166481
Generálna prokuratúra Slovenskej republiky
Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK
35918501
DWC Slovakia a.s.
Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK
Služby podpory a vývoja v oblasti informačnej bezpečnosti (McAfee a EPO)
technická podpora, informačná bezpečnosť, ochrana dát
Služba
1. Služby podpory a vývoja v oblasti informačnej bezpečnosti (McAfee a EPO)
|
|
---|---|
Funkcia |
• dodávka maintenance pre bezpečnostné technológie, |
• technická podpora bezpečnostných zariadení výrobcu McAfee a EPO, |
• služby maintenance bezpečnostných zariadení webových a e-mailových brán, |
• služby podpory a vývoja v oblasti informačnej bezpečnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Služby podpory a vývoja v oblasti informačnej bezpečnosti (McAfee a EPO) podľa podrobnej špecifikácie | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pokračovanie textu bude označené znakom: | * |
Objednávateľ požaduje: | • dodanie McAfee Content Security Suite - obnova subscription licencií s podporou Gold Software Support po dobu 12 mesiacov od 19.11.2018 v počte 2001 ks |
Objednávateľ požaduje: | • dodanie McAfee Email Gateway EG4500-B Appliance - obnova podpory Gold Software Support & Onsite Next Business Day Hardware Support po dobu 8 mesiacov od 21.11.2018 v počte 4 ks |
Objednávateľ požaduje: | • dodanie McAfee Web Gateway WG4500-B Appliance - obnova podpory Gold Software Support & Onsite Next Business Day Hardware Support po dobu 12 mesiacov od 21.11.2018 v počte 4 ks |
Objednávateľ požaduje: | • aby podpora zariadení výrobcu McAfee obsahovala support vrátane výmeny náhradných dielov, prístup k patchom, bezpečnostným záplatám, signatúram prípadne novým verziám softvérových častí komponentov |
Objednávateľ požaduje: | • zrealizovať dodávku licencií a podpory tak, aby boli zariadenia objednávateľa pokryté podporou a licenciou plynule bez výpadku |
Objednávateľ požaduje: | • dodanie služieb softvérového vývoja a 36 mesiacov podpory v oblasti informačnej bezpečnosti modulu EPO s integráciou na modul elektronických platieb MEP |
Objednávateľ požaduje: | • zrýchlenie vybavovanie žiadostí VORT pre občana umožnením platby za VORT platobnou kartou |
Objednávateľ požaduje: | • odbremenenie pracovníkov ekonomického odboru objednávateľa od manuálneho párovania platieb za VORT |
Objednávateľ požaduje: | • zabezpečenie poukazovania platieb za VORT na nový účet, nakoľko Slovenská pošta avizovala zrušenie legacy zberného účtu, ktorý sa používa na vyberanie poplatku za VORT dnes |
Objednávateľ požaduje: | • realizáciu služieb softvérového vývoja pre zabezpečenie nulových nákladov na prijímanie platieb od občanov pri použití kreditných platobných kariet a pri rovnakej alebo menšej záťaži na riešenie - * |
* | prípadných reklamácii od občanov v dôsledku nesprávnej platby |
Objednávateľ požaduje: | • dodanie detailnej analýzy dopadov na moduly zdrojového registra a na používateľské rozhrania občana |
Objednávateľ požaduje: | • dodanie detailného technického návrhu integrácii na externé systémy a detailného technického návrhu integrácií medzi internými modulmi IS objednávateľa |
Objednávateľ požaduje: | • realizáciu integrácie na novú MEP synchrónnu službu a na službu, ktorá vygeneruje jeden prednastavený súdny poplatok |
Objednávateľ požaduje: | • realizáciu integrácie na EPO - správy s platobným príkazom vrátane zabezpečenia spracovania platobného príkazu do Fabasoft a získanie potvrdenia o prijatí úhrady |
Objednávateľ požaduje: | • realizáciu úprav EPO v eDesku a filtroch na výber správy s platobných príkazom a výber potvrdenia o prijatí úhrady |
Objednávateľ požaduje: | • realizáciu úprav integračného rozhrania na upravenú službu VORT občan v zdrojom registri a v súvisiacich front-end moduloch vrátane prispôsobenia novým rozhraniam ústredného portálu verejnej správy |
Objednávateľ požaduje: | • vykonanie aplikačného, integračného a end-to-end testovania SW úprav |
Objednávateľ požaduje: | • zabezpečenie release managementu do troch prostredí (1 testovacie a 2 produkčné) |
Objednávateľ požaduje: | • prípravu a realizáciu zaškolenia administrátorov |
Objednávateľ požaduje: | • dodanie harmonogramu a plánu poskytnutia služieb softvérového vývoja existujúceho centrálneho informačného systému pri zabezpečení nepretržitej prevádzky produkčného prostredia centrálneho IS |
Objednávateľ požaduje: | • vyhotovenie a dodanie aktualizácie administrátorskej príručky - manuálu pre administrátorov pre dodané technológie vrátane zaškolenia administrátorov podľa príručky |
Objednávateľ požaduje: | • pripojenie realizovaných softvérových služieb do súčasného monitorovacieho systému v produkčnom prostredí. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Tieto osobitné podmienky (ďalej len "OP") sa chápu ako súvislý text a jednotlivé riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam. |
Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Obstarávateľa doručiť kópie všetkých požadovaných dokumentov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predložiť originály alebo overené kópie. Všetky dokumenty musia byť vydané výrobcami hardware, alebo software, ku ktorým je dokument vyžadovaný, resp. uznanými autoritami. |
Od uchádzača sa požaduje preukázanie schopnosti zrealizovať dodávku, inštaláciu a konfiguráciu pre jednotlivé zahrnuté technológie (McAfee, Qsign, Fabasoft), čo uchádzač preukáže predložením potvrdení vydaných originálnymi výrobcami technológie. Úspešný uchádzač predloží Obstarávateľovi potvrdenie vystavené výrobcom technológie McAfee, Qsign, Fabasoft. |
Súčasťou dodávky musí byť zabezpečenie podpory formátov podpisov: ETSI TS 102 778-3, ETSI TS 101 903, XAdES_ZEP v1.0 a ASiC. |
Realizácia predmetu zmluvy musí byť vykonaná špecialistom na technológiu Fabasoft na úrovni „Document Management System Designer im Fabasoft 2016“ alebo ekvivalent. |
Odôvodnenie požiadavky na špecialistov: |
V rámci skúmania technicko-organizačných možnosti integrácie Informačného systému (ďalej len IS) Objednávateľa na modul elektronických platieb UPVS (ďalej len MEP) boli identifikované východiskový a cieľový stav nasledovne. Aktuálne Objednávateľ prevádzkuje koncovú elektronickú službu Poskytovanie výpisu a odpisu z registra trestov (Kód MetaIS: sluzba_egov_807). V jednom z používateľských scenárov používa uvedenú službu občan z portálu Objednávateľa pre získanie výpisu/odpisu z registra trestov (ďalej len VORT). - * |
* IS Objednávateľa používa MEP na vygenerovanie variabilného symbolu pre vyhotovenie platobného príkazu. Občan platí súdny poplatok 2,- € za poskytnutie VORT na legacy zberný účet. Objednávateľ počas pracovných dní manuálne páruje platby občanov na legacy zberný účet s požiadavkami na VORT. VORT je vydaný občanovi až po úspešnom spárovaní požiadavky o VORT a platby na legacy zberný účet. - * |
* V rámci predmetu obstarávania sa požaduje okrem dodávky služieb podpory McAfee aj: zrýchliť vybavovanie žiadostí VORT pre občana umožnením platby za VORT platobnou kartou, odbremeniť pracovníkov ekonomického odboru Objednávateľa od manuálneho párovania platieb za VORT, prejsť na nový účet, nakoľko Slovenská pošta avizovala zrušenie legacy zberného účtu, ktorý sa používa na vyberanie poplatku za VORT dnes. - * |
* Objednávateľ to všetko požaduje s nulovými nákladmi na prijímanie platieb od občanov pri použití kreditných platobných kariet a pri rovnakej alebo menšej záťaži na riešenie prípadných reklamácii od občanov v dôsledku nesprávnej platby, pri zachovaní plnej prevádzky aktuálneho riešenia IS Objednávateľa vrátane vysokej dostupnosti. - * |
* V súvislosti so spracovaním platobného príkazu sa v rámci dodávky požaduje aj odoslanie do Modulu všeobecnej správy registratúry, ktorý je vybudovaný na technológii Fabasoft. Objednávateľ bude považovať za ekvivalent certifikát rovnakej alebo vyššej úrovne ako je požadovaná v rovnakej oblasti od výrobcu danej technológie. |
Od Dodávateľa sa požaduje do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy po konzultácii s obstarávateľom odovzdať harmonogram a plán poskytnutia služieb softvérového vývoja existujúceho centrálneho informačného systému pri zabezpečení nepretržitej prevádzky produkčného prostredia centrálneho IS so zabezpečením nepretržitej jeho dispozície a použiteľnosti |
Dodávka bude považovaná za dokončenú po dodaní, inštalácii a konfigurácii všetkých komponentov v produkčnom prostredí. |
Dodanie služieb softvérového vývoja v oblasti informačnej bezpečnosti bude považovaná za dokončenú po preverení zrýchlenia vybavovanie žiadostí VORT pre občana umožnením platby za VORT platobnou kartou bez potreby manuálneho párovania platieb za VORT. |
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla alebo názvy. Ak je rovnaké poradové číslo alebo názov vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
V technickej špecifikácií alebo v OP môže byť inak súvislý text rozdelený do riadkov z technických dôvodov. Na takéto rozdelenie sa neprihliada. Takýto text môže byť označený znakom "*". |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky poskytnutia služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, disponovať všetkými potrebnými prostriedkami na vykonanie služieb, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky, už v momente predloženia ponuky. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia, omeškanie s plnením, plnenie v rozpore s požiadavkami, nedodanie požadovaných dokumentov, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade Obstarávateľ od zmluvy odstúpi. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade Obstarávateľ od zmluvy odstúpi. |
Navrhnutá hodnota | Osobité požiadavky na plnenie nekorelujú s funkčnými vlastnosťami opisu predmetu zákazky a nesúvisia priamo, ani nepriamo s názvom (predmetom) opisného formulára. |
Verejný obstarávateľ definuje OF ako "Služby podpory a vývoja v oblasti informačnej bezpečnosti (McAfee a EPO). V časti: "technické vlastnosti - objednávateľ požaduje" - sú požiadavky na rozvoj a optimalizáciu existujúceho riešenia, ktoré nesúvisia s informačnou bezpečnosťou.
Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
19.11.2018 23:59 — 19.11.2021 23:59
1,00 súb.
169 215,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2018 12:29
16.11.2018 13:00
16.11.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2018 14:19 - Vstupná ponuka | 169 215,60 | € | Cena s DPH |
16.11.2018 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 169 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: