35541016
Košický samosprávny kraj
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
47880775
Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO
Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK
Školský nábytok
školský nábytok, katedra, lavica, stolička
Tovar, Služba
1. Žiacka stolička výškovo nastaviteľná
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 210 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
výškovo nastaviteľná stolička: výška stoličky 745-775 mm, výška sedadla 425-455 mm, šírka operadla 450x130 mm, hĺbka sedadla 440 mm | vyžaduje sa |
kovová kostra stoličky vyrobená z rúrok o priemere 35 mm | vyžaduje sa |
sedák a operadlo stoličky vyrobené zo 7 - vrstvovej bukovej preglejky, povrchovo upravenej polyuretánovým lakom | vyžaduje sa |
sedák a operadlo stoličky sú ku kovovej konštrukcii stoličky prinitované oceľovými nitmi o priemere 5 mm | vyžaduje sa |
plastové chrániče pod sedadlom stoličky, aby nedošlo k poškodeniu pracovnej dosky lavice pri vykladaní stoličky | vyžaduje sa |
kovová konštrukcia stoličky povrchovo upravená práškovou vypaľovacou farbou RAL - žltý odtieň | vyžaduje sa |
kovové nohy stoličky ukončené plastovými koncovkami, ktoré zabraňujú poškodeniu podlahy a súčasne tlmia hluk pri manipulácií so stoličkou | vyžaduje sa |
konštrukcia stoličky umožňuje zavesiť stoličku na pracovnú dosku lavice bez jej poškodenia | vyžaduje sa |
stohovateľná | vyžaduje sa |
certifikácia pre splnenie nasledovných hľadísk: bezpečnosť pri používaní, mechanickú pevnosť, stabilitu a ergonómiu výrobkov, podľa predpísaných slovenských technických noriem a aj európskych noriem na školský nábytok - školskej lavice a školskej stoličky: normy STN EN 1729-1:2007, 1729-2:2007. | vyžaduje sa |
2. Dvojmiestna žiacka lavica s reguláciou výšky s 2 ks odkladacích košov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo: | ks | 105 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kovová konštrukcia lavice vybavená mechanizmom, ktorý umožňuje nastavenie výšky lavice podľa STN noriem, od veľkosti č. 2 - č. 6 (regulácia od 530 mm - 760 mm) | vyžaduje sa |
profil rúry s priemerom 35 mm | vyžaduje sa |
pracovná doska s rozmerom 1300 mm x 500 mm x 18 mm | vyžaduje sa |
pracovná doska z drevotriesky hrúbky 18 mm, povrch melamín - buk (zaoblené hrany dosky - rádius R 70 mm) | vyžaduje sa |
kovová výstuž pod pracovnou doskou (priečka s profilom 30 mm x 30 mm) | vyžaduje sa |
pracovná doska ohranená ABS hranou ( hrúbky 2 mm, ktorá je priskrutkovaná ku konštrukcii 4 metrickými skrutkami do oceľových puzdier) | vyžaduje sa |
kovová konštrukcia lavice povrchovo upravená práškovou vypaľovacou farbou RAL - žltý odtieň | vyžaduje sa |
kovové nohy ukončené plastovými koncovkami, ktoré zabraňujú poškodeniu podlahy a tlmia hluk | vyžaduje sa |
2 držiaky(háčiky) na tašku | vyžaduje sa |
2 odkladacie drôtené koše | vyžaduje sa |
Názov |
Vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia a montáže |
Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený dodať tovar ktorý je predmetom zákazky a je oprávnený uzavrieť túto zmluvu |
Tovar musí byť nový – nepoužívaný |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien položiek do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa v uviesť v rozpočte rozpis ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH |
Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) tovaru do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Objednávateľ posúdi či predmet zákazky spĺňa požadované technické a funkčné parametre o čom vystaví písomné potvrdenie, ktoré je podmienkou plnenia predmetu zákazky |
Dátum doručenia tovaru je dodávateľ povinný nahlásiť kontaktnej osobe objednávateľa, minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dátumom doručenia tovaru. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky vrátane dopravy, jeho vyloženia a montáže v mieste plnenia |
Objednávateľ prevezme tovar na základe dodacieho listu v mieste plnenia, pričom písomne potvrdí prevzatie tovaru |
Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky ani zálohu na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 15 dní od jej preukázateľného doručenia do miesta plnenia. Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a musí k nej byť doložený dodací list s rozpisom jednotkových cien v členení cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH jednotlivých požadovaných položiek |
Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa dotácie. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitých požiadavkách na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v požadovanej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (bez negatívneho vplyvu na efektívnosť bežnej údržby a opráv) |
Gymnázium Trebišov, Komenského 32, 075 01 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
15.12.2018 08:00 — 31.01.2019 15:00
1,00 súbor
16 682,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2018 09:11
21.11.2018 10:00
21.11.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2018 13:10 - Vstupná ponuka | 16 680,00 | € | Cena s DPH |
21.11.2018 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: