17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
36383881
DAY MADE s.r.o.
M. A. Bazovského 1174/13, Teplička nad Váhom, 01301, SVK
Laboratórne činidlá - diagnostiká pre hematológiu
plnoautomatický imunohematologický analyzátor , ABO + Rh , skríning antiery protilátok , regenerácia
Tovar, Služba
1. Spotrebný materiál pre zdravotnícke a laboratórne zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál pre výkon: ABO + Rh , skríning antiery protilátok , regeneráciu |
Spotrebný materiál pre plnoautomatický imunohematologický analyzátor DAYMate S |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dĺžka trvania zmluvy | mesiac | 24 | ||
09020-4 DAY Pipetting Tips (v balení 96x4 ) | bal | 168 | ||
09210-16 DAY disc ( v balení 16x25x18) | bal | 24 | ||
09310-4 DAY Dilution Plates ( v balení 96x4) | bal | 120 | ||
10101-6 DAY Anti-A Birma -1 (v balení 1x180) | bal | 24 | ||
10501-6 DAY Anti-B LB2 ( v balení 6x180) | bal | 24 | ||
12001-6 DAY Anti-D /DVI/TH-28, ( v balení 6x180) | bal | 18 | ||
12101-6 DAY Anti-D/DVI/ /LDM-3/175-2/,(v balení 6x180) | bal | 9 | ||
30010-4 DAY Neutral Gel, ( v balení 4x2400) | bal | 10 | ||
30110-4 DAY AHG Gel /Polyspecific/, (v balení 4x2400) | bal | 7 | ||
31010-4 DAY Liss Diluent (v balení 4x70) | bal | 168 | ||
50013-2 SET DAYCELLS A1,B ( v balení 1x180) | bal | 48 | ||
60123-3 SET DAYCELLS I-II-III (v balení 1x180) | bal | 72 | ||
75010-1 DAYcheck 1 ( v balení 1x4) | bal | 24 | ||
75020-1 DAYcheck 2 (v balení 1x4) | bal | 24 | ||
32010-6 DAY Bromelin Reagent | bal | 4 | ||
Etiketa Ovation (v balení 55x18) | bal | 16 | ||
Páska TTR (v balení 65mmx74mm) | bal | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spotrebný materiál: | označenie CE |
- | návod na obsluhu/bezpečnostné karty |
- | spotrebný materiál dodávaný na základe čiastkovej objednávky minimálne 90 dní pred jeho exspiráciou, krvinky 30 dní pred exspiráciou |
- | čiastkové objednávky podľa potreby objednávateľa |
Názov |
Vrátane dopravy na adresu odberateľa a vyloženia do skladu ŠZM |
Objednávateľ pripúšťa ponuku ekvivalentných tovarov len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, požadovanej kompatibility a to bez potreby ďalších vyvolaných nákladov odberateľa, ekvivalent musí byť použiteľný v zariadení objednávateľa |
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri predloženom ekvivalente na poskytnutie 1 ks bezplatnej funkčnej vzorky plnenia z každého produktu z predmetu obstarávania, ktorá musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii a použiteľné v zariadení objednávateľa. Termín dodania vzoriek je do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.Objednávateľ si vyhradzuje právo na príp. poskytnutie aj viacerých ks bezplatných funkčných vzoriek plnenia z každého produktu v prípade požiadaviek z oddelení ,po dohode s dodávateľom. |
Plnenie na základe čiastkovej objednávky (odoslané e-mailom) v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.Termín dodania tovaru je do 3 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky |
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa . |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a)Termín dodania tovaru je do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky od Objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
b)Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru. |
c) V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru. |
d) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
- faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. |
-požaduje sa splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi |
- kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu. |
- pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ. |
Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné zvýšiť s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena kúpnej ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku |
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar ako aj skutočne dodané množstvo tovaru na základe objednávok objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZSR. |
Zodpovednosť za vady: |
a) Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
b) Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7dní po zistení vady , v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
c) Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči kupujúcemu, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo kupujúceho odstúpiť od dohody. |
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou expiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
d) Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou sa bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má Objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
- Objednávateľ má v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodov na strane dodávateľa nárok na náhradu škody a nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy a to najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti odstúpenia. |
Dodávateľ môže požadovať |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany Objednávateľa . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom v prípade : |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy tovaru /vzorky/, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) ak dodávateľ v čase plnenia zmluvy je zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black-list) trhoviska. |
e) ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytov. cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou. |
f) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy tiež v prípade, ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
g) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže : |
- objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie , aj nárok na zmluvnú pokutu a nárok na náhradu škody. |
- ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ ne je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný uviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
Ochrana osobných údajov : |
1. Dodávateľ tovaru je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ tovaru predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ)2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: Poučenie o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou . |
5. Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do vyčerpania finančného objemu predpokladanej hodnoty zákazky, najviac však na dobu 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi : | a) podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky ,rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
- | b)obchodnú špecifikáciu , t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu a prospektový materiál ponúkaného tovaru (katalóg) v elektronickej alebo papierovej forme |
- | c) kartu bezpečnostných údajov pre každý produkt |
- | d) Vyhlásenie o zhode a CE certifikát |
Doklady musia byť spracované v slovenskom, alebo českom jazyku jednoznačne priradené k danej položke. |
V.Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
20.11.2018 07:30 — 20.11.2020 15:30
1,00 súhrn položiek defiovaných v technickom opise
77 425,81
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2018 11:52
15.11.2018 14:00
15.11.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2018 14:19 - Vstupná ponuka | 77 425,10 | € | Cena bez DPH |
14.11.2018 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 77 425,10 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: