30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Zariadenie na skenovanie čiarového kódu - čítačka, jednomiestna nabíjačka, náhradná batéria
čiarové kódy, ich načítavanie, nabíjačka, náhradná, batéria
Tovar, Služba
1. Zariadenie na skenovanie čiarových kódov - čítačka, jednomiestna nabíjačka, náhradná batéria
|
|
---|---|
Funkcia |
skenovanie čiarových kódov, nabíjanie čítačky, zdroj čítačky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
položka č. 1: čítačka čiarových kódov - mobilný terminál | ks | 4 | ||
položka č. 2: jednomiestna nabíjačka | ks | 4 | ||
položka č. 3: náhradná batéria | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
položka č. 1: technológia snímania | area IMAGER |
- klávesnica | numerická, 27 tlačidiel, (QWERTY) |
- rozmery obrazovky | 3,5" |
- rozlíšenie displeja | 480*640px |
- rozhranie | Wifi, Bluetooth |
- zdroj energie | Lithium-Ion, 3600mAh |
- prevedenie | ručné |
- vytvorenie | rovný |
- RAM | 512MB |
- flash pamäť | 2 GB |
- USB 2.0 | áno |
položka č. 2: jednomiestna nabíjačka | s USB komunikáciou |
- kompatibilná s čítačkou čiarových kódov | áno |
položka č. 3: náhradná batéria | Li-Ion, 2400mAh |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. PREDMET PLNENIA |
1.1 Predmetom plnenia je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi zariadenia v súlade s ich presnou technickou špecifikáciou bližšie špecifikovanou v Technických vlastnostiach predmetu danej zákazky, v množstve, kvalite a za kúpnu cenu podľa zmluvy a previesť na objednávateľa k zariadeniam vlastnícke právo a záväzok objednávateľa prevziať zaradenia a zaplatiť za zariadenia kúpnu cenu podľa zmluvy (ďalej len "Zmluva"). |
1.2 Súčasťou predmetu plnenia je aj doprava zariadení na miesto plnenia špecifikovaného objednávateľom zazmluvnenému dodávateľovi. |
2. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
2.1 Objednávateľ od dodávateľa požaduje predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu Zmluvy (ďalej len "Vlastný návrh") do 3 pracovných dní odo dňa jej uzatvorenia. |
2.2 Vlastným návrhom sa rozumie predloženie popisu ponúkaného zariadenia s uvedením jeho výrobcu, konkrétneho typu zariadenia, produktového čísla zariadenia a stručného popisu technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. |
2.3 Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy až po písomnom (formou e-mailu) odsúhlasení Vlastného návrhu zo strany kontaktnej osoby objednávateľa. |
2.4 Miesto plnenia a kontaktná osoba objednávateľa bude zo strany objednávateľa oznámená až zazmluvnenému dodávateľovi. |
2.5 Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o presnom termíne dodania zariadení (telefonicky alebo e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa aspoň 1 deň vopred pred ich dodaním. |
2.6 Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke zariadení dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaných zariadení kontaktnou osobou objednávateľa. |
3. POŽIADAVKY OBJEDNÁVATEĽA |
3.1 Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami. |
4. CENA A FAKTURÁCIA |
4.1 Výška konečnej ceny za predmet plnenia musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia, najmä balenie, dovoz. |
4.2 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
4.3 Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
4.4 Faktúra Dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
28.11.2018 08:30 — 30.11.2018 13:00
1,00 súbor položiek zákazky
5 145,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2018 08:39
22.11.2018 09:00
22.11.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2018 08:53 - Vstupná ponuka | 5 145,00 | € | Cena bez DPH |
22.11.2018 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 144,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: