42076676
Združenie Obcí Mikroregiónu Minčol
Na Rovni 12, Ľubotín, 06541, SVK
51217368
Eurokomp group s. r. o.
Štítnická 283, Plešivec, 04911, SVK
Obstaranie kompostérov
kompostér
Tovar, Služba
1. Kompostér min. 780
|
|
---|---|
Funkcia |
Predchádzanie vzniku odpadu kompostovaním |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem kompostéra | l | 780 | 800 | |
Váha | kg | 19 | ||
Počet | ks | 1527 | ||
Hrúbka steny | mm | 6 | ||
Podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
Teplota stabilizovania | °C | -40 | ||
Teplota stabilizovania | °C | +80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dno | bez dna |
UV stabilizácia | Materiál musí byť ÚV stabilizovaný |
Vetranie | Vetracie otvory s vnútorným rebrovaním po celej ploche stien |
Forma | Uzatvárateľna plastová nádoba |
Veko | S mechanizmom proti samovoľnému otvoreniu |
Vyberanie kompostu | Dvierkami otváranými na každej strane |
Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania |
Prevedenie kompostérov | vnútorné rebrovanie |
Materiál | plast |
Tvar | Kónický tvar kompostéra |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Kompostéry budú rozdelené a dodané do miest (obcí) podľa pokynov Objednávateľa |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní oduzavretia zmluvy |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 60 kalendárnych dní od písomnej výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zákazky v rámci lehoty plnenia uvedenej v zmluvnej špecifikácií. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátuEÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnúsadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomtoprípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretiazmluvy |
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list, katalógový list,technický opis a pod.) do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažené tovary spĺňajú technické či užívateľské požiadavky. Ak dôjde k rozporu prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov |
Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami. Objednávateľ má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť. |
V prípade, že dodávateľ predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH - požaduje sa predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa poskytnúť návody na obsluhovanie kompostérov a správneho kompostovania ku každému jednému kompostéru,ktorý tvorí predmet zákazky, spolu v čase dodania tovaru. Minimálne náležitosti: Odporúčaná veľkosť letáku je formát A4.Leták má byť dobre čitateľný, prehľadný a ľahko pochopiteľný pre širokú verejnosť, t. j. pre všetky vekové skupiny obyvateľov. |
Minimálne požiadavky, čo musí predmetný leták obsahovať, aby bolo zabezpečené správne použitie kompostovaciehozásobníka: |
1. Čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku? V predmetnom bode je potrebné uviesť vhodné a nevhodnésuroviny, resp. materiály na kompostovanie. |
2. Zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku. V predmetnom bode je potrebné uviesť ako postupovať prikompostovaní, napr. ako zabezpečiť správnu veľkosť materiálu, ako premiešavať kompost, ako zabezpečiť prístup vzduchu,ako zabezpečiť správnu vlhkosť, dĺžka kompostovania, kedy je kompost zrelý/použiteľný, atď. |
3. Najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku. V tomto bode je potrebné uviesť napr. ako predchádzať zápachu kompostovaného materiálu,ako predchádzať nadmernému výskytu mušiek, atď. |
4. Správne využitie hotového kompostu. Stručný popis využitia hotového kompostu v domácnosti, resp. v záhrade. Výhodykompostovania. Dávkovanie kompostu. |
Odstúpenie je účinné dňom jeho doručenia Dodávateľovi. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok Objednávateľa nazmluvnú pokutu. |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia 0PKZP-P01-SC111-2017-23. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po podpísaní zmluvy o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Ak nedôjde k podpísaniu zmluvy o NFP nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti tejto zmluvy. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. V prípade |
Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2019 14:00 — 01.03.2019 14:00
1,00 súbor
217 130,24
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2018 14:28
22.11.2018 13:00
22.11.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.11.2018 21:09 - Vstupná ponuka | 217 130,00 | € | Cena s DPH |
20.11.2018 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 216 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: