• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2018 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2018 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2018 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2018 12:35

Detail zákazky Z201849588

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2018 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2018 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2018 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2018 12:35

Základné údaje

Z201849588

OF-181182

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3756572

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

17321450

exe, a.s.

Plynárenská 1, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby prepožičania licencií, rozšírenie a predĺženie podpory softvéru spoločnosti Microsoft obsiahnutých v zmluve Open Value Subscription for Academic

licencie

  • 72268000-1 - Dodávky softvéru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služby prepožičania licencií, rozšírenie a predĺženie podpory softvéru spoločnosti Microsoft obsiahnutých v zmluve Open Value Subscription for Academic
Funkcia
Umožnenie prostredníctvom Licenčnej zmluvy "Open Value Subscription for Academic" používať najmodernejšie verzie Microsoft produktov, kompatibilitu serverov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
WINEDUE3 ALNG UpgrdSAPk OLV E 1Y Acdmc Pltfrm ks 300
O365EDUA3OpnFac ShrdSvr ALNG SubsVL OLV E 1Mth Each Acdmc Pltfrm ks 300
O365EDUA3OpenStuUseBnft ShrdSvr ALNG OLV NL 1M Stdnt PerUsr STUUseBnft ks 500
EntMobandSecE3Open ShrdSvr ALNG SubsVL OLV E 1Mth Acdmc AP Fclty ks 300
EMSEDUA3OpenStuUseBnft ShrdSvr ALNG OLV NL 1M Acdmc Stdnt Usr STUUseBnft ks 500
WinSvrDCCore ALNG LicSAPk OLV 2Lic E 1Y Acdmc AP CoreLic ks 80
WinSvrDCCore ALNG LicSAPk OLV 2Lic E 1Y Acdmc AP CoreLic ks 100
WinRmtDsktpSrvcsCAL ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP UsrCAL ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
WIN EDU E3 KW5-00361
O365 EDU A3 Open Fac HVH-00012
O365EDUA3OpenStuUseBnft ShrdSvr ALNG OLV NL 1M Stdnt PerUsr STUUseBnft JNN-00001
Ent Mob and Security E3 Open GS7-00009
EMSEDUA3OpenStuUseBnft ShrdSvr ALNG OLV NL 1M Acdmc Stdnt Usr STUUseBnft LE9-00002
Windows Server DC Core 9EA-00314
Windows Server CAL R18-03499
Win Rmt Dsktp Svcs CAL 6VC-01524
Požiadavky na predmet obstarávania: 1. Predajca kategórie Licensing Solution Partner (LSP) s kompetenciou pre územie Slovenskej republiky najmenej 5 rokov.
- 2. Špecialista lic. poradenstva a správa nakúpeného a používaného softvéru mal by zodpovedať potrebám škôl napr. Designing and providing Microsoft Licensing Solutions to Large Organizations,
- alebo ekvivalentný, najmenej 5 rokov.
Potvrdenie výrobcu, že predávajúci je oprávnený: 1. Dodávať softvér výrobcu v licenčnom programe Microsoft Open Value Subscription for Academic a Microsoft Cloud Agreement.
- Poskytovať licenčné poradenstvo nakúpeného a používaného softvéru, aby zodpovedal potrebám škôl minimálne dvaja špecialisti s certifikáciou Designing and providing Microsoft
- Licensing Solutions to Large Organizations, alebo ekvivalentný.
- V prípade predloženia iného, ako uvedeného certifikátu, poskytne záujemca vysvetlenie preukazujúce ekvivalenciu predloženého certifikátu s požadovaným.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH, ako aj cien vrátane DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, oprávnenie dodávateľa dodávať tovary a služby, ktoré sú predmetom zákazky a súčasne predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ predloží doklad, že je spoločnosťou Microsoft registrovaným partnerom alebo predajcom produktov, ktoré sú predmetom zákazky. Ak takéto potvrdenie nemá, doloží čestné prehlásenie o partnerstve s číslom ID a termínom trvania partnerstva.
V prípade nejasností si objednávateľ vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o predloženie originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme.
Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 2 až 6 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy zaslaním elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa skenu originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo skenu úradne overenej kópie takéhoto originálu.
Nesplnenie týchto povinnosti Osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej iba "OPNP") sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti zmluvy najneskôr do 30.11.2018. Nesplnenie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...)
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. číslo objednávky obstarávateľa registrovanej k predmetu zákazky v systéme Microsoft, kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...).
Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti v termíne podľa bodu 9. tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. Nesplnenie povinnosti podľa bodu 9-13 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom.
Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ..., č. preb. protok., názov tovaru alebo služby, zoznam úkonov vykon. pri plnení predmetu zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá zariadenie *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, V ...., dátum, meno osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, meno osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby opráv. konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby opráv. konať vo veciach zmluvy za objednávateľa.
Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení výhrad bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1.
Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa.
Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. Faktúra musí byť rozpísaná rovnako ako predložený podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek.
Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP tejto zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.
Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok spoločnosti Microsoft alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary a/alebo služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. 6.10 Predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná.
Maximálna výška zdrojov je určená na 3 ročné splátky s tým, že objednávateľ požaduje dodanie licencií s termínom plnenia/dodania licencií 1. 1. 2019 až 31. 12. 2021 s termínom vystavenia faktúry dodávateľom objednávateľovi: Prvá splátka - december 2018; Druhá splátka: december 2019; Tretia splátka: december 2020
Jednotkové ceny vyplývajúce z ponuky podľa počtu na jeden rok sú počas trvania zmluvy nemenné.
Množstvá licencií uvedené v súťažných podkladoch pre verejné obstarávanie sú len orientačné a nezaväzujú objednávateľa objednať uvádzané množstvo príslušných licencií. Tieto si bude objednávateľ objednávať podľa svojej aktuálnej potreby v danom roku.
Prenájom licencií kompletnej platformy produktov spoločnosti Microsoft pre desktopové klientské zariadenia.
Požadovaná platforma produktov musí obsahovať balíky produktov pre zalicencovanie zamestnancov aj študentov. Všetky produkty musia mať právo na inštaláciu najnovšej verzie.
Dodávateľ, prostredníctvom svojich špecialistov poskytne objednávateľovi služby podpory v rámci programu OVS. Služby podpory zahŕňajú aj poradenstvo pri nákupe softvérových licencií.
Požaduje sa predložiť doklad do 7 dní od uzavretia zmluvy o pôsobení v oblasti zabezpečovania multilicenčných produktov spoločnosti Microsoft pre vzdelávacie riešenia na území Slovenskej republiky najmenej 5 rokov.
Objednávateľ sa týmito požiadavkami usiluje preukázať kompetenciu a oprávnenie dodávateľa dodať požadované licencie.
Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie dodávateľom bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok predmetu zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Názov Upresnenie
Prípustné varianty nie

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

23.11.2018 09:14 — 30.11.2018 09:14

1,00 1 zákazka

98 683,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2018 09:25

15.11.2018 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2018 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 447
 95
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2018 15:42 - Vstupná ponuka 98 683,20 € Cena s DPH
14.11.2018 14:43 - Najvýhodnejšia ponuka 98 680,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS