00518239
Obec Kanianka
SNP 583/1, Kanianka, 97217, SVK
34115901
Marius Pedersen, a.s.
Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK
Odvoz a likvidácia odpadu
Odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého komunálneho odpadu, komunálny odpad
Služba
1. Funkčná špecifikácia predmetu:
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz, zhodnotenie a zneškodnenie komunálnych odpadov v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky na obdobie 36 mesiacov v celkovom predpokladanom množstve 2 664,76 ton. |
Zahájenie plnenia služby je od 1.1.2019, ukončenie plnenia služby je 31.12. 2021. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komunálny odpad | t/3 roky | 2 500,3 | ||
Objemový odpad | t/3 roky | 164,1 | ||
Nebezpečný odpad | t/3 roky | 0,36 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110l | ks/3 roky | 71 448 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 120l | ks/3 roky | 10 920 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 1100l | ks/3 roky | 24 024 | ||
Množstvo vývozov veľkoobjemových kontajnerov - VOK reťazový | zber/3 roky | 36 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob triedený odpad - 1100 l nádoby - plasty | ks/3 roky | 6 120 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob triedený odpad - 1100 l nádoby - papier | ks/3 roky | 6 | ||
Predpokladané množstvo vývozu HNK 35 m3 vo vlastníctve poskytovateľa - papier | ks/3 roky | 24 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob triedený odpad - 1100 l nádoby - sklo | ks/3 roky | 1 035 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob triedený odpad - 1100 l nádoby na obaly z kovov | ks/3 roky | 24 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob triedený odpad - 1100 l nádoby na viacvrstvové kompozitné materiály | ks/3 roky | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Komodita | Katalógové číslo |
Zmesový komunálny odpad | 20 03 01 |
Objemový a stavebný odpad | 20 03 07, 17 01 07 (20 03 08) |
PAPIER | 20 01 01 |
SKLO | 20 01 02 |
PLASTY | 20 01 39 |
Viacvrstvové kombinované materiály | 20 01 03 |
KOVY | 20 01 04, 20 01 40 |
Nebezpečný odpad | 15 01 10, 15 02 16, 16 01 07, 20 01 13, 20 01 14, 20 01 19, 20 01 27 |
Názov |
Zber, preprava, zneškodňovanie zmesového komunálneho odpadu sa bude vykonávať podľa schváleného harmonogramu na základe dodatku k zmluve vystavenom objednávateľom, vždy na stanovené časové obdobie za každý kalendárny rok. |
Poskytovateľ zabezpečí zber a odvoz komunálneho odpadu, ktorý sa nedá zhodnotiť na riadenú skládku. |
Poskytovateľ zabezpečí zneškodnenie odpadu na riadenej skládke odpadu. |
Zber zmesového komunálneho odpadu pre kontajnery s objemom 1100 litrov realizovať 2 krát týždenne (v pondelok a vo štvrtok) |
Zber zmesového komunálneho odpadu pre kontajnery s objemom 110 a 120 litrov realizovať 1 krát týždenne (v stredu) |
Všetky zberné nádoby na zmesový komunálny odpad a na triedený zber odpadu sú k dnešnému dňu vo vlastníctve objednávateľa. Objednávateľ môže použiť na triedený zber odpadu aj nádoby vo vlastníctve tretej osoby alebo poskytovateľa služieb. |
Poskytovateľ služby všetky zberné nádoby určené na vývoz označí svojim firemným logom. |
Zmeny počtu a typu zberných nádob je objednávateľ povinný priebežne nahlásiť poskytovateľovi. |
Pri zistení zmeny počtu nádob poskytovateľom, poskytovateľ je povinný túto zmenu neodkladne nahlásiť objednávateľovi. |
Poskytovateľ zabezpečí upratovanie a vyčistenie plôch po vysypaní zberných nádob a kontajnerov. |
Zabezpečenie pristavenia a odvozu veľkoobjemových kontajnerov (5 až 7 m3) na zber objemového odpadu min. 2x ročne na miesta, ktoré určí objednávateľ, v celkovom počte 12 veľkoobjemových kontajnerov v období máj až október. Zber do veľkoobjemových kontajnerov mimo harmonogramu vykoná poskytovateľ na základe objednávky objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí pristavenie veľkoobjemových kontajnerov do 5 pracovných dní, odvoz a likvidáciu týchto odpadov max. do 2 pracovných dní od prijatia telefonickej požiadavky. |
Zber nebezpečného odpadu realizovať prostredníctvom pristavenia špeciálneho zberného kontajnera určeného na zber nebezpečných odpadov na základe objednávky od objednávateľa v predpokladanom termíne v období máj až október min. 2x ročne. |
Zber separovaného odpadu - papier, sklo, plasty, obaly s kovov, kovy, VKM - viacvrstvové kompozitné materiály) poskytovateľ vykoná podľa harmonogramu uvedeného v prílohe dodatku zmluvy. |
Náklady spojené so zberom, odvozom a zhodnocovaním triedených zložiek odpadu sú realizované prostredníctvom príslušnej OZV (organizácia zodpovednosti výrobcov) v zmysle platnej legislatívy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo odpadu za nezáväzné, určené priemerom za dlhšie časové obdobie. Počas realizácie služby môže dôjsť k nárastu alebo úbytku množstva odpadov. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, počas poskytovania služieb, dodržanie noriem a technických postupov, požiadaviek na ochranu bezpečnosti pri nakladaní a likvidácii odpadov a dodržiavanie pravidiel bezpečnosti práce podľa platnej legislatívy. |
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa vykonávať zber zmesového komunálneho odpadu vhodným zberovým vozidlom. |
Vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou. |
Umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť dodávateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácií k realizácii plnenia z tejto zmluvy. |
Uskutočniť náhradný vývoz odpadu najneskôr do 21,00 hod. nasledujúceho dňa, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov /napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod./. |
Ak poskytovateľ službu nevykoná v náhradnom termíne do dohodnutej hodiny, objednávateľ môže poskytovateľovi účtovať zmluvnú pokutu v sume 300,00 € a to aj opakovane za každý nedodržaný náhradný termín zvozu odpadu. |
Ak poskytovateľ nevykoná zvoz odpadu ani do 24 hodín po uplynutí náhradného termínu, môže objednávateľ službu realizovať treťou osobou, pričom všetky náklady spojené s týmto zvozom je poskytovateľ povinný uhradiť objednávateľovi a to aj opakovane so splatnosťou faktúry 14 dní od jej doručenia na adresu poskytovateľa. |
Poskytovateľ bude služby vykonávať vo vlastnom mene, na vlastný účet, vlastnú zodpovednosť a na vlastné nebezpečenstvo. V prípade vykonávania časti služieb v subdodávkach nesie zodpovednosť za ich vykonanie v plnom rozsahu poskytovateľ, a to po stránke vecnej, finančnej aj časovej. |
Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady po vykonaní zberu vytriedených zložiek ich váženie a evidenciu na úradne overenej váhe. |
Fakturácia bude vykonaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa skutočného množstva a rozsahu poskytnutých služieb odsúhlasených zodpovedným zástupcom objednávateľa a podľa priložených dokladov. |
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ služby je povinný predložiť doklad o množstve odpadu /vážny lístok/ a záznam o prevádzke motorového vozidla objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. Sprievodný list nebezpečných odpadov je dodávateľ povinný doručiť bezodkladne po uskutočnení vývozu odpadov. |
Poskytovateľ služby je oprávnený účtovať objednávateľovi úrok z omeškania za nedodržanie splatnosti faktúry za dodané služby vo výške 0,02% za každý deň omeškania vypočítaný vždy z omeškanej ceny služieb. |
Škody preukázateľne spôsobené pri výkone plnenia zmluvy zamestnancami poskytovateľa, je poskytovateľ povinný odstrániť na vlastné náklady a bezodkladne nahlásiť objednávateľovi, |
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu s DPH a bez DPH. |
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami Obchodného zákonníka a ostatnými náležitosťami uvedenými v zmluvných podmienkach, ustanoveniami Zákona č. 79/2015 Zb. o odpadoch v platnom znení a ustanoveniami ostatných dotknutých právnych predpisov a súvisiacich nižších právnych noriem. |
Objednávateľ požaduje plnenie harmonogramu zberu odpadov podľa určeného harmonogramu . |
Cena za zber a zneškodnenie odpadov zahŕňa komodity: Zmesový komunálny odpad kat. č. 20 03 01 a Objemový a stavebný odpad kat. č. 20 03 07, 17 01 07 (20 03 08) |
Cena za zber a zneškodnenie odpadov nezahŕňa triedený odpad. |
Cena za zber a zneškodnenie odpadov je vrátane poplatku v zmysle zákona č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov. |
Dodávateľ služby má právo na úpravu ceny za zneškodnenie odpadov v prípade zvýšenia poplatku za uloženie odpadov podľa platnej legislatívy. |
Dodávateľ služby je povinný upraviť cenu za zneškodnenie odpadov v prípade zníženia poplatku za uloženie odpadov podľa platnej legislatívy. |
Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu množstva vývozu odpadu (na vlastné náklady) za účelom porovnania skutočného stavu so stavom deklarovaným dodávateľom ( vážne lístky) |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- ukončením platnosti zmluvy, |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán, |
- výpoveďou s výpovednou lehotou 3 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nesledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strany doručená. |
Zmluva sa uzatvára na 36 mesiacov od nadobudnutia účinnosti. |
Objednávateľ v lehote do 10 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy predloží dodatok ku zmluve, v ktorom budú uvedené doplňujúce špecifické údaje a podmienky na plnenie predmetnej služby. |
SNP 583/1, Kanianka, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2019 00:00 — 01.01.2022 00:00
2 664,76 t
240 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2018 08:07
21.11.2018 09:00
21.11.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2018 08:03 - Vstupná ponuka | 239 971,18 | € | Cena s DPH |
21.11.2018 08:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 239 971,18 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: