• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2018 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2018 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2018 10:50

Detail zákazky Z201848398

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2018 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2018 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2018 10:50

Základné údaje

Z201848398

OF-179784

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3751050

Objednávateľ

00165221

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske pomôcky

Kancelárske pomôcky

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 30192124-6 - Fixky
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače
  • 30192130-1 - Ceruzky
  • 30192910-3 - Korekčný pás alebo páska
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske pomôcky
Funkcia
Kancelárske pomôcky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zošit A5, linajkový 60 listový ks 100
Zošiť A4, linajkový 60 listový ks 100
Záznamová kniha A5, linajková 150 listová ks 50
Záznamová kniha A4, linajková 150 listová ks 50
Blok A5, linajkový špirálový 90 gr., 80 listový ks 100
Blok A4, linajkový, špirálový, listy pozdĺž špirály preferovaná na odtrhnutie a dierované, 80 listový ks 100
Zošit A6, linajkový 40 listový ks 100
Karisblok A5 so 4 krúžkovou mechanikou a s abecedným registrom (A-Z) ks 30
Karisblok A4 so 4 krúžkovou mechanikou a s abecedným registrom (A-Z) ks 30
Biela kocka nelepená so 700 lístkami ako náhrada do zásobníka. Rozmery: 83x 83x75 mm ks 100
Biela kocka nelepená v čírej škatuľke s 700 lístkami. Rozmery: škatuľka 92x92x82 mm, kocka 83x83x75mm ks 60
Obálky C6, samolepiace obálky s odtrhnuteľnou páskou, vyrobené z bieleho ofsetu s gramážou papiera 80g/m2. Formát 114x162 mm , balenie 1000 ks bal 5
Samolepiace obálky C5 stredné rozmeru 162x229 mm, s odtrhnuteľnou páskou, balenie 1000 ks bal 10
Obálky C5 s doručenkou rozmeru 162 x 229 mm, balenie 1000 ks bal 5
Obálky C4 rozmeru 324x229 mm, vyrobené z bezdrevného papiera, otvor na kratšej strane 90g/m2 s odtrhnuteľným pásikom, farba biela, balenie 50 ks bal 10
Obálka C4 s doručenkou „Doporučene“ rozmery: 229 x 324 mm, vyrobené z bieleho bezdrevného papiera s plošnou hmotnosťou 100 g/m2,samolepiace, s odtrhávacou páskou, 50 ks/bal bal 2
Korková nástenka v svetlom drevenom ráme, rozmer 60 x 90 cm, montážne úchytky súčasťou balenia ks 5
Rotačný 4- dielny stojan na písacie potreby a ostatné drobnosti ks 20
Magnetická tabuľa biela, povrch popisovateľný za sucha stierateľnými, hliníkový rám so sivými plastovými rohovými spojkami. montáž na výšku alebo šírku, rozmer: 60x90 cm. Montážnou sada a odkladacou lištou súčasťou balenia ks 5
Magnetky 850 gr. na magnetickú tabuľu 1 bal/10 ks bal 20
Sada stierateľných popisovačov 4 ks stierateľných fixiek vo farbe: modrej, zelenej, červenej a čiernej, Hrot: valcový, šírka stopy 2,5 mm, priemer hrotu je 5 mm. určených na písanie na biele smaltové tabule, PVC, sklo, porcelán sada 25
Magnetická stierka s vymieňateľnými filcovými vankúšikmi. Farba sivá. ks 5
Náhradné filcové vankúšiky pre magnetickú stierku 1 bal 12 vankúšikov bal 5
Čistiaci roztok s rozprašovačom určený na rýchle a efektívne čistenie bielych tabúľ , objem 250 ml ks 5
Guličkové prero, hrot 0,5 , farba tuhy modrá ks 200
Guličkové prero, hrot 0,5 , farba tuhy červená ks 100
Guličkové prero, hrot 0,5 , farba tuhy čierna ks 100
Guličkové prero, hrot 0,5 , farba tuhy zelená ks 100
Gelové pero, hrot 0,5 mm, farba tuhy modrá ks 200
Gelové pero, hrot 0,5 mm, farba tuhy červená ks 100
Gelové pero, hrot 0,5 mm, farba tuhy čierna ks 100
Gelové pero, hrot 0,5 mm, farba tuhy zelená ks 100
Sada centropen šírka stopy 0,3 mm, dĺžka stopy 1500 m. Sada 3 ks (modrá, čierna, červená) sada 100
Sada zvýrazňovačov, hrot zrezaný, šírka stopy 1 - 4 mm. 4 farby v sade: žltá, zelená, oranžová, ružová sada 100
Zvýrazňovač žltý, hrot zrezaný, šírka stopy: 2 - 5 mm ks 100
Sada centropen šírka, určená na popisovanie transparentných fólií do spätných projektorov, na plastické hmoty, sklo a pod. Šírka stopy 1 mm. Sada 4 farieb, mix farieb (čierna, zelená, červená a modrá) sada 50
Sada centropent určená na popisovanie transparentných fólií do spätných projektorov, na plastické hmoty a pod. Sada 4 farieb, mix farieb (čierna, zelená, červená a modrá) šírka stopy 0,6mm sada 50
Jednorazový korekčný roller, šírka pásky 4,2 mm, dĺžka 10 m ks 100
Lepiaca tyčinka 20 g ks 50
Sekundové lepidlo 3 g ks 30
Baliaca páska priehľadná 50 mm x 66 m ks 100
Obojstranná lepiaca páska 50 mm x 25 m ks 10
Zošívačka na 25 listov , kapacita náplne 100 spiniek 24/ 6 alebo 150 spiniek 26/ 6. Hĺbka zošívania 6,5 cm. Farba: modrá (čierna) ks 30
Zošívačka na 50 listov, kapacita náplne 150 spiniek 24/8 alebo 200 spiniek 26/8. Hĺbka zošívania 6,5 cm. Farba: čierna (modrá) ks 10
Dierovač na 10 listov, s kovovou základňou a posuvným pravítkom. rozpätie dier 8 cm, farba: čierna/sivá (modrá/sivá) ks 30
Dierovač na 25 listov, plastovo-kovovom prevedení a posuvným pravítkom. Rozpätie dier 8 cm, farba čierna/sivá (modro/sivá) ks 10
Univerzálne kancelárske nožnice so strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele. Farba čierna. Veľkosť 21 cm ks 50
Klipy na dokumenty farebné 19 mm, 12 ks v balení, mix farieb (červená, žltá, zelená a modrá) bal 20
Klipy na dokumenty farebné 25 mm, 12 ks v balení, mix farieb (červená, žltá, zelená a modrá), bal 20
Klipy na dokumenty farebné 32 mm, 12 ks v balení, mix farieb (červená, žltá, zelená a modrá) bal 20
Klipy na dokumenty farebné 41 mm, 12 ks v balení, mix farieb (červená, žltá, zelená a modrá), bal 20
Spony kancelárske, mix farieb, veľkosť: 26 mm, balenie: 100 ks bal 125
Stojan na časopisy - skladací ohybný stojan na materiály do formátu A4 s vymeniteľným popisovateľným papierovým štítkom. S otvorom na chrbte pre ľahké vytiahnutie stojana z rady. Materiál PVC, šírka chrbta 7 cm. Rozmery (v × h) 32 × 24 cm, v rôznych farbách (biela, modrá, zelená, červená, čierna) ks 130
Drôtený stojan na ceruzky a perá, priemer 90 mm, výška 100 mm. Farba čierna ks 30
Stojan na kancelárske spony v drôtenej úprave, priemer 90 mm, výška 68 mm, farba: čierna ks 30
Zakladač formátu A4 s pákovou mechanikou, vybavený chrbtovým krúžkom, vreckom s vymeniteľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm ,mix farieb: modrá, žltá, zelená ks 300
Celoplastový 4-krúžkový zakladač s chrbtovým krúžkom. Šírka chrbta 5,8 cm, kapacita 400 listov, formát A4, farba: modrá ks 80
Kartónový rozraďovač úzky rozmerov 105×235 mm. mix farieb (biela, červená, zelená a modrá po 25 ks), 1 bal/100 ks bal 30
Euroobal lesklý A4, otvor zhora, eurodierovanie, balenie 100 ks v sáčku, hrúbka: 48 mic. bal 300
Euroobal extra široký, lesklý, otvor zhora, A4+, 120 mic. Vnútorné rozmery obalu 304 x 220 mm, balenie 25 ks v PE sáčku bal 300
Euroobal s otvorom zhora a zboku "L", hrúbka 150 mic., povrch lesklý, formát A4 , 100 ks v balení bal 50
Plastový obal s uzatváraním formát A5 priehľadný ks 50
Plastový obal s uzatváraním formát DL priehľadný ks 50
Obal prešpanový A4 s 3 chlopňami s gumičkou, vo farbe: modrej, zelenej, žltej, červenej ks 600
Rýchloviazač PVC hrúbka 150 um s obojstranným nasúvacím popisným pásikom. Kapacita 200 strán, formát A4, vo farbe: modrej, žltej, zelenej, červenej , 10 ks v balení bal 400
Rýchloviazač PVC s eurodierovaním, predná strana priehľadná, pozdĺž chrbta biely obojstranný papierový zasúvací štítok. Rozmery 310 × 235 mm, vo farbe: modrej, žltej, zelenej, červenej, 10 ks v balení bal 200
Odkladacie mapy A4 s 3 chlopňami 1bal/50 ks, farba modrá bal 10
Podpisová kniha 16 dielna s okienkom, rozťahovateľný chrbát pre zvýšenie kapacity, úprava v imitácii kože, farba: modrá, ks 10
Ceruzka s gumou tvrdosť HB, 1 bal/12 ks bal 30
Celokovová mechanická ceruzka (verzatilka), priemer tuhy 2 mm, dĺžka tela 12 cm. Tuha hrúbky 2 mm, tvrdosť HB. a (verzatilka) ks 100
Tuhy do mechanických celokovových ceruziek (verzatiliek), hrúbka 2 mm, dĺžka 90 mm. V balení 6 ks. bal 100
Klasická guma 300/ 40. Rozmer 35x22x7 mm. ks 200
Strúhadlo kovové s 2 otvormi ks 100
Strúhadlo s plastovým boxom ks 100
Spisové spony 50 mm, 1bal/100ks bal 50
Spinky do zošívačiek 1 bal/1000ks, veľkosť 26/8 bal 50
Obal PVC "L"na dokumenty, lesklý, extra pevný, hrúbka 170 mic, 1 bal/10 ks bal 50
Papierové záložky, popisovateľné a snímateľné. Rozmery 20 × 50 mm. Blok - mix 4 farieb po 50 lístkov, farba ružová, zelená, žltá a oranžová. blok 500
Samolepiace bločky 38 x 51 mm, farebný mix vo farbách ovocia. Počet lístkov v balení 12 x 100. bal 100
Samolepiace bločky neónových farieb, 100-lístkové, farba: neon žltá,, rozmery 76x76 mm ks 200
Samolepiace bločky neónových farieb, 100-lístkové, farba: neon zelená,, rozmery 76x76 mm ks 200
Biela obálka B4 s odrhávacou páskou a rozšíreným dnom, farba: biela, bez okienka, lepenie: samolepiace s páskou, rozmery: 353 x 250 mm, formát obsahu: obálka pre formát C4 ks 300
Papierový stojan na časopisy, materiál kartón, rozmery (š × v × h) 72 × 320 × 245 mm, farba: zelená ks 50
Archívny box z recyklovaného kartónu na archiváciu dokumentov do formátu A4 s otvorom na ľahkú manipuláciu. Predtlač na popis na dlhšej i kratšej strane umožňuje skladovanie vo vodorovnej aj zvislej polohe. Box je využiteľný samostatne alebo v kombinácii s archivačnými krabicami. Chrbát: 80 mm, Rozmery (š x v x h): 80 x 352 x 250 mm, Farba: biela/červená ks 50
Stolová kalkulačka s 10-miestnym mierne nakloneným maticovým displejom a plastovými tlačidlami. Výpočet % a odmocniny, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, zmeny znamienka +/-, duálne napájanie (solárne + batéria) ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v ktorom bude rozpísaná suma bez DPH, vrátane DPH a cenu celkom za každú položku zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesta plnenia: 1 x Bratislava, 1 x Topoľčany, 1 x Žilina , 1 x Zvolen a 1 x Košice
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod, presný termín treba nahlásiť 1 deň vopred.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná (vr. DPH) a zahŕňala všetky náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia
Dodávateľ bude realizovať plnenie predmetu zmluvy na základe písomných objednávok odberateľa, najviac 1 x mesačne
Dodávky tovaru, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, budú realizované na základe priebežných objednávok po dobu platnosti zmluvy, v predpokladanom množstve uvedenom v opisnom formulári. Vzhľadom k tomu, že množstvá z jednotlivých druhov a typov kancelárskych pomôcok sú predpokladané množstvá, kupujúci si vyhradzuje právo považovať tieto množstvá za nezáväzné. V prípade potreby si objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo vyššie množstvá tovaru odlišne, ako sú uvedené v opisnom formulári.
V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v opisnom formulári. V prípade, že budú objednané vyššie množstvá ako sú predpokladané, nesmie celková cena za plnenie predmetu zmluvy prekročiť finančný limit uvedený v zmluve.
Ak dodávateľ využije možnosť nahradiť tovar ekvivalentným výrobkom, tento musí mať rovnaké alebo lepšie kvalitatívne vlastnosti ako pôvodný tovar.
Požaduje sa, aby sa úhrada za plnenie realizovala bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom s 30 dňovou splatnosťou odo dňa prevzatia tovaru.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy, číslo objednávky, jednotkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH, celkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH a celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH aj s DPH. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, na ktorom musí byť potvrdené prevzatie tovaru.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Tovar nesmie byť dodaný v poslednej tretine svojej záručnej doby. Tovar musí byť dodaný nepoškodený a v nepoškodenom obale.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky ani provízie.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou
a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

7 727,00 ks/bal

23 606,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2018 08:47

12.11.2018 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2018 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 432
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2018 09:58 - Vstupná ponuka 23 605,00 € Cena s DPH
12.11.2018 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 23 605,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS