17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
36370053
SELVIT, spol. s r.o.
Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK
Bezpečnostnotechnická kontrola / kalibrácia injekčných dávkovačov
injekčný dávkovač, bezpečnostnotechnická kontrola, kalibrácia
Služba
1. Bezpečnostno-technická kontrola / kalibrácia injekčných dávkovačov
|
|
---|---|
Funkcia |
Bezpečnostno-technická kontrola je povinná v stanovených intervaloch podľa normy EN 60601 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
injekčný dávkovač Arcomed | ks | 45 | ||
injekčný dávkovač Ekona | ks | 13 | ||
injekčný dávkovač Senju | ks | 16 | ||
injekčný dávkovač Volumed | ks | 7 | ||
injekčný dávkovač Syramed | ks | 1 | ||
injekčný dávkovač Anex | ks | 3 | ||
injekčný dávkovač Brno Compact | ks | 11 | ||
injekčný dávkovač Braun | ks | 9 | ||
injekčný dávkovač Gima | ks | 5 | ||
injekčný dávkovač Graseby | ks | 16 | ||
injekčný dávkovač Asena GS Alaris | ks | 9 | ||
injekčný dávkovač Sino Medical | ks | 4 | ||
injekčný dávkovač Baxter | ks | 1 | ||
injekčný dávkovač Selvit | ks | 6 | ||
Injekčný dávkovač Argus | ks | 1 |
Názov |
Miesto plnenia služby je u objednávateľa |
Záujemca o poskytnutie požadovanej služby musí spĺňať legislatívne požiadavky na dodávanú službu v rámci Slovenskej republiky |
Dodávateľ vystaví kalibračný protokol a servisný výkaz prác uvedených prístrojov a každý okalibrovaný prístroj označí kalibračnou nálepkou, ktorá sa nesmie odliepať z povrchu prístroja a musí byť odolná na zvýšenú dezinfekciu a manipuláciu s prístrojom |
Ak prístroj z dôvodu poruchovosti nie je možné okalibrovať, je potrebné ho bez úkonu kalibrácie a BTK vrátiť späť |
Prístroje, na ktorých nebude možné vykonať kalibráciu a BTK nebudú podliehať fakturácií |
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky ,rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH. |
Spôsob, čas a miesto dodania služby : |
a) termín poskytnutia služby je najneskôr do 60 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod.do15:30 hod., po dohode s oddeleniami mimo pracovnej doby. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodanej služby, jej celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, preberací protokol. |
c) termín poskytnutia služby oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu. |
d) kontaktná osoba objednávateľa a jej e mailová adresa bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodov na strane dodávateľa, nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 30 dní od nadobudnutia účinnosti odstúpenia. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia poskytovanej služby. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. |
- Cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa cenu služby, vrátane nákladov na dopravu. |
Dohodnutú cenu nie je možné zvýšiť s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku. |
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 OZ neplatné. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania vykonania poskytovanej služby má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až e) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
Dodávateľ môže požadovať: |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich inými spôsobmi upravenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska . |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy v prípadoch, ktoré ustanovuje Obchodný zákonník a zároveň v prípadoch, ak dodávateľ: |
a) nedodrží termín poskytovanej služby dohodnutý v zmluve, resp. v objednávke |
b) neposkytne službu v požadovanej kvalite, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné pri poskytovanej službe |
d), ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black list) trhoviska. |
e) nedodrží ktorúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v tomto opisnom formulári |
f) ak dodávateľ v momente uzavretia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu konečných užívateľov výhod do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Súčasne s uplatnením práva odstúpiť od zmluvy objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
Objednávateľ následne po odstúpení od zmluvy s dodávateľom môže: |
-vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaná služba bude vykonaná adekvátne dohodnutému účelu. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky nedostatky služby, zistené pri preberaní dodanej služby, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené nedostatky služby odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. |
Zodpovednosť za nedostatky služby v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Poskytovateľ služby je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Poskytovateľ služby predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť : |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Minimálna záručná doba od dodania služby. | 6 mesiacov |
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
27.11.2018 07:00 — 25.02.2019 15:30
1,00 Súhrn položiek definovaných v technickom opise
7 828,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2018 11:00
22.11.2018 10:30
22.11.2018 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2018 08:30 - Vstupná ponuka | 7 828,00 | € | Cena bez DPH |
21.11.2018 15:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 827,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: