00634905
Dolnooravská nemocnica s poliklinikou MUDr. L. Nádaši Jégého Dolný Kubín
Nemocničná 1944/10, Dolný Kubín, 02601, SVK
36597007
BCF s.r.o.
Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK
Elektrická energia
elektrina, elektrická energia
Tovar, Služba
1. Elektrická energia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je je nákup silovej energie v pásme vysokej tarify (VT), nízkej tarify (NT) a víkendová tarifa (WT) pre odberné miesto (OM) objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku. |
Predmet zákazky sa požaduje dodať v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete pre stanovené zmluvné obdobie. |
Predmetom zákazky je dodávka silovej energie do odberného miesta odberateľa, zabezpečenie dodávky vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku formou združenej dodávky na zmluvné obdobia 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov-vysoká tarifa (VT) pondelok až piatok od 6,00 hod do 22,00 hod. - 2019 | MWh | 900 | ||
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov-nízka tarifa (NT) pondelok až piatok od 22,00 hod do 6,00 hod. - 2019 | MWh | 220 | ||
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov-víkendová tarifa (WT) od soboty 00,00 hod do nedele 24,00 hod. - 2019 | MWh | 280 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet odberných miest | 1 |
EIC | 24ZSS9336255001Y |
Distribučná sadzba | DVN-VN |
Typ merania | B |
Dohodnutý účinník | 0,95-1,00 |
Maximálna rezervovaná kapacita (MRK) | 590 kW |
Rezervovaná kapacita (RK) typ : 12 mesiacov | 410 kW |
Tolerancia odberu el.energie požadujeme | od 80% do 120% |
Predpokladaný odberový diagram pre rok 2019 | (VT + NT+WT) v MWh |
01/2019 | 130 |
02/2019 | 120 |
03/2019 | 123 |
04/2019 | 108 |
05/2019 | 113 |
06/2019 | 110 |
07/2019 | 109 |
08/2019 | 115 |
09/2019 | 110 |
10/2019 | 120 |
11/2019 | 120 |
12/2019 | 122 |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje, okrem pravidelnej dodávky elektriny do OM objednávateľa a prenosu elektriny od príslušného PDS, prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. |
Množstvá odobratej energie sú predpokladané. Skutočne odobratá elektrická energia môže mať odchýlku +- 20 % a dodávateľ je povinný zabezpečiť pri tejto tolerancii dodávku elektrickej energie. Cena pri predkladaní kontraktačnej ponuky je stanovená na predpokladané objemy v technickej špecifikácii. |
Dodávateľ je oprávnený požadovať od objednávateľa za opakovanú dodávku plnenia mesačné preddavkové platby vo výške alikvotnej časti predpokladaného množstva plnenia pripadajúceho na 1 kalendárny mesiac; podkladom na zaplatenie preddavkovej platby bude písomné oznámenie dodávateľa o výške preddavkovej platby. |
Objednávateľ je povinný uhradiť preddavkovú platbu najneskôr do 20. dňa mesiaca obdobia, za ktorý sa preddavková platba platí.Vyúčtovanie dodaného plnenia a zaplatených preddavkových platieb za dodané plnenie bude uskutočnené formou vyúčtovacej faktúry vystavenej do 15 dní po dni zdaniteľného plnenia za náklade odpočtu skutočne nameraného množstva odobratej elektriny v OM. Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca |
Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry či jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre. |
Ak objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. Všetky peňažné plnenia, cena a iné peňažné sumy v zmysle zmluvy sú stanovené v mene EURO |
Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že dodávateľ nepostúpi tretej osobe pohľadávku voči objednávateľovi vyplývajúcu mu z tejto zmluvy. |
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod12.2 a 12.3 OUEP. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude objednávateľ považovať:- odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúcie elektrickej energie- ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia - ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, do 10 dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy, predložiť: |
a) platné povolenie na podnikanie v energetike; |
b) rozhodnutie o pridelení EIC kódu (originál alebo overenú kópiu) |
c) čestné vyhlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy, s uvedením čísla a dátumu uzatvorenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k odberným miestam objednávateľa; |
d) certifikát riadenia kvality ISO 9001, certifikát enviromentálneho rozvoja ISO 14001, certifikát bezpečnosti práce |
e) čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia |
f) zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (dodávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy. |
g) rozpis jednotlivých zložiek ceny - cenu za VT, NT a WT v EUR bez DPH/MWh, cenu za VT, NT a WT v EUR s DPH/MWh, distribučný poplatok, spotrebnú daň ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku elektrickej energie, ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek z požadovaných dokladov sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie povinností dodávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl. XVIII. bod 18.2 VZP 2. časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodávkou el. energie silová elektrina VT, NT, WT. |
Nemocničná 1944/10, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2019 00:00 — 01.01.2020 00:00
1 400,00 MWh
115 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2018 13:06
15.11.2018 14:00
15.11.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2018 07:53 - Vstupná ponuka | 114 999,00 | € | Cena bez DPH |
15.11.2018 13:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 114 812,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: