00634875
Oravská poliklinika Námestovo
Červeného kríža 62/30, Námestovo, 02901, SVK
36342181
TYREX - Xray, s.r.o.
J. Zemana 99/3141, Trenčín, 91101, SVK
Priamy digitálny rtg prístroj s cefalostatom
RTG prístroj, digitálny, cefalostat
Tovar, Služba
1. Univerzálny priamo digitálny RTG prístroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Priamy digitálny rtg prístroj s cefalostatom - (typ Carestream CS 8100 SC (cefalostat) - 1 ks. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet detektorov s CMOS technológiou | ks | 2 | ||
Napätie rentgenky | kV | 60-90 | ||
Prúd rentgenky | mA | 3-15 | ||
Veľkosť ohniska | mm | 0,6 | ||
Veľkosť snímaného poľa pre panoram. rtg | mm | 6x130 | ||
Veľkosť snímaného poľa pre cefalostat | mm | 6x250 | ||
Zväčšenie | mm | 1,3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
RTG prístroj: | |
Typy vyšetrení: | panoramatické, segmentové, maxillary sinus |
Cefalografické vyšetrenia: | laterálne, frontálne (AP/PA), oblique |
DICOM 3.00 rozhranie pre pripojenie do PACSu | áno |
Akvizičná stanica so software | áno |
veľkosť monitoru min. 19 " | áno |
PC - procesor min. I3, 4 GB pamäť, 500 GB HDD, DVD/CD-RW mechanika | áno |
CE certifikát | áno |
Návod v slovenskom alebo českom jazyku | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je Univerzálny priamo digitálny RTG prístroj v požadovanom konštrukčnom vyhotovení podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a bude realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať: |
- technický opis predmetu zákazky, resp. prospekt ponúkaného tovaru v zmysle požadovaných parametrov potvrdzujúci splnenie technických požiadaviek s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, DPH a ceny s DPH (podrobný aktualizovaný rozpočet) |
- platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie) |
- povolenie na dovoz, vývoz, predaj a distibúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia. Rovnako ako aj povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR - zákon 355/2007 Z. z. |
Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a minimálne v uvádzanej technickej špecifikácie v technických a osobitných požiadavkách v zmluve. Nesplnenie (ktoréhokoľvek parametra) technickej špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude spĺňať technickú špecifikáciu predmetu zmluvy. |
Zmluvná cena musí byť stanovená podľa § 3 zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a musí zahŕňať jeho kompletné dodanie na miesto plnenia, inštalácie, uvedenie do prevádzky, zaškolenie personálu a záručný servis vrátane pravidelných bezpečnostno - technických prehliadok podľa odporúčaní výrobcu. |
V súlade s 2. časťou OPET-u, čl. VI ods. 6.4.6 je dodávateľ povinný dodať objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu (návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisnú knižku, preberací protokol). |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Dodacia lehota je do 7 týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Tovar sa považuje za dodaný až po jeho nainštalovaní, zaškolení personálu a podpísaní preberacieho protokolu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 48 hodín od uplatnenej reklamácie. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platba bude realizovaná po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, celkovú cenu s DPH. |
V zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať najmenej 3 dni vopred osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania. |
Dodávateľ je povinný poskytovať záručný servis technikmi hovoriacimi slovensky alebo česky, ktorí sú oprávnení na vykonávanie servisu v súlade s techn. normami. |
Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely atď.). |
Ak nedôjde k odstráneniu poruchy na prístroji do 72 hodín, je objednávateľ oprávnený k uplatneniu zmluvnej pokuty 0,05 % z kúpnej ceny za každých začatých 24 hodín omeškania až do odstránenia poruchy, alebo požadovať bezplatné zapožičanie porovnateľného prístroja. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený a povinný požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 000 eur za každé takéto porušenie povinnosti Dodávateľa. Zaplatením zmluvnej pokuty alebo úrokov z omeškania nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
V prípade, ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % , pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Pre všetky požiadavky kupujúceho, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené ekvivalenty. Dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s požadovaným predmetom zákazky je na strane predávajúceho. V prípade sporu je rozhodujúci znalecký posudok. Náklady na znalecký posudok sú na strane predávajúceho |
Názov | Upresnenie |
Komplexný záručný servis (záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí Odberateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu a tiež sa nevzťahuje na vady. ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu) v rámci ktorého sa Predávajúci zaväzuje dodržať nasledovné lehoty: | 4 roky odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky |
- kontrola čistoty a vyčistenie krytov na nedostupných plochách - kontrola celistvosti signálnych a elektrických káblov - kontrola konektorových spojení - kontrola všetkých ovládacích prvkov a indikácie - kontrola mechanických pohybov a posuvov - kontrola a premazanie mechanických komponentov - dopnutie reťazí a laniek - nastavenie koncových spínačov - kontrola ochranných vodičov - kontrola vysokonapäťových obvodov a VN koncoviek - nastavenie skiagrafických parametrov - údržba software a potrebné kalibrácie - odstránenie zistených nedostatkov - Profylaktická kontrola | bude vykonávaná v dohodnutých dňoch v mesiaci v prípade poruchy v deň odstraňovania poruchy. |
Elektrické revízie budú vykonávané ročne o vykonanom meraní bude vykonaný záznam. | vykonávané ročne |
V prípade poruchy zariadenia servisná odozva | maximálne do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní |
Servisný zásah | max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní |
Garancia dodania náhradných dielov: | min. 5 rokov po záruke |
Výmena náhradného dielu | max. 7 dní od odsúhlasenia jeho výmeny objednávateľom |
Garancia vykonávania pozáručného servisu | min. 5 rokov |
Opravy v rámci servisu: | dni pracovného pokoja a štátom uznané sviatky sa do lehôt nezapočítavajú |
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | Priamy digitálny rtg prístroj s cefalostatom - (typ Carestream CS 8100 SC (cefalostat) - 1 ks. |
Navrhnutá hodnota | Priamy digitálny rtg prístroj s cefalostatom |
diskrimančné
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Prúd rentgenky | mA | 3-15 | ||
Navrhnutá hodnota | Prúd rentgenky | mA | 4 - 12 |
Diskriminačné a neopodstatnené
ČK 62/30, Námestovo, Námestovo, Žilinský, Slovenská republika
30.11.2018 10:00 — 15.12.2018 10:00
1,00 ks
33 233,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2018 13:32
20.11.2018 10:00
20.11.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.11.2018 08:31 - Vstupná ponuka | 33 100,00 | € | Cena bez DPH |
20.11.2018 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: