35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36013439
HELVET, s.r.o.
Mládežnícka 326, Považská Bystrica, 01701, SVK
Mobilné držiaky na bezpečnostné záchytné zariadenia trvalé a dočasné
držiak
Tovar, Služba
1. Mobilné držiaky na bezpečnostné záchytné zariadenia trvalé a dočasné
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sila úchopu | kN | 4,6 | ||
Odolnosť voči vetru | m/s | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
mobilné držiaky musia byť vyhotovené z ocele a musia byť ošetrené povrchovým náterom RAL7040 | |
koncové časti držiaku musia byť pokryté ochrannou gumenou vrstvou | |
minimálne požadované materiálové vlastnosti hliníkových častí musia spĺňať požiadavky STN EN 1999-1 | |
minimálne požadované materiálové vlastnosti zliatiny musia spĺňať požiadavky EN AW-6082 T6 | |
spôsob zafixovania mobilných držiakov musí byť bez použitia náradia a bez narušenia konštrukcie na ktorú sa držiaky upevňujú | |
mobilné držiaky musia umožňovať osadenie nosičov dopravného značenia (DZ) kruhového profilu a štvorcového profilu | |
spôsob zaistenia nosnej konštrukcie DZ musí byť bez použitia skrutiek a bez nutnosti použitia dodatočného náradia na jeho upevnenie | |
mobilné držiaky musia umožňovať osadenie dopravného značenia s dvomi a viac nosnými konštrukciami DZ | |
rýchly a flexibilný spôsob uchytenia mobilných držiakov na bezpečnostné záchytné systémy osadené na PK (schválené bezpečnostné záchytné systémy MDV SR), uchytenie na trvalé a dočasné bezpečnostné záchytné zariadenia (oceľové a betónové zvodidlá všetkých typov schválených v SR) | |
rýchly a flexibilný spôsob uchytenia mobilných držiakov na iné zariadenia a konštrukcie (zábradlia, nosné konštrukcie, konštrukcie protihlukových stien, konštrukcie iných bezpečnostných záchytných zariadení – tlmičov nárazov a iných) | |
spôsob uchytenia mobilných držiakov nesmie poškodzovať povrchovú úpravu konštrukcie na ktorú sa osádza, nesmie dôjsť k narušeniu konštrukcie (vŕtaním, rezaním, pálením a iným spôsobom) | |
mobilné držiaky musia umožňovať osadenie a upevnenie doplňujúcich zariadení (clon proti oslneniu, clon proti vizuálnemu oddeleniu dopravy a stavebnej časti, clon proti znečisteniu časti PK a iné) | |
mobilné držiaky musia umožňovať osadenie nosných pohyblivých konštrukcií DZ (pohyblivé konštrukcie pre ovládanie DZ) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia |
Tovar nový, doposiaľ nepoužitý |
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku,záručný list). |
Certifikáty kvality, vyhlásenia o parametroch, statickú analýzu, vyhlásenia o materiálových charakteristikách vydané notifikovanou organizáciou |
Výrobno-technickú dokumentáciu obsahujúcu dielenský výkres výrobku |
Predloženie referenčných dodávok rovnakého alebo podobného charakteru |
Statický prepočet potvrdzujúci odolnosť voči náporu vetra pri osadení doplňujúcich zariadení clon proti vizuálnemu oddeleniu potvrdený autorizovanou inštitúciou |
Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu: |
- podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom |
- potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre ponúkaný predmet zákazky (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu |
- autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu zariadenia pre ponúkaný predmet zákazky |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania. |
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Záručná lehota minimálne 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis zariadení s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie zariadenia boli skontrolované. |
Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
Cena zariadenia zahŕňa riadne dodanie zariadenia na miesto určenia, zaškolenie osôb určených objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
19.11.2018 08:00 — 17.04.2019 12:00
130,00 ks
209 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2018 12:24
15.11.2018 12:30
15.11.2018 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.11.2018 13:41 - Vstupná ponuka | 207 900,00 | € | Cena bez DPH |
15.11.2018 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 207 099,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: