42355826
Dopravný úrad
Letisko M. R. Štefánika, Bratislava, 82305, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Plechové kancelárske skrine
kancelársky nábytok, skriňa
Tovar, Služba
1. Kancelársky nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
Plechové skrine na administratívne účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 Plechová skriňa | ks | 8 | ||
1.1 Výška | mm | 1150 | ||
1.2 Šírka | mm | 800 | ||
1.3 Hĺbka | mm | 400 | ||
1.4 Počet políc | ks | 2 | ||
1.5 Nosnosť police | kg | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.6 Typ dverí | krídlové |
1.7 Typ konštrukcie | zváraná |
1.8 Perforovaná vnútorná strana dverí | nie |
1.9 Perforovaná zadná strana | nie |
1.10 Farba | svetlosivá (RAL 7035) |
1.11 Popis skríň: zvárané skrine z oceľového plechu sa vyznačujú vysokou odolnosťou a tuhosťou, vzájomnou kombináciou skríň a nadstavcov možno vytvoriť praktické skriňové steny, vystužené krídlové dvere s vnútornými závesmi a plastovými dorazmi police skríň sú prestaviteľné po 25 mm, krídlové dvere sú vystužené proti prelomeniu, majú plastové dorazy nosnosť police 60 kg, | áno |
1.12 Popis skríň: uzamykanie pákovým rozvorovým mechanizmom so dvojrozvorovým uzáverom s cylyndrickým zámkom s dvoma kľúčmi, povrchová úprava práškovou farbou RAL 7035 (svetlosivá) | áno |
Názov |
Cena ponuky je konečná vrátane zamerania, vizualizácie, návrhu logistiky, dopravy , montáže a likvidácie vzniknutých odpadov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia- Bratislava |
Predmet plnenia musí byť dodaný jednorázovo v zmluvne stanovenom objeme, v bezchybnom stave, nový a v termíne určenom verejným obstarávateľom, vrátane dodacieho listu. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Obstarávateľská organizácia vytvorila opis položiek v dobrej viere s odkazom na požadovaný tovar alebo jeho funkčný ekvivalent a vyhradzuje si právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu všeobecnej funkčnej alebo technickej špecifikácii a udeliť takémuto dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Verejný obstarávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy nedodanie tovaru v stanovenej lehote alebo zadanej všeobecnej funkčnej alebo technickej špecifikácie. |
V prípade poškodeného alebo nekompletného tovaru verejný obstarávateľ tovar neprevezme. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť vyhotovenie, vzhľad a kvalitu predloženej vzorky a v prípade nezhody funkčných a technických parametrov zadaných v zmluve má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
Súčasťou dodávky musí byť dovoz, vynesenie na 1. poschodie, montáž a odpratanie obalov. |
Letisko M. R. Štefánika, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
27.11.2018 09:33
8,00 ks
1 468,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2018 09:37
22.11.2018 09:30
22.11.2018 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.11.2018 08:45 - Vstupná ponuka | 1 468,80 | € | Cena s DPH |
18.11.2018 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 468,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: