37861298
Nitriansky samosprávny kraj
Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK
36871389
Ing. Jozef Ďurica UNI KREDIT
B. Němcovej 8, Banská Bystrica, 97401, SVK
Digitálne zručnosti pre život na stredných školách v zriaďovateľskej pôsobnosti NSK
vzdelávanie, certifikácia, ECDL
Služba
1. Vzdelávanie a profesionálne vzdelávanie
|
|
---|---|
Funkcia |
Vzdelávanie pre 37 učiteľov v štyroch skupinách - 10 dní po 8 hodín (v trvaní 45 minút) - podľa metodiky ECDL u dodávateľa v dostupnej vzdialenosti ku školám v rámci Nitrianskeho samosprávneho kraja, akreditovaný program KVU: "Príprava učiteľov informatických predmetov na rozvoj kompetencií žiakov ZŠ a SŠ", s rozsahom 60 prezenčných a 25 dištančných študijných hodín, obstarávaná je cena vzdelávacieho programu na učiteľa pre 37 učiteľov |
Vzdelávanie pre 37 učiteľov podľa metodiky ECDL u dodávateľa v dostupnej vzdialenosti ku školám v rámci Nitrianskeho samosprávneho kraja - časť zručnosti IT v rozsahu 24 hodín na osobu; obstarávaný je počet vzdelávaných osobohodín |
Náklady na pokrytie mobility dodávateľa počas vzdelávania 37 učiteľov v 4 skupinách počas 13 vzdelávacích dní, obstarávané sú náklady za celkový počet dní v mieste vzdelávania skupín učiteľov |
Odborná konzultácia pre 37 učiteľov v oblasti metodiky ECDL, 3 hodiny konzultácií na učiteľa |
Overenie pokročilých kompetencií = Certifikácia učiteľov a žiakov podľa metodiky ECDL, obstarávaný je počet skúšok |
Overenie základných a stredne pokročilých kompetencií = Certifikácia učiteľov a žiakov podľa metodiky ECDL, obstarávaný je počet skúšok |
Registrácia v systéme ECDL s oprávnením zápisu 4 modulov (Index ECDL Quatro) pre časť učiteľov a žiakov, obstarávaný je počet registrácií |
Registrácia v systéme ECDL s oprávnením zápisu ľubovoľného počtu modulov za 4 roky (Index ECDL Profile) pre časť učiteľov a žiakov, obstarávaný je počet registrácií |
Prístup k balíku výučbových materiálov pre 738 zapojených žiakov v elektronickej podobe počas celého trvania projektu, obstarávaný je počet prístupov |
Vzdelávanie žiakov podľa metodiky ECDL na školách učiteľmi školy, ktorí boli v rámci programu vyškolení podľa metodiky ECDL v priemere 4 moduly na žiaka, priemerný počet žiakov v skupine je 10 a počet vzdelávacích hodín na skupinu je 24 (45 min výuka + 15 min príprava), obstaráva sa počet osobohodín vzdelávania pre 738 zapojených žiakov |
Organizačná príprava žiakov na skúšky v priemere zo 4 modulov ECDL na školách, rozsah 1,5 hodiny prípravy na každý modul a skupinu |
Certifikáty ECDL pre všetkých učiteľov a žiakov, 1 ks na osobu |
USB adaptér pre pripojenie PC do WiFi siete - 15 škôl po 10+1 PC |
Prevádzkyschopnosť SW počas projektu na stredných školách – celkom pre 74 skupín žiakov po 6 hodín |
Spotrebný materiál - papier, toner, fixky pre 15 zapojených škôl |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vzdelávanie učiteľov v 4 skupinách podľa metodiky ECDL u dodávateľa v dostupnej vzdialenosti ku školám, akreditovaný program KVU „Príprava učiteľov informatických predmetov na rozvoj kompetencií žiakov ZŠ a SŠ“ | osoby | 37 | ||
Vzdelávanie učiteľov v 4 skupinách podľa metodiky ECDL u dodávateľa v dostupnej vzdialenosti ku školám – časť zručnosti IT v rozsahu 24 hodín na osobu | osobohodina = 45 min | 888 | ||
Náklady na pokrytie mobility dodávateľa počas vzdelávania 37 učiteľov | deň | 52 | ||
Odborná konzultácia pre učiteľov v oblasti metodiky ECDL | hodina = 60min | 111 | ||
Overenie pokročilých kompetencií (certifikácia) učiteľov a žiakov podľa systému ECDL | skúška | 450 | ||
Overenie základných a stredne pokročilých kompetencií (certifikácia) učiteľov a žiakov podľa systému ECDL | skúška | 2800 | ||
Registrácia v systéme ECDL s oprávnením zápisu 4 modulov (Index ECDL Quatro) pre časť učiteľov a žiakov | kus | 480 | ||
Registrácia v systéme ECDL s oprávnením zápisu ľubovoľného počtu modulov za 4 roky (Index ECDL Profile) pre časť učiteľov a žiakov | kus | 295 | ||
Prístup k balíku výučbových materiálov pre žiakov v elektronickej podobe | súbor | 738 | ||
Vzdelávanie žiakov podľa metodiky ECDL na školách učiteľmi školy | osobohodina = 60min | 17760 | ||
Organizačná príprava žiakov na skúšky ECDL na školách | hodina = 60min | 444 | ||
Certifikáty ECDL pre učiteľov a žiakov | kus | 775 | ||
USB adaptér pre pripojenie 10+1 PC do WiFi siete | kus | 165 | ||
Prevádzkyschopnosť SW počas projektu na stredných školách | hodina = 60min | 444 | ||
Spotrebný materiál - papier, toner, fixky | súbor | 15 |
Názov |
1. Ide o plnenie (vzdelávanie) za obdobie rokov 2018, 2019, 2020 |
2. Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
3. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Dodávateľ musí predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy: Overenú kópiu akreditácie ECDL pre územie Slovenska, na základe ktorej je oprávnený vykonávať skúšky ECDL pre skupinu modulov Base, Standard, Advanced |
5. Dodávateľ musí predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy: Overenú kópiu akreditácie pre minimálne jednu certifikovanú stálu miestnosť a jednu mobilnú certifikovanú miestnosť pre testovanie v oblasti ECDL |
6. Dodávateľ musí predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy: Zoznam odborne spôsobilých lektorov – minimálne jedného, ktorí sú schopní pripravovať účastníkov vzdelávacích aktivít v tematických oblastiach, ktoré definujú sylaby ECDL z modulov M2, M3, M4, M5, M6, M7, M12, a sylaby ECDL Advanced z modulov na pokročilej úrovni AM3, AM4, AM5, AM6 |
7. Za odborne spôsobilého lektora sa považuje lektor, ktorý spĺňa jedno z nasledovných kritérií: a) lektor je skúšobným komisárom ECDL, čo dodávateľ doloží kópiou platných certifikátov o akreditácii skúšobného komisára ECDL, ktoré pokryjú vymenované moduly, b) lektor má aspoň 2 roky lektorskej praxe a úspešne vykonal skúšky ECDL z modulov na pokročilej úrovni AM3, AM4, AM5, AM6 (podľa sylabu ECDL Advanced), čo doloží dodávateľ kópiami certifikátov ECDL Advanced alebo Expert a profesijným životopisom |
8. Dodávateľ musí predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy: čestné vyhlásenie každého lektora, že bude pre dodávateľa vzdelávanie realizovať. |
9. Objednávateľ predloží dodávateľovi do 15 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam škôl pre výkon školení a testovania žiakov, zoznam školených a testovaných učiteľov a zoznam kontaktných osôb (spolu s číslami mobilných telefónov), ktoré budú nápomocné pri organizácii a zabezpečení školení žiakov na školách. |
10. Poverený zástupca dodávateľa vypracuje harmonogram vzdelávacích aktivít na nasledujúci kalendárny mesiac vždy najneskôr 14 kalendárnych dní pred začiatkom mesiaca a najneskôr 3 pracovné dni pred každou vzdelávacou aktivitou vypracuje menovitý zoznam účastníkov aktivity, jej náplň a rozsah - harmonogram aj menovitý zoznam doručí v uvedených termínoch poverenému zástupcovi objednávateľa. |
11. V prípade, že počas realizácie projektu dôjde k výmene odborne spôsobilého lektora alebo dodávateľ svoj lektorský zbor počas projektu doplní, nový lektor musí spĺňať kvalifikačné predpoklady na lektora, uvedené v bode 6 a 8. Túto skutočnosť je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi najneskôr 14 kalendárnych dní pred vzdelávacou aktivitou, ktorú budú realizovať noví lektori. |
12. Dodávateľ sprístupní výučbové materiály pre prípravu žiakov na skúšky ECDL v slovenskom jazyku, okrem prípadu keď neexistuje softvérová aplikácia pre daný modul ECDL v slovenskej mutácii. Výučbový materiál môže byť sprístupnený aj v českej mutácii za predpokladu, že bude doplnený slovníkom slovenských významov použitých českých odborných výrazov. |
13. Obsah kompletného výučbového materiálu pre každý modul musí napĺňať príslušný aktuálny sylabus ECDL resp. ECDL Advanced minimálne na 80% podľa komparačných tabuliek garanta systému ECDL na Slovensku. Materiály nespĺňajúce túto požiadavku má objednávateľ právo odmietnuť. |
14. V celkovej cene budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy, t. j. mzdy školiacich zamestnancov, doprava, resp. iné súvisiace služby. Školiace miestnosti pre školenie žiakov zabezpečí objednávateľ. |
15. Cena za poskytované služby bude uhradená po uzavretí zmluvy na základe faktúr, vystavených dodávateľom za jednotlivé čiastkové plnenia v zmysle predloženého rozpočtu, avšak nie častejšie ako raz za mesiac. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
16. Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy: položkový rozpočet fakturovanej sumy s uvedením jednotkových cien a počtu príslušných jednotiek poskytnutej služby, a to jednotlivo pre každú položku. |
17. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
18. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku |
19.Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu preukáže predložím potvrdenia príslušného súdu (nie staršie ako tri mesiace) splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní, že nie je v reštrukturalizácii. Potvrdenie príslušného súdu Dodávateľ predkladá len v prípade, ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname hospodárskych subjektov. |
20.Nepredloženie dokladov v súlade s § 32 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
21. Dodávateľ predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie, podľa § 33 ods.1 pís. c), d.): - Súvahou a Výkaz ziskov a strát alebo Výkazom o majetku a záväzkoch a Výkazom o príjmoch a výdavkoch za predchádzajúce tri kalendárne, resp. hospodárske roky (2015, 2016, 2017), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, ktorými uchádzač preukáže výšku obratu, a to spolu v hodnote minimálne 200 000 ,00 Eur bez DPH. - môže byť link na finstat |
22. Dodávateľ predloží referencie v predmete zákazky alebo odbornej (školenia v oblasti Microsoft Office alebo ekvivalentnej) za predchádzajúce tri kalendárne roky v súhrne minimálne vo výške 75 000 Eur bez DPH. |
23. Dodávateľ predloží potvrdenie o Akreditácii testovacieho centra v systéme ECDL bez prerušenia za posledné 3 roky. |
24. Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy, uplatniť zmluvnú pokutu: a) za každé podstatné porušenie zmluvy definované v OPET-e alebo za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v tejto zmluve, a to vo výške 500,- EUR. b) jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 2.500,- EUR, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
25. Ukončenie zmluvy môže nastať: odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, - ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme, - v prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od zmluvy je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy. |
26.Ukončenie zmluvy môže nastať: odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
27.Ukončenie zmluvy môže nastať: ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, - ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy |
28.Ukončenie zmluvy môže nastať: riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním služby podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách |
29.Ukončenie zmluvy môže nastať: výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov, - ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi |
30.Pre ukončenie zmluvy v zmysle bodu 25, 26, 27 a 29 sa vyžaduje písomná forma, ktorá musí obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia. |
31.Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany. |
SOŠ LV, Gymn. ZE, OA NR, SOŠ VR, SOŠ NZ, OA SY, Gymn.Golianova NR, Gymn. SH, SOŠ KN, SOŠ TO, Spojená škola NZ, SPŠ LV, SOŠ SH, SOŠ TO, Gymnázium TO, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
26.11.2018 08:00 — 31.12.2020 12:00
1,00 komplet
190 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2018 09:30
21.11.2018 10:00
21.11.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2018 15:58 - Vstupná ponuka | 189 999,60 | € | Cena s DPH |
21.11.2018 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 180 399,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: