35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36408905
AUTOCAR - Ťažné Zariadenia, s.r.o.
Kocmál 460/22, Dolný Kubín, 02601, SVK
Nákladný prívesný vozík (príves) na prevoz
Prívesný vozík
Tovar, Služba
1. Nákladný prívesný vozík (príves) na prevoz pracovného stroja - samojazdné baranidlo ORTEGO 800 HD
|
|
---|---|
Funkcia |
Príves na prepravu pracovného stroja o nosnosti 4200 kg. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková hmotnosť | kg | 6000 | 6500 | |
Vlastná hmotnosť | kg | 1850 | ||
Vnútorná svetlosť ložnej plochy: dĺžka | mm | 3500 | 4500 | |
Vnútorná svetlosť ložnej plochy: šírka | mm | 2300 | 2500 | |
Výška ložnej plochy | mm | 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podvozok: | Oceľový rám žiarovo zinkovaný, výškovo nastaviteľné ojo v rozsahu 390 - 950 mm, v zadnej časti oporné nohy pre stabilizáciu prívesu pri odstavení, oporné kolečko s poddávajúcim zaťažením, |
Podvozok: | 2x náprava na gumách, odpružené, vzduchom brzdené, ABS systém, kolesá 205/65/R 17,5, ťažné oko na čap 40 mm, bočnice 200 mm sklopné po celom obvode, podlaha protišmyková (protišmykový AL plech). |
Podvozok: | ručná brzda mechanická - lanková, rezervné kolo vrátane držiaku pod ložnou plochou, rampa delená, zlámateľná pri prevoze. |
Elektroinštalácia prívesu: | zástrčka 24 V pre spojenie k nákladnému autu, v zadnej časti výstražný oranžový maják - kábel so zástrčkou na zadnom kryte vedľa osvetlenia EVČ, zvuková signalizácia pri zaradení spiatočky. |
Názov |
1) Vrátane dopravy a sprevádzkovania na mieste plnenia |
2) Vrátane zaškolenia |
3) Tovar nový, doposiaľ nepoužitý |
4) Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka). |
5) Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu: |
6) - podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom |
7) - potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre ponúkaný predmet zákazky (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu |
8) - autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu zariadenia pre ponúkaný predmet zákazky |
9) Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa. |
10) Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania. |
11) Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
12) Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
13) Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
14) Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
15) Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16) V prípade zistenia chyby na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť chybný tovar za bezchybný a rovnakých parametrov. |
17) Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
18) Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
19) Záručná lehota minimálne 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky. |
20) Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať na objednávateľom vopred určenom mieste a na vlastné náklady. |
21) Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
22) Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis zariadení s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie zariadenia boli skontrolované. |
23) Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
24) Cena zariadenia zahŕňa riadne dodanie zariadenia na miesto určenia, zaškolenie osôb určených objednávateľom. |
25) Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
26) Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. |
27) Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Stredisko špecializovaných činností Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
19.11.2018 06:30 — 15.02.2019 14:30
1,00 ks
20 988,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2018 13:42
14.11.2018 13:45
14.11.2018 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.11.2018 14:48 - Vstupná ponuka | 20 988,00 | € | Cena bez DPH |
14.11.2018 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 987,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: