00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tonery do tlačiarní HP-EPSON
toner, tonerové náplne
Tovar, Služba
1. Tonery do tlačiarní
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je dodanie nových, nepoužitých, nerepasovaných a nerozbalených originálnych tonerov, kaziet, valcov a atramentových náplní od výrobcov periférnych zariadení požadovaných značiek z dôvodu zachovania záruky týchto zariadení, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia (ďalej len "toner", "originálny toner" alebo "tovar" v príslušnom gramatickom tvare). Súčasťou je doprava tovaru ako aj odvoz a ekologická likvidácia použitých tonerov a obalov. |
2. Tonery spĺňajú ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. |
3. Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
4. Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní. |
6. Tonery musia byť vyrobené priamo výrobcom periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP Black 934 - C2P19AE | ks | 5 | ||
Cartridge HP 935 XL - F6U78AE - CMY, trojbalenie, multipack | ks | 5 | ||
HP CF 352 - 130A | ks | 5 | ||
HP Toner CE410X Black HP305X | ks | 20 | ||
Páska LQ 2190 Epson - S015086 | ks | 50 | ||
PÁSKA EPSON BLACK LX-300 | ks | 5 |
Názov |
1.) Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2.) Dodávka tovaru vrátane vyloženia na miesto plnenia. |
3.) Dodanie tovaru požadujeme oznámiť zo strany Dodávateľa minimálne jeden deň pred dodaním. |
4.) Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
5.) Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
6.) Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
7.) Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár. |
8.) Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní. |
9.) Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim. |
10.) Objednávateľ požaduje, aby bol tovar nový, nepoužívaný. |
11.) Tonerové náplne musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach , neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcom príslušných zariadení . Nesmú byť repasované ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalentné náhrady, tak aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení. Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní. |
12.) Tonerové a atramentové náplne musia byť originálne, nesmú byť recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner alebo optický valec. Tonerové náplne nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí. |
13.) Dodávaný tovar musí mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (hologramy). |
14.) Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
15.) Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody objednávateľovi vzorku plnenia, aby posúdil splnenie požiadaviek na predmet zákazky uvedených v časti Funkčná špecifikácia predmetu, Technická špecifikácia predmetu a Osobitné požiadavky na plnenie. |
pokračovanie č. 15.): V prípade, ak predložená vzorka plnenia nebude podľa názoru objednávateľa spĺňať požiadavky na predmet zákazky, objednávateľ odstúpi od rámcovej dohody v súlade s Článkom XVIII. bod 18.2 písm. t) OPET. |
17.) Oprávnenie na ekologickú likvidáciu obalov, dodávateľ na požiadanie preukáže objednávateľovi, a to predložením úradne overenej kópie súhlasu na skladovanie a ekologickú likvidáciu škodlivých nebezpečných odpadov na základe § 7 zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch, resp. predložením zmluvy so subjektom s rovnakým oprávnením. V takom prípade predávajúci okrem zmluvy predloží aj overenú kópiu oprávnenia tohto subjektu, resp. vyhlásenie o recyklácii tlačových kaziet aktuálne ku dňu podpisu tejto rámcovej dohody. |
18.) Omeškanie predávajúceho s riadnym dodaním tovaru je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka. |
19.) Predávajúci sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
20.) Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdŕžaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania. |
21.) Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru. |
22.) Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
23.) Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
24.) Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní. |
25.) V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
26.) V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
pokračovanie 26.): zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
27.) Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, |
pokračovanie 27.): ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy. |
28.) Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
6
90,00 ks
2 485,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2018 15:26
13.11.2018 15:30
13.11.2018 15:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2018 13:43 - Vstupná ponuka | 2 485,00 | € | Cena bez DPH |
13.11.2018 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 484,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: