00738409
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK
44494254
BEBA plus s.r.o.
Gen. Svobodu 1976/25, Zvolen, 96001, SVK
Kancelárske otočné stoličky, lavica do čakárne
kancelárska otočná stolička, lavica do čakárne
Tovar, Služba
1. Kancelárske otočné stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske otočné kreslo |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelárske otočné kreslo | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kancelárske otočné kreslo | s čalúnenou čiernou poťahovou látkou |
kríž - báza | kovový |
podpierky | plastové |
nosnosť | min 120 kg |
kolieska | na tvrdé podlahy |
farba prevedenia | čierna |
Operadlo | vysoké / min 75 cm/ |
Sedák | rozmery min 45 x 45 cm |
Hojdací mechanizmus | s nastavením sily protiváhy |
Možnosť aretácie | |
Nastavenie výšky sedenia kvalitným plynovým piestom |
2. 3 - miestna lavica do čakárne
|
|
---|---|
Funkcia |
3 - miestna lavica do čakárne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3 - miestna lavica do čakárne ARI resp. ekvivalent | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
podnožie | kov- čierna farba |
materiál sedadla a operadla | plast - farba zelená 5021 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodaný tovar musí byt nový. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody zaslať katalóg tovaru / prospekty, resp. zoznam výrobkov a zoznam a vzorky tovarov, ktoré chce dodať. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar |
Tovar bude objednávaný na základe samostatných písomných objednávok. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky, z dôvodu kontroly technickej špecifikácie produktov, dodaných výrobkov. |
Ak dodávateľ dodá tovar, ktorý nespĺňa technické špecifikácie objednávateľa, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty zákazky. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Trvanie rámcovej dohody do 31.5.2019 |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
kpt. Nálepku 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
6
1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
1 560,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2018 14:09
14.11.2018 14:05
14.11.2018 14:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.11.2018 09:50 - Vstupná ponuka | 1 560,00 | € | Cena s DPH |
13.11.2018 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 559,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: