31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
35731486
Media Comp. s.r.o.
Rovinka 268, Rovinka, 90041, SVK
Vysokovýkonné elektrické odsávačky s príslušenstvom
odsávačka, odsávacia jednotka
Tovar, Služba
1. Vysokovýkonná elektrická odsávačka s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vysokovýkonná elektrická odsávačka v stojanovom prevedení prispôsobená na kontinuálne sanie s fixovateľnými antisatickými kolieskami, manipulačným madlom na zadnej strane prístroja. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vysokovýkonná elektrická odsávačka | ks | 4 | ||
sací výkon | L/min. | 43 | ||
hlučnosť pri maximálnom zaťažení | dB | 39,40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
membránový odsávací agregát | áno |
regulovateľný podtlak | dosiahnuteľné vacuum 90 kPa |
prístroj prispôsobený na kontinuálne sanie | áno |
farebne kódovaný manometer | áno |
svetlená indikácia chodu odsávačky | podsvietením spínača ON/OFF |
trojnásobná ochrana proti presatiu | systémom plavákových ventilov, poistnej nádoby proti presatiu MSF filtra |
pojadzný stojan s pogumovanou nášľapnou časťou a eurolištou so 4 antistatickými kolieskami otočnými o 360 stup., z toho 2 brzdenými, 4 ks | áno |
systém uchytenia 2 L fľaše na eurolištu, 8 ks | áno |
systém uchytenia 1 L preplachovacej nádoby FLOVAC, 4 ks | áno |
1 L preplachová nádoba FLOVAC kompatibilná s 1 L vakmi FLOVAC, 4 ks | áno |
2 L polykarbonátová fľaša so šróbovacím vekom a plastovými prestupmi s 90 stup. nástrčnými spojkami pre jednoduché nasúvanie odsávacích hadíc, kompatibilná s vakmi MONOKIT, 8 ks | áno |
manipulačné madlo na zadnej strane prístroja, 4 ks | áno |
odkladacia , odnímateľná polička na vrchu prístroha, 4 ks | áno |
odnímateľný odkladací košík kovový na zadnej strane prístroja, 4 ks | áno |
držiak odsávacieho okruhu so systémom upevnenia na eurolištu, 4 ks | áno |
silikónový odsávací okruh 1,5 m, 8 x 14 mm s MSF filtrom, 4 ks | áno |
PVC sterilný odsávací okruh so stop ventilom a MSF filtrom, 4 ks | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú 4 kusy vysokovýkonných elektrických odsávačiek, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
Neoddelietľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Dodacia lehota do 21 dní odo dňa doručenia objednávky. |
Záručná doba na sací agregát 7 rokov. Záručná doba na ostatné časti prístroja vrátane príslušenstva 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenia zariadania do prevádzky. |
Záručný servis od nahlásenia poruchy do 24 hodín v pracovných dňoch. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
c) certifikát servisného technika, preukazujúci odbornú spôsobilosť na zariadenia (oprava a servis), ktoré su predmetom tejto zmluvy. |
d) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Nesplnenie ktorejkoľvek z požadovaných technických vlastností alebo požiadaviek kladených na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 1.2.2017, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jejzverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať 3 dní vopred osobu uvedenú v elektronickej objednávke, ktorá zabezpečí proces preberania. |
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Limbová 5, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
30.11.2018 08:00 — 11.12.2018 14:00
4,00 ks
9 648,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2018 08:23
20.11.2018 08:45
20.11.2018 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2018 10:36 - Vstupná ponuka | 9 648,00 | € | Cena s DPH |
16.11.2018 21:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 645,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: