30801397
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok
Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK
47108703
Alena Šugereková
Forbasy 53, Forbasy, 06501, SVK
Paplón a vankúš - set
Paplón, vankúš
Tovar, Služba
1. Paplón a vankúš - set
|
|
---|---|
Funkcia |
Paplón antibakteriálny pre nemocnice. |
Vankúš - podhlavník antibakteriálny pre nemocnice. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Paplón antibakteriálny | cm | 140 x 200 | ||
Vankúš - podhlavník antibakteriálny | cm | 70 x 90 | ||
Hmotnosť paplóna | g | 1200 | 1600 | |
Hmotnosť vankúša - podhlavníka | g | 900 | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výplň paplóna a vankúša | duté polyesterové vlákno s vysokou tvarovou stálosťou |
Materiál povrchu | 100 % bavlna |
Paplón | celoročná prikrývka prešívaná do štvorcov, mäkká, vzdušná, hrejivá, vhodná pre astmatikov a alergikov |
Vankúš | zošitý - bez možnosti dosypu, prešívaný, mäkký, vzdušný, hrejivý, vhodný pre astmatikov a alergikov |
Vhodné pre časté pranie a sušenie v sušičke | áno |
Pranie | v práčke pri teplote 90 - 95°C pri priemyselnom praní a sušení |
Sušenie | v sušičke pri priemyselnom praní a sušení |
Farba | neutrálna - biela |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) zaslať obchodné meno výrobcu, typ, prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení Objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. V prípade, že Dodávateľom ponúkaný tovar nebude vyhovovať našim potrebám, vyhradzujeme si právo od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy platný Certifikát použitých materiálov v zmysle OEKO-TEX Standard 100, resp. iný certifikát potvrdzujúci zdravotnú nezávadnosť pre zdravotníctvo a antimikrobiálne vlákno. |
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, v štandardnej kvalite, s požadovanými parametrami. |
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 13.00 hod. |
Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov Dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Požaduje sa, aby dodávateľ písomne e-mailom informoval o termíne dodania predmetu zákazky kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 1 pracovný deň pred jeho dodaním. Požaduje sa, aby v deň dodania tovaru dodávateľ/vodič minimálne 0,5-1 hodinu vopred telefonicky oznámil čas jeho príjazdu. |
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe protokolu o odovzdaní, resp. dodacieho listu. |
Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe faktúry vystavenej dodávateľom po odovzdaní predmetu zmluvy ako celku. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní od kompletného odovzdania predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. |
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia Zmluvy na vlastné náklady. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi na dodaný tovar záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Záruka na predmet Zmluvy začína plynúť dňom odovzdania predmetu zákazky Objednávateľovi na základe potvrdeného dodacieho listu/faktúry/preberacieho protokolu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy so zadaním negatívnej referencie. |
Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
Malacká cesta č. 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
28.11.2018 08:00 — 05.12.2018 13:00
35,00 ks
875,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2018 13:35
23.11.2018 11:00
23.11.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2018 09:46 - Vstupná ponuka | 756,96 | € | Cena s DPH |
23.11.2018 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 672,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: