• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2018 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2018 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2018 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2018 09:00

Detail zákazky Z201850810

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2018 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2018 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2018 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2018 09:00

Základné údaje

Z201850810

OF-182155

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3771812

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

35743468

Gratex International, a.s.

Galvaniho ul. 17/C , Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie softvérových licencií

SW, licencia, software, antivírus, antispam, firewall

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 48750000-0 - Softvérový balík na ukladanie na archivačné médiá
  • 48730000-4 - Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti
  • 48732000-8 - Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti dát
  • 48710000-8 - Softvérový balík na zálohovanie a obnovu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie softvérových licencií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 Threat prevention subscription renewal, PA-820 ks 1
2 PANDB URL filtering subscription renewal, PA-820 ks 1
3 WildFire subscription renewal, PA-820 ks 1
4 Partner enabled premium support renewal, PA-820 ks 1
5 Arcserve UDP v6.5 Premium Edition - Socket License Only Competetive Upgrade License ks 3
6 Arcserve UDP v6.5 Premium Edition - Socket One Year Enterprise Maintenance ks 3
7 Antispam Addon to SMS Subscription renewal, časť 1 ks 160
8 Antispam Addon to SMS subscription , časť 2 ks 40
9 Symantec Mail Security for MS Exchange support renewal, časť 1 ks 160
10 Symantec Mail Security for MS Exchange support renewal, časť 2 ks 40
11 Symantec Endpoint Protection support renewal ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1 Threat prevention subscription renewal, PA-820 Obnova predplatného Threat prevention subscription pre zariadenie Palo Alto Networks PA-820 Next Generation Firewall na obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2019
2 PANDB URL filtering subscription renewal, PA-820 Obnova predplatného PANDB URL filtering subscription pre zariadenie Palo Alto Networks PA-820 Next Generation Firewall na obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2019
3 WildFire subscription renewal, PA-820 Obnova predplatného WildFire subscription pre zariadenie Palo Alto Networks PA-820 Next Generation Firewall na obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2019
4 Partner enabled premium support renewal, PA-820 Obnova predplatného služby Partner enabled premium support pre zariadenie Palo Alto Networks PA-820 Next Generation Firewall na obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2019
5 Arcserve UDP v6.5 Premium Edition upgrade Arcserve UDP v6.5 Premium Edition - Socket License Only Competitive Upgrade License na obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2019
6 Arcserve UDP v6.5 Premium Edition maintenance Arcserve UDP v6.5 Premium Edition - Socket One Year Enterprise Maintenance a obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2019
7 Antispam Addon to SMS subscription renewal, časť 1 Symantec PRE Antispam Addon To Symantec Mail Security, Renewal Subscription License with Support na obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2019
8 Antispam Addon to SMS subscription, časť 2 Symantec PRE Antispam Addon To Symantec Mail Security, Initial Subscription Additional License with Support na obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2019
9 Symantec Mail Security for MS Exchange support renewal, časť 1 Symantec Mail Security for MS Exchange Antivirus Essential Support Renewal na obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2019
10 Symantec Mail Security for MS Exchange support renewal, časť 2 Symantec Mail Security for MS Exchange Antivirus Essential Support Additional Licence with support na obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2019
11 Symantec Endpoint Protection support renewal Symantec Endpoint Protection 14 Per User Essential Support Renewal na obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2019
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
3. Obstarávateľ nepripúšťa ekvivalenty vzhľadom na skutočnosť, že predmetom zákazky je obnova podpory alebo predplatného k existujúcim zariadeniam alebo licenciám objednávateľa.
4. Objednávateľ požaduje zjednotenie dátumu konca obnovenej podpory (Support End Date) alebo predplatného (Subscription End Date) pre všetky položky k 31.12.2019.
5. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
6. Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH vrátane vlastného návrhu na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
7. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek.
8. Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká dodávateľovi riadnym dodaním a odovzdaním objednávateľovi. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená dodávajúcim, doložená súpisom dodaného tovaru a služieb a protokolom o ich odovzdaní.
9. Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 14 dní po doručení odsúhlasenej faktúry
10. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi
11. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi.
12. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny plnenia denne.
13. Ak Dodávateľ predloží návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom ktorákoľvek hodnota/charakteristika nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť
14. V prípade, že dodávateľ dodá iný tovar ako požadovaný, alebo nesplní službu tak, ako bola požadovaná, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia denne
15. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári alebo v osobitných podmienkach plnenia sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, 85212 - Miestny úrad MČ Bratislava-Petržalka, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2018 09:07

415,00 ks

16 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.11.2018 09:40

23.11.2018 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2018 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 432
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2018 15:58 - Vstupná ponuka 16 200,00 € Cena s DPH
20.11.2018 13:12 - Najvýhodnejšia ponuka 16 199,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS