00492736
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Olejkárska 1, Bratislava, 81452, SVK
34140425
T a M trans spedition, s.r.o.
545, Šarovce, 93552, SVK
Ad Blue močovina
Ad Blue, močovina
Tovar
1. Ad Blue močovina
|
|
---|---|
Funkcia |
Prípravok na úpravu emisií do naftových motorov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ad Blue močovina | litre | 700000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vodný roztok močoviny | 32,5% |
Vyrobený z technicky čistej močoviny a demineralizovanej vody | CO(NH2)2 |
Použitie | do naftových motorov |
Použitie | úprava emisií |
Požadované balenie | voľne ložené (cisterna) |
Norma | ISO 22241 |
Názov |
1. Cena uvedená v Zmluve je nemenná smerom nahor a zahŕňa všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane nákladov Dodávateľa na balenie tovaru, jeho prepravu do miesta dodania a ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru. |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
3. Termín realizácie predmetu zákazky do 24 hodín od doručenia čiastkovej objednávky v bežnom čase.Termín realizácie predmetu zákazky do 6 hodín od doručenia čiastkovej objednávky počas krízovej situácie. |
4. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia s náležitosťami podľa príslušných právnych predpisov.Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
5. Zmluvné strany sa dohodli, že ak faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, má Objednávateľ právo faktúru vrátiť Dodávateľovi na prepracovanie. Splatnosť takto vystavenej a vrátenej faktúry sa zruší a nová splatnosť začne plynúť dňom doručenia opraveného a správne vystaveného dokladu. |
6.Zmluvné strany sa dohodli, že ak splatnosť faktúry pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, splatnosť faktúry sa posúva na najbližší pracovný deň. |
7. Zmluvné strany sa dohodli, že zaplatením faktúry sa rozumie deň odpísania fakturovanej sumy z účtu Objednávateľa. |
8. Zmluvné strany sa dohodli, že ak bude Dodávateľ zverejnený v zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie v zmysle zákona 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, Objednávateľ je oprávnený neuhradiť Dodávateľovi sumu DPH uvedenú na faktúre. |
9. Objednávateľ oznámi Dodávateľovi miesto plnenia do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy. |
10. Objednávateľ je oprávnený uplatňovať si zmluvnú pokutu vo výške 0,025% z celkovej kúpnej ceny za každý deň omeškania, ak je Dodávateľ v omeškaní s termínom plnenia. Tým nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody. Zmluvné strany považujú takéto určenie zmluvnej pokuty za primerané a Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu, najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy. |
11. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ je oprávnený uplatňovať si úrok z omeškania vo výške 0,022% z nezaplatenej fakturovanej sumy za každý deň omeškania, ak je Objednávateľ v omeškaní s úhradou fakturovanej sumy. |
12. Zmluvné strany sa dohodli, že vylučujú postúpenie pohľadávky bez predchádzajúcej písomnej dohody Zmluvných strán. |
13. Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie bude realizované po častiach podľa potreby Objednávateľa, na základe čiastkovej výzvy na dodanie. V prípade, ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu Zmluvy počas jej účinnosti, Dodávateľ sa Zaväzuje neuplatňovať si žiadne sankcie. Objednávateľ je oprávnený túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede Dodávateľovi, pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená. |
14. Povinnosť dodávať po celú dobu trvania zmluvného vzťahu, len deklarované produkty a Objednávateľom odsúhlaseného výrobcu, výrobca musí pochádzať výhradne z EÚ. |
15. Povinnosť dodávať po celú dobu trvania zmluvného vzťahu len produkty v zmysle predpísaných podmienok na prepravu dodávaných látok pri každej dodávke. |
16. Možnosť vykonania interného auditu v spoločnosti Dodávateľa na základe zaslanej výzvy po celú dobu trvania zmluvy. |
17. Povinnosť držať pre Objednávateľa stálu zásobu produktov na hladine 10 % z celkového ročného plánovaného objemu spotreby jednotlivých produktov v rámcovej dohode, ktorú je v prípade potreby povinný dodať v bežnom stave do 24 hodín odo dňa doručenia objednávky a v krízovej situácií do 6 hodín odo dňa doručenia objednávky. |
18. Povinnosť v prípade potreby na základe žiadosti Objednávateľa poskytnúť odbornú pomoc priamo na prevádzkach prostredníctvom certifikovaného technika. |
19. Možnosť vykonania kontroly kvality vzoriek dodávok certifikovaným orgánom kedykoľvek počas plnenia rámcovej zmluvy. |
20. Objednávateľ požaduje predložiť od uchádzača pri dodávke tovaru predloženie karty bezpečnostných údajov v zmysle Nariadenia ES č. 453/2010. |
21. Objednávateľ požaduje predložiť od Dodávateľa pri dodávke tovaru technické listy močoviny, ktorá bude dodávaná a tento bude predkladaný zároveň pri každej dodávke pred vypustením močoviny z cisterny do nádrží Objednávateľa. |
22. Objednávateľ požaduje predložiť od Dodávateľa pri dodávke tovaru preukázanie pôvodu tovaru čestným prehlásením, pokiaľ bude močovina dodávaná výrobcom, alebo úradne overenou kópiou zmluvy so subdodávateľom, ak množstvo dodávanej močoviny bude viac ako 30% z celkového dodaného objemu. Pokiaľ bude subdodávateľ zo zahraničia, Objednávateľ požaduje úradne overenú kópiu zmluvy v pôvodnom jazyku, ktorá bude obsahovať jej úradne overený preklad zmluvy. |
23. Zmluvné strany sa dohodli, že nesplnenie akejkoľvek povinnosti definovanej v zmluvných podmienkach a v osobitných požiadavkách na plnenie Zmluvy zo strany Dodávateľa, zakladá nárok Objednávateľa na odstúpenie od Zmluvy. Tým nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
24. Tieto osobitné zmluvné podmienky majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. |
Miestom dodania sú čerpacie stanice vo vozovniach Objednávateľa v Bratislave: Trnávka, Petržalka, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 podľa špecifikácie zákazky
140 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2018 14:16
16.11.2018 14:30
16.11.2018 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.11.2018 14:43 - Vstupná ponuka | 140 000,00 | € | Cena bez DPH |
16.11.2018 14:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 113 750,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: