36119385
Nemocnica s poliklinikou Ilava, n.o.
Štúrova 3, Ilava, 01901, SVK
36597007
BCF s.r.o.
Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK
Združená dodávka elektrickej energie pre rok 2019
Elektrická energia, Elektrina
Tovar, Služba
1. Združená dodávka elektrickej energie pre rok 2019
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je združená dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade |
s platnými právnymi predpismi SR. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie za OM na obdobie od 1.1. 2019 00:00 hod. do 31.12. 2019 24:00 hod. | kWh | 610000 | ||
Rezervovaná kapacita 12 mesiacov | kWh | 204 | ||
Maximálna rezervovaná kapacita | kWh | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesto (OM) | 9742384 |
EIC kód | 24ZSS9742384001Y |
Vyúčtovacie obdobie | kalendárny mesiac |
Produkt | 1T Normál |
Napäťová hladina | VN |
Názov |
1. Združená dodávka elektrickej energie pre rok 2019. |
2. Miestom plnenia je sídlo kupujúceho. |
3. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
4. Dodávateľ zabezpečí všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s jej dodávkou. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. |
7. Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu celkovej zmluvnej ceny na všetky jednotlivé položky. Zvlášť aj jednotkovú cenu za 1 MWh el. energie - silovú časť bez ostatných poplatkov, regulovaných poplatkov a daní (prístup, distribúcia,straty, spotrebná daň , odvod do NF a ďalšie) , ktorá bude pevne stanovená a nemenná počas zmluvného obdobia. Celková zmluvná cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo elektriny za 12 mesiacov, cenu za poskytnutie distribučných služieb v cenách príslušného PDS, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému, |
schválené pre obdobie dodávky ÚRSO, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu, určený osobitným predpisom, spotrebnú daň - v zmysle článku V. OUEP (Príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam). Ponúkaná cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu. |
8. Cena za distribúciu a systémové služby je regulovaná a schvaľovaná ÚRSO. Ak sa počas plnenia zmluvy zmení cenové rozhodnutie ÚRSO, dodávateľ to musí písomne oznámiť objednávateľovi. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti energetiky. Aplikácia vlastného cenníka dodávateľa nad rámec zákonom regulovaných cien za elektrickú energiu mimo rámca Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu je vylúčená. |
9. Cena bude uhradená v mene euro. DPH si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
10. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre OM odberateľa a v prípade žiadosti odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov. |
13. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
14. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
15. Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EU v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
16. Úhrada za dodanú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom najneskôr do 12. dňa nasledujúceho mesiaca po uplynutí mesiaca dodávky na základe skutočnej spotreby. |
17. Nebudú riešené žiadne zálohové platby. Splatnosť faktúr je 30 dní. Faktúra má náležitosti daňového dokladu. |
18. Okrem faktúry v tlačenej podobe doručenej do sídla odberateľa doručí túto faktúru odberateľovi aj v elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
POZOR!!! Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
20.1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
20.2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
20.3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom: |
a) zo strany Úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 149 ods.3 písm. c) bod 3. zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, |
b) zo strany Úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 149 ods.3 písm. e) zákona o VO uložená dodávateľovi pokuta do 5 000 EUR, ak pri využívaní elektronického trhoviska dodávateľ porušil obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - ELEKTRICKÁ ENERGIA 2019" |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
3. Vyplnenú prílohu "Kalkulácia ceny" s uvedením jednotkových cien aj celkovej ceny, ktorá bude súčasťou uzatvorenej zmluvy. |
4. Vyplnenú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením aj aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorá bude súčasťou uzatvorenej zmluvy. |
5. Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení |
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
6. Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu. |
7. Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy na vymedzenom území Stredoslovenského regiónu pre celé zmluvné obdobie. |
8. Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. |
9. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti predloží dodávateľ Zoznam dodávok tovaru, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa na predmet zákazky za predchádzajúce tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom na predkladanie ponúk |
v minimálnej hodnote 80 000,- EUR bez DPH za všetky plnenia spolu (do hodnoty sa započíta výška skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH). Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) obchodné meno, adresu sídla alebo miesto podnikania odberateľa, |
b) meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby odberateľa, ktorá potvrdenie o plnení vystavila ( pre účely overenia uvedených údajov), |
c) obdobie plnenia od - do, |
d) hodnotu skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH za uvedené obdobie plnenia, |
e) prílohou Zoznamu dodávok musí byť odberateľom potvrdený doklad o plnení (z ktorého uchádzač dopĺňal informácie do Zoznamu dodávok tovaru), ktorý musí obsahovať povinné náležitosti v súlade s § 9a ods. 2 zákona o VO. |
10. Podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o VO - v prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám (ak dodávateľ nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám Vyhlásenie nepredkladá): |
10.1 Vyhlásenie uchádzača o podiele zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám a o navrhovaných subdodávateľoch s uvedením informácií: |
a) o výške podielu zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám, |
b) o navrhovaných subdodávateľoch, v min. rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, |
c) predmety subdodávok. |
10.2 Čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o VO, |
10.3 Písomná Zmluva uzavretá so subdodávateľom, platná k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, obsahujúcu záväzok subdodávateľa, že bude k dispozícií uchádzačovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jej realizácie. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
Dodávateľom predložené doklady podľa bodu "A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - DOKLADY" časti 1.4 opisného formulára objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle emailom dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 17.2, písm. a), 2.časti OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované technické vlastnosti uvedené v časti 1.3 OF a ostatné osobitné požiadavky. |
POZOR!!! nesplnenie ktorejkoľvek OSOBITNEJ POŽIADAVKY na plnenie a tech. vlastností bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2.časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom: |
a) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 149 ods. 3 písm. c) bod 3. zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, |
b) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 149 ods. 3 písm. e) zákona o VO uložená dodávateľovi pokuta do 5 000 eur, ak pri využívaní elektronického trhoviska dodávateľ porušil obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
1. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
2. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 1. tejto časti OF. |
3. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú a obdobie 12 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.1.2019 00:00 hod. a koncom do 31.12. 2019 24:00. |
4. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Rezervovaná kapacita 12 mesiacov | kWh | 204 | ||
Navrhnutá hodnota | Rezervovaná kapacita 12 mesiacov | kWh | 204 |
Je potrebné určiť typ RK (mesačná, 3 mesačná, ročná)
Štúrova 3, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2019 00:00 — 01.01.2020 00:00
610 000,00 kWh
82 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2018 11:44
13.11.2018 12:45
14.11.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2018 12:12 - Vstupná ponuka | 82 499,91 | € | Cena bez DPH |
13.11.2018 12:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 82 499,91 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: