37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
47563028
INSEMPRE s.r.o.
Bardejovská 43A, Ľubotice, 08006, SVK
Hrdlové železobetónové rúry
rúry železobetónové hrdlové
Tovar
1. Hrdlové železobetónové rúry
|
|
---|---|
Funkcia |
Hrdlové železobetónové rúry s integrovaným tesnením používané na opravy a zriadenie priepustov pod vozovkou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Hrdlová rúra železobetónová Ø 600 x 2500 mm | ks | 18 | ||
2. Hrdlová rúra železobetónová Ø 600 x 2000 mm | ks | 17 | ||
3. Hrdlová rúra železobetónová Ø 1000 x 1000 mm | ks | 2 | ||
4. Hrdlová rúra železobetónová Ø 800 x 2500 mm | ks | 18 | ||
5. Hrdlová rúra železobetónová Ø 1000 x 2000 mm | ks | 1 | ||
6. Hrdlová rúra železobetónová Ø 500 x 1000 mm | ks | 1 | ||
7. Rúra železobetónová Ø 600 x 1000 mm | ks | 3 | ||
8. Rúra železobetónová Ø 700 x 1000 mm | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | betón |
Norma | STN EN 1916 |
Presnosť a rozmerové tolerancie | dodržané deklarované rozmery a tolerancie v súlade s platnými STN EN |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
3. Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcich sa predmetu zákazky. |
4. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený ROZPIS TOVARU s určením presných miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny s DPH všetkých položiek predmetu zákazky a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu. |
5. Miestom dodania sú sídla oblastí objednávateľa v lokalitách Bardejov, Poprad, Prešov. |
6. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
7. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
8. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
9. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
10. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi. Ekvivalent musí mať fyzikálno-chemické vlastnosti minimálne na úrovni uvedeného originálneho výrobku. |
Prešovský, Slovenská republika
27.11.2018 07:00 — 12.12.2018 15:00
61,00 ks
11 290,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2018 11:11
22.11.2018 15:00
22.11.2018 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2018 09:59 - Vstupná ponuka | 11 289,60 | € | Cena s DPH |
21.11.2018 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 288,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: