30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Skenery s funkciami – kopírky - tlačiarne - faxu
skener, tlačiareň pre tlač, kopírka, multifunkčné zariadenie, fax
Tovar, Služba
1. Skener s funkciami kopírky – tlačiarne - faxu
|
|
---|---|
Funkcia |
Novovyrobené, doteraz nepoužívané skenovacie zariadenie, farebné skenovanie (obojsmerný Duplex), kopírovanie, faxovanie, sieťové skenovanie, tlač |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pamäť | MB | 768 | 2560 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ skenera | Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 50 listov |
Rýchlosť skenovania | min 26 obraz./min ČB, min 26 obraz./min farebne |
Kvalita skenovania (dpi) | min. 600x600 dpi |
Formát naskenovaného súboru | min. PDF, JPEG,TIFF |
Funkcie skenovania | Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, na USB |
Zväčšenie / zmenšenie | 25 – 400% v 1% prírastkoch |
Obojstranné skenovanie | Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru |
Obojstranné skenovanie | Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru |
Formát tlače | A4 |
Technológia tlače | Laser / atrament |
Farba tlače | Farebná |
Formát papiera | A4 |
Jazyky tlače | PCL6, PostScript level 3 (emulácia) |
Rozhranie | 10/100T Ethernet, USB 2.0 |
Pamäť/HDD | min. 768 MB / Nepožaduje sa |
Vstupná kapacita hlavného zásobníka | min. 500 listov |
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) | min. 50 listov |
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) | min. 1+1 |
Výstupná kapacita zariadenia | min. 300 listov |
Výstup zariadenia | min. 1 priehradka |
Podporované hmotnosti médií | min. 60 až 300 g/m2 |
Ovládací panel | min 10.92cm LCD |
SW ovládače – pracovné stanice | Win 7,8,10 |
Max. spotreba pri tlači | max. 100W |
Max. spotreba v režime "ready" | max. 10W |
Hladina hluku pri tlači | max. 56 dB |
Rozlíšenie tlače | min. 1 200 x 1200 dpi |
Rýchlosť tlače | min. 38 str./min. Čierna (A4); min. 38 str./min. Farebná (A4) |
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" | max. 7 sekúnd |
Odporúčaná mesačná záťaž | min. 4 500 strán |
Maximálna mesačná záťaž | min. 50 000 strán |
Obojstranná tlač | Automatická |
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením | čierna tonerová naplň min. 3 000 strán podľa ISO/IEC 24711farebné tonerové naplne min. 1 500 strán podľa ISO/IEC 24711 |
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety | čierna tonerová naplň min. 10 00 strán podľa ISO/IEC 24711farebné tonerové naplne min. 7 000 strán podľa ISO/IEC 24711 |
Rozlíšenie kopírovania | min. 600x600 dpi |
Rýchlosť kopírovania | min. 40 str./min |
Obojstranné kopírovanie | Štandard |
Príslušenstvo | prepojovací kábel USB kábel A - B |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenie na určené miesto, odvoz a likvidácia obalového materiálu. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Výška konečnej ceny tovaru musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia, najmä balenie, dovoz, inštalácia, zaškolenie |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru. |
Potvrdenie od výrobcu zariadenia, že dodávateľ je držiteľom autorizácie na dodávku a servis ponúknutého zariadenia do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Záručná doba na dodaný tovar je 60 mesiacov, musí byť garantovaná výrobcom a overiteľná podľa výrobného čísla na stránke výrobcu. |
Odstraňovanie záručných vád v mieste inštalácie. |
Miesto/miesta dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi. |
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky min. 1 pracovný deň pred jej dodaním objednávateľovi. |
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je min. 30 dní odo dňa jej doručenia dodávateľovi. |
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom. |
Zariadenia musia byť dodané v neotvorených krabiciach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu s nepoškodenými ochrannými prvkami. |
Zariadenia musia mať slovenskú lokalizáciu |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
26.11.2018 08:00 — 30.11.2018 10:00
7,00 kus
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2018 08:17
19.11.2018 09:00
19.11.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2018 11:00 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
19.11.2018 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: