesto Senica
Štefánikova 1408/56, Senica , 90525, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Kancelársky počítač, Skompletizovaná počítačová zostava podľa špecifikácie
počítač, počítačová zostava
Tovar, Služba
1. Kancelársky počítač, Skompletizovaná počítačová zostava podľa špecifikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Funkčne skompletizované počítačové zostavy podľa špecifikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počítačová zostava | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor | INTEL Core i3-7100T KABYLAKE BOX (3.40 GHz grafika Intel HD Graphics 620, cache 3 MB, ) |
Zakladna doska | čipová sada B250, socket LGA 1151, min.2xSATA3, M.2, 2 DIMM sloty pre pamäte typu DDR4, min. 2x USB 3.0, 4x USB 2.0, VGA výstup |
Grafická karta | integrovaná |
Sieťové pripojenie | integrovaná LAN 1000Mbps |
Audio | integrovaná zvuk. karta min. 5.1 |
Operačná pamäť | min.8 GB DDR4, min. 2133MHz |
Harddisk | min 240GB SSD 2,5“ /SATA3, čítanie min. 550 MB/s, zápis min. 500 MB/s, |
Zdroj | min.450W, účinnosť> 80%, nízka hlučnosť |
Skrinka | MiniTower, čierna |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Záručná doba min.24 mesiacov. |
Zariadenie musí byť nové, nepoužité, nerepasované, neopravované. |
Zariadenie musí byť skompletizované a otestované ako celok. |
Vrátane dopravy v záručnej oprave . |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia (predmetu zákazky), resp. technickým popisom ponúkaného tovaru do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať poškodený predmet zákazky alebo predmet zákazky, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto predmet zákazky verejný obstarávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne verejný obstarávateľ vyhotoví negatívnu referenciu dodávateľovi predmetu zákazky. |
Verejný obstarávateľ požaduje, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady, vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, poistenie prepravy, poistenie pre prípad škody spôsobenej treťou osobou v priestoroch dodávateľa. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky. |
Splatnosť faktúry do 30 dní odo od dňa prevzatia tovaru. |
Štefánikova 1408/56, Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika
05.12.2018 08:00 — 06.12.2018 13:00
5,00 ks
2 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2018 09:46
26.11.2018 10:00
26.11.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.11.2018 09:04 - Vstupná ponuka | 2 000,00 | € | Cena s DPH |
26.11.2018 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: