00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
35736534
Bittner print s.r.o.
Ivanská cesta 2C , Bratislava, 82104, SVK
Výroba, tlač samolepiek
samolepka, tlač, výroba
Tovar, Služba
1. Výroba, tlač samolepiek
|
|
---|---|
Funkcia |
Výroba, tlač samolepiek - určených na služobné účely verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Samolepky | ks | 20 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál: | Fólia |
Rozmery: | 15 x 5 cm, z toho vpravo 3 x 5 cm nelepivý pás |
Farebnosť: | Pozadie: neónová žltá, potlač grafiky: čierna (text a 2 logá) |
Kvalitatívne parametre: | Nálepka bude umiestňovaná na sklo motorového vozidla a preto nesmie zanechávať stopu po lepidle na skle po jej odlepení. |
Balenie: 1000ks v jednom kotúči | 20 kotúčov |
Názov |
Cenová ponuka vrátane dopravy na miesto plnenia a grafického návrhu. Verejný obstarávateľ poskytne úspešnému uchádzačovi vzorku samolepky do 5 dní od účinnosti zmluvy. |
Uchádzač pred začatím výroby celej zákazky zašle verejnému obstarávateľovi elektronicky náhľad samolepky na jej odsúhlasenie, najneskôr do 10 dní od účinnosti zmluvy. |
Uchádzač predloží podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od účinnosti zmluvy. |
Realizácia predmetu zákazky je do 30 dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry bude dodací list. Verejný obstarávateľ neposkytuje žiaden preddavok. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na dodanie tovaru, neposkytnutie služieb, je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v zmluve do 10 pracovných dní. |
Verejný obstarávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, verejný obstarávateľ neprevezme tovar a uchádzač je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom verejným obstarávateľom. V prípade porušenia povinnosti dodať náhradný tovar, má sa za to, že uchádzač nesplní včas a riadne a je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu zmluvy. |
Uchádzač sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Úspešný uchádzač je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa zato že s reklamáciou súhlasí. |
Gunduličova 10, 811 05 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 na celý predmet zákazky
1 731,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2018 09:11
21.11.2018 10:10
21.11.2018 10:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2018 09:22 - Vstupná ponuka | 1 731,00 | € | Cena s DPH |
20.11.2018 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 730,30 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: