• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2018 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2018 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2018 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2018 15:50

Detail zákazky Z201850911

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2018 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2018 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2018 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2018 15:50

Základné údaje

Z201850911

OF-182213

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3769820

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK

Dodávateľ

31365213

ARGUSS, s.r.o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nakládka, odvoz a likvidácia nebezpečného odpadu

nebezpečný odpad - nakládka, odvoz, preprava, spracovanie, zneškodnenie, likvidácia

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nakládka, odvoz a likvidácia nebezpečného odpadu
Funkcia
Funkcia – Predmetom zákazky je zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a preprava NO podľa špecifikovaných druhov. Zhodnotenie, zneškodňovanie, preprava a likvidácia nebezpečných odpadov (NO), ktoré vznikli v organizácii objednávateľa v zmysle § 6 Zákona o odpadoch č. 79/2015 Z.z. podľa hierarchie odpadového hospodárstva ods.1, písm. b) až e).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Olovené batérie, akumulátory tona 0,50
2. Niklovo-kadmiové batérie tona 0,50
3. Odpadové tonery z tlačiarní (použité odpady) tona 0,50
4. Obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok (obaly od farieb a riedidiel) tona 0,50
5. Absorbenty, filtračné materiály (mastné handry, použitý vapex, olejové filtre) tona 0,50
6. Vyradené žiarivkové trubice, výbojky a žiarovky tona 1
7. Použité vosky a tuky tona 0,10
8. Nechlórované minerálne oleje tona 0,50
9. Syntetické hydraulické oleje tona 0,50
10. Iné hydraulické oleje tona 0,50
11. Nechlórované minerálne motorové, prevodové a mazacie oleje tona 0,50
12. Iné motorové, prevodové a mazacie oleje tona 0,50
13. Vyradené zariadenia, obsahujúce nebezpečné časti, počítače, tlačiarne, monitory, kopírovacie zariadenia, multifunkčné zariadenia a ich časti tona 0,75
14. Vyradené chladničky, práčky, mikrovlnné rúry, kávovary a ich časti tona 1,00
15. Vyradené elektrické zariadenia - televízory, rádio prijímače, frekvenčné meniče, iné elektrické zariadenia tona 0,50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služby spojené s nebezpečným odpadom nakládka, preprava - odvoz, zhodnotenie, zneškodňovanie, likvidácia
Druh odpadu odpad, ktorý vznikne objednávateľovi v zmysle § 6 Zákona o odpadoch č. 79/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, podľa hierarchie odpadového hospodárstva - odsek 1, písm. b) až e) zákona.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia u Objednávateľa i na miesto likvidácie odpadu.
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody. Rozpočet bude obsahovať jednotkové ceny položiek č. 1 až 15            v EUR/1 tonu.
3. Dodávateľ je povinný do 10 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť Objednávateľovi doklad o registrácii Dodávateľa u vecne a miestne príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva, a to na nakladanie s odpadmi vrátane ich prepravy, na základe požadovaných kategórií.
4. Dodávateľ je povinný do 10 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť Objednávateľovi adresu a kontaktnú osobu prevádzkovateľa skládky odpadov a zariadenia na zhodnocovanie odpadov.
5. Dodávateľ bude realizovať predmet Rámcovej dohody na základe Čiastkových výziev (Objednávok), vystavených Objednávateľom vždy podľa potreby počas platnosti rámcovej dohody. Nakladanie a odvoz sa jedná v Bratislave.
6. Dodávateľ je povinný preložiť nebezpečný odpad do vlastných prepravných nádob, resp. vozidla a zabezpečiť odvoz odpadu najneskôr do 14 kalendárnych dní od doručenia Čiastkovej výzvy (resp. e-mailovej objednávky) Dodávateľovi.
7. Objednávateľ uvedie v Čiastkovej výzve (v objednávke) kód odpadu, odhadované množstvo v tonách a určí miesto nakládky odpadu.
8. Dodávateľ je povinný vystaviť tlačivo - Sprievodný list nebezpečného odpadu v zmysle platnej legislatívy (bude tvoriť prílohu k faktúre).
9. Faktúru v dvoch vyhotoveniach vystaví Dodávateľ po odobratí odpadu od Objednávateľa za skutočne odobraté množstvo odpadu na základe vážnych lístkov, ktoré budú tvoriť prílohy k faktúram. Objednávateľ požaduje váženie odpadu v tonách.
10. Faktúra bude obsahovať meno kontaktnej osoby Objednávateľa, číslo Rámcovej dohody a číslo Objednávky. Splatnosť faktúry do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
11. Dodávateľ bude realizovať predmet Rámcovej dohody v súlade s platnou legislatívou Európskej únie a SR. Dodávateľ bude realizovať uvedený predmet najmä v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
12. Cena Rámcovej dohody je cenou konečnou a sú v nej zahrnuté všetky náklady a súvisiace poplatky, spojené s nakládkou, odvozom, prepravou, zneškodnením, zhodnotením a likvidáciou nebezpečného odpadu, v súlade s platnou legislatívou EÚ a SR.
13. Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované.Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zvýšenie, resp. zníženie rozsahu plnenia.
14. Dodávateľ je povinný odovzdávať odpad, ktorý prevezme od Objednávateľa, Zhodnotiteľom, majúcim príslušné oprávnenie.
15. Nepredloženie dokladov, požadovaných Objednávateľom, v požadovanej lehote bude dôvodom pre odstúpenie od Rámcovej dohody.
16. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu RD.
17. Dodávateľ je zodpovedný za manipuláciu a nakladanie s nebezpečným odpadom od momentu prevzatia odpadu na prepravu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, SND, Mliekarenská 6, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

15,00 položky

1 140,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.11.2018 14:01

22.11.2018 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2018 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2018 09:16 - Vstupná ponuka 1 140,00 € Cena s DPH
20.11.2018 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka 1 140,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS