00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Sieťové zariadenia komunikačnej infraštruktúry
Sieť, optická sieť, prepínač, switch, stojan, rack, optický kábel, smerovač
Tovar, Služba
1. Sieťové zariadenia komunikačnej infraštruktúry
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je obstaranie nového hardvéru a príslušenstva, vrátane požadovaného predinštalovaného softvéru a udelenia licencií k nemu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar/ry“ alebo „zariadenie/zariadenia“), prepojenie zariadení prostredníctvom novej internej optickej siete a poskytnutie služieb súvisiacich s predmetom zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Tovary musia byť dodávané nové, nepoužívané, nepoškodené, v originálnych neporušených obaloch výrobcu vrátane štandardného príslušenstva a návodu na používanie tovarov v slovenskom alebo českom jazyku. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný. |
Ekvivalenty sa nepripúšťajú – objednávateľ realizuje predmetné obstarávanie s dôvodu nutnosti rozšírenia existujúcej komunikačnej platformy z kapacitných dôvodov. Objednávateľ vychádza z koncepcie budovania internej komunikačnej siete. Je nevyhnutné, aby bola zaručená kompatibilita s existujúcimi zariadeniami, komunikačnou infraštruktúrou a softvérová manažovateľnosť nových zariadení existujúcim softvérom. |
Požadujeme, aby dodávateľ predložil ku tovarom výrobcom predpísané technické podmienky na používanie tohto tovaru predložil vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami na dodávané tovary alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Pri dodávaní tovarov požadujeme predložiť certifikát o platnosti záruky poskytovanej výrobcom tovarov na požadované obdobie a zároveň poskytnúť linku na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom tovarov, ak je dostupná. |
Požadujeme, aby dodávané tovary a služby tvorili ucelené, homogénne, logicky nadväzujúce a jednoducho manažovateľné prostredie s vysokým dôrazom na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany spracovávaných a poskytovaných údajov. |
Dodávateľ vybuduje pre objednávateľa internú optickú sieť spájajúcu nové dodané zariadenia s existujúcimi zariadeniami v dvoch (2) serverovniach objednávateľa dvoma samostatne vedúcimi trasami optických vedení, vsadí nové dodané zariadenia do nového dodaného racku a vzájomne ich prepojí– vznikne tzv. patch-room. Dve samostatne vedúce trasy optických vedení budú budované ako zálohované v prípade výpadku či poruchy na jednom vedení. |
V dvoch (2) serverovniach objednávateľa dodávateľ doplní nové patch panely po 1 ks do každej serverovne, v ktorých bude ukončených 12 vlákien na konektory LC duplex. Z týchto patch panelov budú napojené dva nové panely v patch-room do swichov. Na vybudovanie internej optickej siete bude potrebný materiál podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane drobného inštalačného a spojovacieho materiálu uvedeného v technickej špecifikácií spoločne. |
Služby súvisiace s plnením predmetu zákazky požadujeme dodať v minimálnom rozsahu: - Dodanie tovaru do miesta plnenia predmetu zákazku; - Vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zákazky; - Zapojenie, inštalácia, konfigurácia a testovanie zariadení na mieste plnenia predmetu zákazky; - Integrácia zariadení a internej optickej siete do infraštruktúry objednávateľa; |
- Integrácia zariadení a internej optickej siete do management prostredia objednávateľa; - Migrácia vybraných existujúcich zariadení; - Vypracovanie dokumentácie realizácie zapojenia zariadení a internej optickej siete v existujúcom prostredí objednávateľa; - Odber a likvidácia vzniknutého odpadu (ak to platná legislatíva vyžaduje, tak aj ekologická likvidácia takéhoto vzniknutého odpadu), ak to platná legislatíva vyžaduje, z tovarov (prevažne obalový materiál), upratanie pracoviska objednávateľa; - Zaškolenie minimálne dvoch (2) poverených zamestnancov Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje záruku na tovary a služby minimálne 5 rokov v sídle objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zariadenie 1 (switch): Sieťové zariadenie switch určené na montáž do racku „HPE 5510 48G PoE+ 4SFP+ HI Switch“ vrátane „HPE X362 1110W AC PoE Power Supply, INCLUDED: Power Cord - Europe localization, HPE X240 10G SFP+ SFP+ 1.2m DAC C-Cable,“ | ks | 9 | ||
Zariadenie 2 (rack): stojan/serverový regál „HPE 42U 800x1200mm G2 Kitted Advanced Shock Network Rack with Side Panels and Baying“ vrátane „HPE Rack Cable Management Kit“ | ks | 1 | ||
Optická sieť - Patch panel optický 24xLC duplex, 1U | ks | 4 | ||
Optická sieť - Adaptér LC/PC duplex OM4 50/125μm | ks | 48 | ||
Optická sieť - Pigtail LC/PC OM4 50/125μm | ks | 48 | ||
Optická sieť - 24-vláknový univerzálny distribučný optický kábel TB, Euroclass Eca , OM4 50/125 μm, spĺňajúci norny ISO/IEC 11801 a EN 50173, LSOH, TB120M4-Eca | bm | 200 | 250 | |
Optická sieť - Trubka VRM25 biela, vrátane tvaroviek, príchytiek, atď | bm | 20 | 40 | |
Optická sieť - Koleno 90° pre VRM 25 biele | ks | 12 | ||
Optická sieť - Spojky VRM 25 biele | ks | 10 | ||
Optická sieť - Príchytky na VRM25 CL25 biele | ks | 25 | ||
Optická sieť- Zváranie optického kábla, ochrana zvaru | ks | 48 | ||
Optická sieť - Plastová kazeta pre uchytenie 24 zvarov | ks | 2 | ||
Optická sieť - Meranie optických vlákien metódou OTDR vrátane vyhotovenia meracích protokolov | ks | 24 | ||
Optická sieť - Prieraz φ25 mm múrom do hrúbky 60cm vrátane zacelenia otvoru po prieraze a utesnenia požiarnych záverov protipožiarnym tmelom po prierazoch | ks | 3 | ||
Optická sieť - Označenie optických káblov po celej dĺžke trasy a ich organizácia | ks | 2 | ||
Optická sieť – Vypracovanie projektovej dokumentácie skutočného vyhotovenia optickej siete, ktorej súčasťou budú minimálne vláknové plány, schémy zapojenia jednotlivých zariadení, dokumentácia k dodaným zariadeniam. | ks | 1 | ||
Optická sieť - drobný inštalačný a spojovací materiál | celok | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické vlastnosti zariadení/tovarov | Všetky technické vlastnosti zariadení/tovarov sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ktoré musí zariadenie/tovar spĺňať/dosahovať, ak nie je uvedené inak |
1. Zariadenie 1 (switch): | |
1.1 Trieda zariadenia | L2/L3 manažovateľný switch, určený na montáž do racku |
1.2 Veľkosť zariadenia | 1U |
1.3 Počet metalických portov | 48x 10/100/1000 Mbit RJ-45 |
1.4 Počet optických portov 1/10 Gbps s voliteľným fyzickým rozhraním | 4x 10 GE SFP+ |
1.5 Rozšíriteľnosť o ďalšie 10 GE porty | Áno, 2x 10 GE BASE-T alebo 2x 10 GE SFP+ alebo 2x 40 GB QSFP+ |
1.6 Interný hot-swap AC napájací zdroj | Áno, 1110W |
1.7 Možnosť doplniť druhý interný hot-swap napájací zdroj | Áno |
1.8 Redundantné hot-swap ventilátory | Áno |
1.9 Celková prepínacia a smerovacia kapacita prepínača | 336 Gbps |
1.10 Celková priepustnosť prepínača | 250 Mpps |
1.11 Neblokujúca Wire-speed architektúra | Áno |
1.12 Podpora PoE+ podľa štandardu 802.3at | Áno |
1.13 Dostupný výkon pre PoE+ napájanie | 800W |
1.14 Podpora Energy Efficient Ethernet (EEE) | Áno |
1.15 Podpora upgrade OS prepínača bez narušenia prevádzky (ISSU) | Áno |
1.16 Podporovaný počet switchov v stohu | 9 |
1.17 Zostavenie stohu cez štandardizované sieťové rozhranie | Áno |
1.18 Stoh podporuje distribuované prepínanie paketov | Áno |
1.19 Ktorýkoľvek switch v stohu môže byť riadiacim prvkom (1:N redundancia) | Áno |
1.20 Stoh podporuje jednotnú konfiguráciu (IP adresa, správa, konfiguračný súbor) | Áno |
1.21 Stoh sa chová ako jedno Layer 2 Switch (prepínač vrstvy 2) z pohľadu spanning tree | Áno |
1.22 Podpora zoskupení portov (IEEE 802.3ad) medzi rôznymi členmi stohu | Áno |
1.23 Stoh sa chová ako jedno Layer 3 Switch (Spínač vrstvy 3 - router, gateway, peer) | Áno |
1.24 Podpora stohovania medzi lokalitami vzdialenými až 10 km | Áno |
1.25 Kapacita stohovacieho prepojenia | 160 GBps |
1.26 Podpora Jumbo rámcov | Áno |
1.27 Podpora IEEE 802.3ad | Áno |
1.28 Počet LACP skupín/liniek v skupine | 128/8 |
1.29 Rozkladanie záťaže na LACP podľa L2,L3 a L4 parametrov | Áno |
1.30 Podpora VLAN podľa IEEE 802.1Q | 4094 aktívnych VLAN |
1.31 Počet záznamov v tabuľke MAC adries | 32 750 |
1.32 Protokol-based VLAN | Áno |
1.33 Zaraďovanie do VLAN podľa MAC adresy bez nutnosti externého riadenia (Radius) | Áno |
1.34 Private VLAN vrátane primary, secondary a community VLAN | Áno |
1.35 Protokol pre definíciu šírených VLAN | MVRP |
1.36 IEEE 802.1s - Multiple spanning tree | Áno |
1.37 IEEE 802.1w - Rapid spanning tree | Áno |
1.38 STP inštancia per VLAN s 802.1Q tagovaním BPDU (napr. PVST+) | Áno |
1.39 Detekcia protiľahlého zariadenia pomocou LLDP a rozšírenia LLDP-MED | Áno |
1.40 Detekcia jednosmernosti optickej linky (napr. UDLD) | Áno |
1.41 Podpora IEEE 802.1ad – QinQ | Áno |
1.42 Podpora selektívneho QinQ | Áno |
1.43 OAM na Ethernete | 802.3ah |
1.44 DHCP server pre IPv4 a IPv6 | Áno |
1.45 DHCP relay pre IPv4 a IPv6 | Áno |
1.46 DNS klient pre IPv4 a IPv6 | Áno |
1.47 NTP pre IPv4 a IPv6 vrátane MD5 autentizácie a ACL | Áno |
1.48 Statické smerovanie IPv4 a IPv6 vrátane podpory BFD | Áno |
1.49 Dynamické smerovacie protokoly RIP, OSPF, ISIS a BGP | Áno |
1.50 Policy based routing na základe ACL | Áno |
1.51 IGMP snooping v2 a v3 | Áno |
1.52 MLD snooping | Áno |
1.53 Podpora VRRP | Áno |
1.54 IPv4 a IPv6 multicast VLAN | Áno |
1.55 Hardware podpora IPv4 a IPv6 ACL | Áno |
1.56 ACL klasifikácia na základe zdrojová/cieľová MAC adresa, zdrojová/cieľová IPv4/v6 adresa, zdrojový/cieľový port, protokol | Áno |
1.57 BPDU guard | Áno |
1.58 Root guard | Áno |
1.59 DHCP snooping pre IPv4 a IPv6 | Áno |
1.60 DHCP paket rate limit | Áno |
1.61 HW ochrana proti zahlteniu (broadcast/multicast/unicast) nastaviteľná na % rýchlosti portu a množstvo paketov za sekundu | Áno |
1.62 Overovanie pomocou 802.1X | Áno |
1.63 Podpora overovania MAC adries | Áno |
1.64 Zaraďovanie do VLAN, pridelenie QoS a ACL na základe 802.1X overenia | Áno |
1.65 802.1X s podporou odlišných Guest VLAN, Fail VLAN a Critical VLAN | Áno |
1.66 IP source Guard pre IPv4 a IPv6 | Áno |
1.67 Podpora RA Guard pre IPv6 | Áno |
1.68 Hardware podpora IPv4 a IPv6 QoS | Áno |
1.69 IEEE 802.1p - minimálny počet front | 8 |
1.70 Podpora traffic shaping, GTS a policing | Áno |
1.71 QoS ochrana pred zahltením WRED | Áno |
1.72 Podpora control plane policing (CoPP) | Áno |
1.73 Podpora technológie MACsec | Áno |
1.74 Podpora GRE | Áno |
1.75 CLI formou RJ45 sériovej konzoly | Áno |
1.76 OoB management formou portu RJ45 s podporou ethernetu | Áno |
1.77 USB port pre prenos konfigurácie a firmware | Áno |
1.78 SSHv2 a SFTP pre IPv4 a IPv6 vrátane možnosti voľby TCP portu služby | Áno |
1.79 Podpora SNMPv2c a SNMPv3 | Áno |
1.80 Obmedzenie prístupu k managementu (SSH, SNMP) pomocou ACL | Áno |
1.81 SYSLOG vrátane súčasného logovania do viacerých SYSLOG serverov | Áno |
1.82 Podpora Role Based Access Control (RBAC) s využitím lokálnej DB | Áno |
1.83 Podpora Radius | Áno |
1.84 Podpora TACACS vrátane command authorization | Áno |
1.85 Port mirroring, aspoň 4 rôzne obojsmerné session | SPAN, RSPAN |
1.86 Zrkadlenie prevádzky na základe ACL (traffic mirroring) | Áno |
1.87 Vzdialená konfigurácia Netconf over SSH | Áno |
1.88 Analýza sieťovej prevádzky sFlow podľa RFC 3176 | Áno |
1.89 Podpora skriptovania v jazyku Python – lokálny interpret jazyka v prepínači | Áno |
1.90 IP-SLA, alebo alternatívny spôsob monitorovania prevádzky a dostupnosti služieb s možnou nadväznosťou na automatické konfiguračné zmeny systému pre zaistenie zachovania dostupnosti služieb. Zariadenie funguje ako IP-SLA iniciátor. | Áno |
1.91 Podpora OpenFlow v1.3 | Áno |
1.92 Príslušenstvo | Stackovací kábel s dĺžkou 1 meter |
1.93 Ostatné | Požadujeme, aby dodávateľ ku tovaru predložil výrobcom predpísané technické podmienky na používanie tohto tovaru, predložil vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami na dodávané tovary alebo |
1.93 Ostatné | alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
1.94 Záruka a servis | Záručná doba minimálne 5 rokov, počas tejto doby bezplatný servis na zariadenie a predinštalovaný softvér zariadenia, s výmenou nefunkčného zariadenia za nové (výmena kus za kus do 48 hodín) |
1.95 Udelenie licencie na používanie predinštalovaného softvéru zariadenia | Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, časovo a územne neobmedzený súhlas na používanie dodaného softvéru ďalej len („licencie“). |
1.95 Udelenie licencie na používanie predinštalovaného softvéru zariadenia | Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
1.95 Udelenie licencie na používanie predinštalovaného softvéru zariadenia | Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k softvéru podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľovi, ani inými právnymi vadami. |
1.95 Udelenie licencie na používanie predinštalovaného softvéru zariadenia | V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, |
1.95 Udelenie licencie na používanie predinštalovaného softvéru zariadenia | ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
2. Zariadenie 2 (rack): | |
2.1 Prevedenie | Univerzálny technologický stojan bez bočníc, uzamykateľné predné aj zadné perforované dvere, kompatibilný pre spojenie s jestvujúcimi stojanmi Hewlett Packard Enterprise. |
2.2 Výška | min. 42U |
2.3 Šírka | min. 800mm |
2.4 Hĺbka | min. 1200mm |
2.5 Príslušenstvo | príslušenstvo pre usporiadanie kabeláže v zariadení rack technologickom stojane |
2.6 Ostatné | Požadujeme, aby dodávateľ ku tovaru predložil výrobcom predpísané technické podmienky na používanie tohto tovaru, predložil vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami na dodávané tovary |
2.6 Ostatné | alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
2.7 Záruka | 5 rokov |
3. Optická sieť | Optickú sieť tvoria komponenty/tovary uvedené v technickej špecifikácie vyššie. |
3.1 Optická sieť | Dodávateľ vybuduje pre objednávateľa internú optickú sieť spájajúcu nové dodané zariadenia s existujúcimi zariadeniami v dvoch (2) serverovniach objednávateľa dvoma samostatne |
3.1 Optická sieť | vedúcimi trasami optických vedení, vsadí nové dodané zariadenia do nového dodaného racku a vzájomne ich prepojí– vznikne tzv. patch-room. |
3.1 Optická sieť | Dve samostatne vedúce trasy optických vedení budú budované ako zálohované v prípade výpadku či poruchy na jednom vedení. |
3.2 Optická sieť | V dvoch (2) serverovniach objednávateľa dodávateľ doplnení nové patch panely po 1 ks do každej serverovne, v ktorých bude ukončených 12 vlákien na konektory LC duplex. |
3.2 Optická sieť | Z týchto patch panelov budú napojené dva nové panely v patch-room do swichov. Na vybudovanie internej optickej siete bude potrebný materiál podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky |
3.2 Optická sieť | vrátane drobného inštalačného a spojovacieho materiálu uvedeného v technickej špecifikácií spoločne. |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi jednotkové ceny jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH v zložení: 1. Zariadenie 1 (switch), 2. Zariadenie 2 (rack), 3. Optická sieť – všetky položky spolu – 1 celok. |
1.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.4 Požadujeme, aby dodávateľ predložil ku tovarom Zariadenie 1 (switch), Zariadenie 2 (rack) výrobcom predpísané technické podmienky na používanie každého tovaru. |
1.5 Dodávateľ predloží na tovary vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami na dodávané tovary Zariadenie 1 (switch), Zariadenie 2 (rack) alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
1.6 Dodávateľ predloží na tovary Zariadenie 1 (switch), Zariadenie 2 (rack) certifikát o platnosti záruky poskytovanej výrobcom tovarov na požadované obdobie a zároveň poskytne link na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom tovarov, ak je dostupná. |
1.7 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.6 OPNP do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa oprávnenej konať vo veciach zmluvy. |
1.8 Nesplnenie povinností podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovary a služby podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky najneskôr do 20 kalendárnych dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2.3 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2.2 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a na riešenie záručného servisu tovarov, ich meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia na základe uzatvorenej zmluvy zverejnenej na www. crz.gov.sk. |
4.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia v sídle objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:30 do 15:00 hod. ak nie je dohodnuté inak. |
5. PREVZATIE PREDMTU ZÁKAZKY |
5.1 Prevzatie predmetu zákazky bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených Dodávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov zariadenia, model zariadenia, výrobné číslo zariadenia, zoznam vykonaných služieb Objednávateľ preberá/nepreberá plnenie predmetu zákazky *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad Objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za Dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za Objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za Dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za Objednávateľa. |
5.3 Ak Objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad Objednávateľa. |
6. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, ZÁRUKA, REKLAMÁCIA, ZMLUVNÁ POKUTA |
6.1 Dodávateľ poskytne Objednávateľovi záruku na tovary podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na preberacom protokole bez výhrad objednávateľa). |
6.2 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť, s vybavením, ktoré si na tento účel zabezpečí a s dôrazom na zabránenie poškodenia zariadení objednávateľa alebo ich príslušenstva. |
6.3 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude Objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
6.4 Objednávateľ umožní zamestnancom Dodávateľa prístup do objektov a priestorov v mieste plnenia potrebných pre plnenie predmetu zmluvy. Zamestnanci Dodávateľa sa v mieste plnenia budú pohybovať výhradne v sprievode poverených zamestnancov Objednávateľa. Všetky poskytnuté a získané informácie pri plnení predmetu zmluvy sa považujú za dôverné a Dodávateľ uvedené informácie nemôže poskytovať tretím stranám. |
6.5 Zamestnanci dodávateľa sú povinní riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci. |
6.6 Ekologickú likvidáciu vzniknutých odpadov je dodávateľ povinný realizovať v zmysle príslušných právnych predpisov upravujúcich nakladanie s odpadmi. |
6.7 Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zmluvy je nový, v požadovanej kvalite, nerozbalený, v pôvodnom balení od výrobcu. |
6.8 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov/zariadení v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví vada alebo výrobná vada tovaru/zariadenia, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov/zariadení a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu alebo opravu vadného tovaru/zariadenia podľa podmienok uvedených v technickej špecifikácií. Ak v technickej špecifikácií nie je uvedená lehota na výmenu alebo opravu tovaru/zariadenia, objednávateľ požaduje výmenu/opravu najneskôr do 20 pracovných dní od nahlásenia vady objednávateľom. |
6.9 Reklamácia vady zariadenia/tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: a) číslo a dátum uzavretia zmluvy; b) názov a typ zariadenia/tovaru; c) podrobný opis, ako sa vada prejavuje; d) prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu zariadenia/tovaru; e) kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
6.10 Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za vady, ktoré boli spôsobené neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou objednávateľa. |
6.11 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť vyplývajúcu z tejto zmluvy, má Objednávateľ nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500,00 € za každé takéto porušenie povinnosti. Opakované porušenie zmluvnej povinnosti, za ktorú bola zmluvná pokuta už uložená, nebráni uloženiu ďalšej zmluvnej pokuty za rovnaké porušenie zmluvnej povinnosti, ak ju dodávateľ neodstránil ani v dodatočnej primeranej lehote, resp. ak sa zmluvné strany nedohodli na inej lehote. |
7. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
7.2 Celková cena zákazky je konečná a v celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace a vynaložené s dodaním predmetu zákazky (napr. clá, daňové poplatky, DPH, správne poplatky, dopravné náklady, ekologická likvidácia odpadu, ostatné súvisiace poplatky, licenčné poplatky, záruka, služby súvisiace s predmetom zákazky). |
7.3 Dodávateľ vystaví Objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
7.4 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, čísla preberacích protokolov, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. Splatnosť faktúry je 30 dní od dátumu doručenia faktúry Objednávateľovi. |
7.5 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.3 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
7.6 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
7.7 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom obstarávania. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
30.11.2018 15:00
1,00 celok
94 223,17
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2018 15:08
15.11.2018 14:00
15.11.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.11.2018 14:31 - Vstupná ponuka | 94 222,80 | € | Cena s DPH |
14.11.2018 13:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 94 215,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: