Z201850868
OF-181980
zrušená
37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
Upgrade implementovaného registratúrneho systému a rozšírenie počtu licencií
licencie. softvér
Tovar, Služba
1. Upgrade implementovaného registratúrneho systému a rozšírenie počtu licencií
|
|
---|---|
Funkcia |
Upgrade implementovaného registratúrneho systému BRISK - MEMPHIS, rozšírenie počtu licencií na 200 používateľov, inštalácia, konfigurácia a migrácia údajov vrátane zaškolenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Upgrade implementovaného registratúrneho systému a rozšírenie počtu licencií | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Upgrade implementovaného registratúrneho systému a rozšírenie počtu licencií | Ide o update systému, ktorý zabezpečuje: centrálne ukladanie obsahu, správu dokumentov,právu procesov,igitalizovanie dokumentov, nadstavbové agendy ako je správa pošty alebo správa registratúry. |
-"- | Pri skenovaní dokumentov funkcie: Klasifikácia,Separácia,Extrakcia,Indexácia,Validácia. |
-"- | Riešenie musí poskytovať prístup do systému (s výnimkou skenovania) pre užívateľa a administrátora cez tzv. tenkého klienta, čiže cez prehliadač Internetu, |
-"- | vyžadovaná je podpora minimálne prehliadačov MS Internet Explorer a Mozilla Firefox. Skenovacia aplikácia môže byť riešená aj tzv. tučným klientom inštalovaným na stanici s pripojeným skenerom. |
-"- | Súčasťou obstarávania je rozšírenie súboru licencií potrebných na zabezpečenie legálneho využívania softvéru. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zmluvné strany sa dohodli, že v cene diela je započítaná aj inštalácia a doprava na miesto plnenia. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly, či ponúkaný predmet zmluvy zodpovedá technickej špecifikácii. |
Odovzdanie úplného predmetu zákazky (ďalej aj „dielo“) nastane dňom podpisu odovzdávacieho/preberacieho protokolu obomi zmluvnými stranami, resp. zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodávateľ sa zaväzuje riadne vykonať dielo a odovzdať ho v lehote do troch týždňov od účinnosti zmluvy. |
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodanie diela vzniká dodávateľovi odovzdaním úplného predmetu zákazky. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie diela bude faktúra vystavená dodávateľom doložená protokolom o jeho odovzdaní. |
Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 14 dní po doručení odsúhlasenej faktúry |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi |
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že pre úspešnú realizáciu diela disponuje vlastným expertom s platnou technickou certifikáciou výrobcu pre systém ochrany koncových bodov v aktuálnej verzii. Podmienkou pre akceptáciu dodávky diela je implementácia systému ochrany koncových bodov týmto expertom. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že pre úspešnú realizáciu diela disponuje vlastným expertom s platnou technickou certifikáciou výrobcu pre systém antispamovej a antivírovej ochrany emailovej prevádzky v aktuálnej verzii. Podmienkou pre akceptáciu dodávky diela je implementácia systému ochrany koncových bodov týmto expertom. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že pre úspešnú realizáciu diela je obchodným partnerom výrobcu ponúkaného riešenia minimálne na úrovni Silver a zároveň je oprávneným partnerom s kompetenciami pokrývajúcimi všetky ponúkané súčasti minimálne na úrovni Silver. |
Ak Dodávateľ Verejnému obstarávateľovi návrh na plnenie predmetu zmluvy nepredloží alebo predloží návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom ktorákoľvek hodnota/charakteristika nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 500,00 € za každé také porušenie, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. V prípade, že Dodávateľ dodá Verejnému obstarávateľovi iný tovar ako požadovaný |
-alebo nesplní službu tak, ako bola požadovaná, Verejný obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 500,00 € za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania obstarania vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním |
-splniť osobitné požiadavky. Zmluvná pokuta sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl, príp. ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi Verejný obstarávateľ |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári alebo v osobitných podmienkach plnenia rámcovej dohody sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
29.11.2018 10:45 — 30.11.2018 10:45
1,00 zákazka
28 564,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2018 10:59
22.11.2018 11:55
22.11.2018 12:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: