309443
Mesto Brezová pod Bradlom
M. R. Štefánika 1/1, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK
47880775
Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO
Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK
Školský nábytok
školský nábytok
Tovar, Služba
1. Pracovisko pre učiteľa - katedra s kontajnerom
|
|
---|---|
Funkcia |
katedra s kontajnerom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
pracovisko pre učiteľa - katedra s kontajnerom | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Katedra pre učiteľa 76x160x60cm, 1x uzatvárací box PC, 1x roletková skrinka pre prístroje |
2. Učiteľská stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
učiteľská stolička |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Učiteľská stolička | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | stolička na plynovom pieste, kolieska. |
3. žiacky stôl 2-miestny
|
|
---|---|
Funkcia |
žiacky stôl 2-miestny |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
žiacky stôl 2-miestny | kus | 21 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Kovová konštrukcia, výškonastaviteľná bez použitia náradia, stolová doska hrúbky 18 mm v povrchovej úprave min. umakart s bukovým náglejkom. Rozmer min. 1300x600x750 mm |
4. Žiacka stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Žiacka stolička |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Žiacka stolička | kus | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Laboratórna žiacka stolička do učebne fyziky s kovovou konštrukciou, výškovo nastaviteľná, sedák a operadlo min. s CLP laminátu alebo iného vhodného materiálu pre laboratórne prostredie |
5. Pracovisko pre učiteľa - katedra s kontajnerom
|
|
---|---|
Funkcia |
katedra s kontajnerom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
katedra s kontajnerom | kus | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Katedra učiteľa má byť minimálne vo vyhotovení z pevnej kovovej konštrukcie a má obsahovať odkladací priestor - minimálne jednu uzamykateľnú |
Požadované parametre (pokračovanie) | zásuvku na kvalitných výsuvoch a výškonastaviteľné nožičky. Pracovná doska minimálne z LDT hrúbky min. 22 mm, rozmer min. 1300 x 600 x 800, hrana ABS min. 2 mm, stôl s aretáciou. |
6. Učiteľská stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Učiteľská stolička |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Učiteľská stolička | kus | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Kancelárska pracovná stolička minimálne so stredne vysokým operadlom, s nastavením výšky operadla, plynovým piestom, na oceľovej chrómovej konštrukcii, s nosnosťou min. 130 kg. |
Požadované parametre | Povrch min. z látky kategórie "C". |
7. Žiacka stolička/taburet pre IKT a jazykovú učebňu
|
|
---|---|
Funkcia |
Žiacka stolička/taburet |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Žiacka stolička/taburet | kus | 32 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Stolička s kovovou konštrukciou, výškonastaviteľná, sedák a operadlo min. s CLP laminátu alebo iného materiálu vhodného pre IKT a jazykovú učebňu |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa , je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 120 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP-PO2-SC222-2016-13 na budovanie a zlepšenie technického vybavenia jazykových učební, školských knižníc, odborných učební rôzneho druhu v základných školách. |
Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
03.01.2019 09:00 — 30.08.2019 17:00
1,00 celkom
6 266,22
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2018 11:12
19.11.2018 13:00
19.11.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.11.2018 11:44 - Vstupná ponuka | 6 266,22 | € | Cena s DPH |
19.11.2018 12:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 264,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: