30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
47076178
FaxCopy Pro s. r. o.
Domkárska 15, Bratislava, 82105, SVK
Foto tlačiareň pre výrobu fotografií
tlač, fotografie
Tovar, Služba
1. Foto tlačiareň pre výrobu fotografií
|
|
---|---|
Funkcia |
Foto tlačiareň pre výrobu fotografií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Foto tlačiareň | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače | termosublimačná |
Povrchové úpravy (laminačné vrstvy) | lesk, polo mat, jemný mat, parciálny mat |
Tlačový formát | do 21x29,7 cm |
Typ médií | 190 g/m2 - 230 g/m2, hárky |
Tlačové rozlíšenie | 600 x 600 dpi - 1200 x 1200 dpi |
Rozhranie | USB 2.0 |
Tlačové ovládače | Windows 8 a vyššie |
Ovládací software pre úpravu a tlač fotografií | pre Windows 8 a vyššie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. PREDMET PLNENIA |
1.1 Predmetom plnenia je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi zariadenia v súlade s ich presnou technickou špecifikáciou bližšie špecifikovanou v Technických vlastnostiach predmetu danej zákazky, v množstve, kvalite a za kúpnu cenu podľa zmluvy a previesť na objednávateľa k zariadeniam vlastnícke právo a záväzok objednávateľa prevziať zaradenia a zaplatiť za zariadenia kúpnu cenu podľa zmluvy (ďalej len "Zmluva"). |
1.2 Súčasťou predmetu plnenia je aj doprava zariadení na miesto plnenia špecifikovaného objednávateľom zazmluvnenému dodávateľovi. |
2. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
2.1 Objednávateľ od dodávateľa požaduje predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu Zmluvy (ďalej len "Vlastný návrh") do 3 pracovných dní odo dňa jej uzatvorenia. |
2.2 Vlastným návrhom sa rozumie predloženie popisu ponúkaného zariadenia s uvedením jeho výrobcu, konkrétneho typu zariadenia, produktového čísla zariadenia a stručného popisu technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. |
2.3 Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy až po písomnom (formou e-mailu) odsúhlasení Vlastného návrhu zo strany kontaktnej osoby objednávateľa. |
2.4 Miesto plnenia a kontaktná osoba objednávateľa bude zo strany objednávateľa oznámená až zazmluvnenému dodávateľovi. |
2.5 Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o presnom termíne dodania zariadení (telefonicky alebo e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa aspoň 1 deň vopred pred ich dodaním. |
2.6 Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke zariadení dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaných zariadení kontaktnou osobou objednávateľa. |
3. POŽIADAVKY OBJEDNÁVATEĽA |
3.1 Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nevybaleného zariadenia. Zariadenie musí byť originálne, nesmie byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenie musí byť dodané v neotvorenom balení, ktoré je prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení. |
4. ZÁRUKA |
4.1 Záručná doba na dodané zariadenia musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového čísla zariadenia na webovej stránke výrobcu zariadenia. Dodávateľ je povinný v lehote 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam všetkých autorizovaných servisných partnerov zazmluvnených výrobcom zariadení, potvrdený výrobcom zariadení (t.j. podpisom a pečiatkou oficiálneho lokálneho zastúpenia výrobcu zariadení). |
4.2 V prípade nutnosti musí byť záručný servis poskytnuteľný v ktoromkoľvek členskom štáte EÚ u autorizovaného servisného partnera zazmluvneného výrobcom zariadenia. |
4.3 Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť certifikát o registrácii predĺženej záruky garantovanej výrobcom zariadenia vo vzťahu k zariadeniu predmetného plnenia, podľa jeho sériového čísla, a to najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa dodania zariadení objednávateľovi. |
4.4 Predloženie akéhokoľvek písomného vyhlásenia zo strany dodávateľa o poskytovaní, prevzatí, sprostredkovaní a/alebo postúpení záručného servisu sa nepovažuje za splnenie podmienky garancie záručnej doby výrobcom zariadenia. |
5. CENA A FAKTURÁCIA |
5.1 Výška konečnej ceny za predmet plnenia musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia, najmä balenie, dovoz, inštalácia, zaškolenie. |
5.2 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
5.3 Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
5.4 Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky, na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
5.5 Faktúra Dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
03.12.2018 09:00 — 05.12.2018 13:00
1,00 ks
1 327,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2018 09:08
23.11.2018 11:00
23.11.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2018 13:50 - Vstupná ponuka | 1 327,00 | € | Cena bez DPH |
21.11.2018 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 327,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: