00634891
Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená
ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Dodávka zemného plynu
dodávka zemného plynu, preprava ZP, distribúcia ZP, služby obchodníka
Tovar, Služba
1. Dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v trvaní 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná ročná spotreba zemného plynu za OM spolu od 1.1.2019 00:00 hod. do 31.12.2019 24:00 hod. zmluvné množstvo (ZM) za OM 4101456335 POD: SKSPPDIS000530021701 | MWh | 4400 | ||
Denné maximálne množstvo spotreby zemného plynu | m3 | 2 600 | ||
Podiel zo ZM pre mesiac Január 2019 | % | 14 | ||
Podiel zo ZM pre mesiac Február 2019 | % | 13 | ||
Podiel zo ZM pre mesiac Marec 2019 | % | 12 | ||
Podiel zo ZM pre mesiac Apríl 2019 | % | 8 | ||
Podiel zo ZM pre mesiac Máj 2019 | % | 6 | ||
Podiel zo ZM pre mesiac Jún 2019 | % | 5 | ||
Podiel zo ZM pre mesiac Júl 2019 | % | 3 | ||
Podiel zo ZM pre mesiac August 2019 | % | 3 | ||
Podiel zo ZM pre mesiac September 2019 | % | 5 | ||
Podiel zo ZM pre mesiac Október 2019 | % | 8 | ||
Podiel zo ZM pre mesiac November 2019 | % | 10 | ||
Podiel zo ZM pre mesiac December 2019 | % | 13 | ||
Tolerancia odberu plynu pre OM 4101456335 POD: SKSPPDIS000530021701 | % | 60 | 140 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
POD: SKSPPDIS000530021701 | druh tarify – S |
Názov |
1. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zemného plynu zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
2. Dodávateľ zabezpečí všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu zemného plynu a služby spojené s jej dodávkou. |
4. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku plynu aj v prípade ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa |
5. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby zemného plynu. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace so službami obchodníka s dodaním tovaru, ceny za komoditu ako takú, ceny za prenos, distribúciu, straty, spotrebnú daň, DPH, poplatkov za výkon, a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS a platného v čase predloženia ponuky. |
8. Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu celkovej zmluvnej ceny na všetky jednotlivé položky. |
9. DPH si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
10. Cena bude uhradená v mene Euro. |
11. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného množstva objednaného zemného plynu. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby zemného plynu. |
13. Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje. |
14. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok zemného plynu. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
15. Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky zemného plynu do OM odberateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EU v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
16. Úhrada za dodaný zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Splatnosť faktúr 30 dní. |
17. Fakturačné podmienky pre odberné miesto SKSPPDIS000530021701– druh tarify „S“: Objednávateľ bude mesačne uhrádzať zálohové platby – preddavky vo výške 80 % predpokladanej ceny mesačnej dodávky plynu do príslušného odberného miesta. Podkladom pre zaplatenie budú údaje o preddavku, uvedené na vyúčtovacej faktúre. Preddavok sa stanovuje na mesiac, ktorý nasleduje po mesiaci, v ktorom bola vyúčtovacia faktúra vystavená. Údaje o preddavku na prvé dva mesiace vyhodnocovacieho roka oznámi dodávateľ objednávateľovi osobitne. Výška preddavku je určená percentom zo sumy preddavkovej... |
...mesačnej dávky do príslušného odberného miesta. Po skončení každého fakturačného obdobia dodávateľ vystaví a zašle objednávateľovi vyúčtovaciu faktúru za dodávku plynu do príslušného odberného miesta, najneskôr do 12. dňa nasledujúceho mesiaca. Podkladom pre fakturáciu bude množstvo zemného plynu namerané v príslušnom odbernom mieste, predložené dodávateľovi zo strany prevádzkovateľa. |
18. Dodávateľ, okrem faktúry v tlačenej podobe, doručí objednávateľovi túto faktúru aj v elektronickej forme, ako súbor v textovo čitateľnej podobe, a to hneď po jej vygenerovaní v systéme dodávateľa na vopred dohodnutú e-mailovú adresu. |
19. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej zmluvnej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. Faktúra má náležitosti daňového dokladu |
20. Požaduje sa, aby cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
21. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.1.2019 00:00 hod. a koncom do 31.12.2019 24:00 hod. |
22. Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v rozhodnom čase disponuje všetkými platným právom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zmluvy. |
23. Dodávateľ predloží objednávateľovi nasledovné doklady do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy: |
a) originál alebo overenú kópiu dokladu o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (URSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu, |
b) originál alebo overenú kópiu platnej zmluvy uzatvorenej s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete na dané obdobie, |
c) kalkuláciu zmluvnej ceny, rozčlenenie jednotkovej zmluvnej ceny (získanej ako podiel celkovej zmluvnej ceny za predmet zákazky podľa predpokladaného množstva) na jednotlivé časti, spôsob jej výpočtu a presnú špecifikáciu nákladových položiek zvlášť pre druh tarify S |
d) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa - konzultanta (meno a priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail), |
e) zoznam dodávok zemného plynu za tri roky predchádzajúce dňu vyhlásenia zákazky, v minimálnej hodnote 100 tis. Eur bez DPH (obchodné meno, adresa a sídlo odberateľa; meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby, pre účely overenia uvedených údajov; obdobie plnenia od – do; hodnota skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v Eur bez DPH za uvedené obdobie plnenia). |
24. Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS a negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom, môže byť podľa zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 roky. |
25. Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
26. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené a platné OPET majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Mieru 549/16, 028 01 Trstená, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2019 00:00 — 01.01.2020 00:00
1,00 ks
199 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2018 08:20
23.11.2018 09:00
23.11.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2018 14:20 - Vstupná ponuka | 199 590,00 | € | Cena bez DPH |
22.11.2018 15:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 166 333,33 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: