00699021
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Hlboká cesta 2, Bratislava, 83336, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlačiarenské služby 2018
Brožúra, tlačiarenské služby, služby súvisiace s tlačou
Služba, Tovar
1. Brožúra
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je tlač prezentačných brožúr (1 typ brožúry), ktoré budú určené pre potreby aktivít a prezentačných podujatí. Na predmet zákazky sa vzťahuje v zmysle bodu B. Osobitných požiadaviek na plnenie sadzba DPH vo výške 10%. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Brožúra | kus | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát brožúry | 210 mm x 297 mm zatvorený, 420 mm x 297 mm otvorený |
Rozsah | 4 strany obálky + 54 strán vnútro (29 listov) |
Papier - obálka | obojstranne natieraný papier, min. 250 g/m2 |
Tlač a povrchová úprava obálky | 4+4 CMYK, resp. plnofarebná ofsetová alebo ekvivalentná tlač, 1+0 lesklé lamino |
Papier - vnútro | obojstranne natieraný papier, min. 170 g/m2 |
Tlač a povrchová úprava vnútra | 4+4 CMYK |
Väzba | V2 lepená |
Podklady | dodá verejný obstarávateľ vo forme postskriptového PDF súboru pre stabilizovanú ofsetovú tlač (CMYK) |
Balenie | po 10 ks do priehľadnej fólie |
Názov |
A. Zmluvné strany sa zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby a ich kontaktné údaje v rozsahu minimálne e-mailových adries a telefonických čísiel do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
B. Do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia objednávateľovej kontaktnej osoby v súlade s bodom A. sa dodávateľ zaväzuje predložiť objednávateľovi rozpis jednotkových cien Plnenia podľa tejto zmluvy s DPH a bez DPH, a sadzieb DPH s vyčíslením DPH. Konečné jednotkové ceny Plnenia (t.j. s DPH ak sa uplatňuje, a bez DPH ak sa neuplatňuje) dodávateľ určí zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
C. Tlačové podklady, v súlade s ktorými je dodávateľ povinný vyhotoviť Plnenie, dodá objednávateľ kontaktnej osobe dodávateľa oznámenej v súlade s bodom A. Dodávateľovi budú tlačové podklady k Plneniu poskytnuté spôsobom podľa dohody zmluvných strán; ak sa zmluvné strany nedohodnú, určí spôsob dodania tlačových podkladov jednostranne objednávateľ. |
D. Ak tlačové podklady dodané dodávateľovi podľa bodu C. nebudú dodané vo forme/formáte, na základe ktorého by bolo možné spracovať grafický návrh podľa bodu E. a dodať Plnenie v súlade s požiadavkami tejto zmluvy, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť k vyhotoveniu takého grafického znázornenia, na základe ktorého bude možné grafický návrh podľa bodu E. spracovať a Plnenie poskytnúť. |
E. Dodávateľ sa zaväzuje na základe tlačových podkladov objednávateľa spracovať grafický návrh Plnenia (ďalej aj ako „grafický návrh“), a doručiť ho do 3 pracovných dní odo dňa obdržania tlačových podkladov podľa bodu C. objednávateľovi na odsúhlasenie. |
F. Písomné oznámenie o schválení alebo neschválení grafického návrhu objednávateľ doručí dodávateľovi bezodkladne. Ak objednávateľ grafický návrh podľa bodu E. neschváli, dodávateľ sa zaväzuje spracovať nový grafický návrh a to aj so zapracovaním doručených pripomienok objednávateľa. Nový grafický návrh podľa tohto bodu dodávateľ doručí objednávateľovi do dvoch pracovných dní odo dňa doručenia oznámenia o neschválení príslušného grafického návrhu. |
G. Spracovanie grafického návrhu Plnenia v rozpore s touto zmluvou a doručenými pripomienkami podľa bodu F. tak, že nepríde k schváleniu ani v poradí druhého grafického návrhu Plnenia, sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa. Dodávateľ berie na vedomie, že podstatné porušenie jeho zmluvných povinností má za následok vznik oprávnenia objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy v súlade s bodom 18.2 písm. a) Všeobecných zmluvných podmienok tvoriacich prílohu tejto zmluvy (ďalej ako „VZP“). |
H. Do 5 pracovných dní odo dňa schválenia grafického návrhu Plnenia podľa bodu F. dodávateľ dodá objednávateľovi bezplatnú vzorku Plnenia, a to s potlačou v súlade s grafickým návrhom odsúhlaseným objednávateľom. |
I. Dodávateľ je povinný dodať bezplatnú vzorku Plnenia podľa bodu H. do sídla objednávateľa (ďalej aj ako „miesto dodania“). Dodávateľ dodá bezplatnú vzorku Plnenia podľa bodu H. do miesta dodania počas pracovných dní od 7:00 hod. do 15:00 hod. Dodávateľ oznámi objednávateľovi na e-mail kontaktnej osoby termín dodania vzorky najneskôr do 15:00 hod. pracovného dňa predchádzajúceho dňu dodania vzorky. O schválení alebo neschválení bezplatnej vzorky Plnenia bude objednávateľ dodávateľa písomne informovať do 5 pracovných dní od jej dodania. |
J. Ak podľa názoru objednávateľa dodaná bezplatná vzorka nebude zodpovedať Špecifikácii podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený požiadať o dodanie ďalšej bezplatnej vzorky Plnenia, a to až dovtedy, kým podľa názoru objednávateľa nebude dodaná vzorka zodpovedať Špecifikácii podľa tejto zmluvy a schválenému grafickému návrhu; nároky objednávateľa podľa bodu 18.2 písm. t) VZP tým nie sú dotknuté. Ďalšie vzorky Plnenia podľa tohto bodu je dodávateľ povinný objednávateľovi dodať do 5 pracovných dní odo dňa doručenia odôvodnenej písomnej žiadosti objednávateľa. |
K. Pre vylúčenie všetkých pochybností zmluvné strany zhodne konštatujú, že bezplatné vzorky Plnenia sa nezarátavajú do množstva, ktoré je predmetom plnenia. |
L. Dodávateľ berie na vedomie, že v prípadoch uvedených v bode 18.2 písm. t) VZP je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
M. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Plnenie v množstve podľa tejto zmluvy jednorazovo na základe písomnej objednávky objednávateľa, a to do 10 pracovných dní odo dňa doručenia takej objednávky na e-mail kontaktnej osoby dodávateľa oznámenej podľa bodu A. |
N. Miestom dodania Plnenia je sídlo objednávateľa. |
O. Vyhotovenie dodávaného Plnenia musí zodpovedať Špecifikácii podľa tejto zmluvy a súčasne objednávateľom schváleným vzorkám. |
P. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania Plnenia, sa dodávateľ zaväzuje písomne oznámiť objednávateľovi EČV, farbu a typ každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia a menný zoznam osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním Plnenia na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Q. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu zabezpečujúcu dodanie Plnenia, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania. |
R. Dodávateľ je povinný dodať Plnenie podľa tejto zmluvy len počas pracovných dní v čase od 7.00 hod. do 15.00 hod. a aspoň 1 pracovný deň pred dodaním Plnenia je povinný oznámiť objednávateľovi na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa dátum a čas dodania Plnenia. |
S. Ak bude mať dodané Plnenie vady spočívajúce v chybnej tlači, väzbe, bigovaní, oreze, nesprávnom a/alebo neúplnom zoradení strán, nedostatkoch v kvalite a/alebo druhu použitých materiálov, považuje sa takáto vada za neopraviteľnú a v prípade jej výskytu je objednávateľ oprávnený požadovať v súlade s bodom 12.5 písm. d) VZP dodanie náhradného Plnenia v dodatočnej lehote 8 pracovných dní odo dňa písomného oznámenia takejto vady dodávateľovi; dodatočnú lehotu podľa tohto bodu považujú zmluvné strany za primeranú. |
T. Faktúru na cenu objednávateľom prevzatého Plnenia je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi v listinnej forme. |
U. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a Plnenie bude do SR dodané z iného členského štátu EÚ, dodávateľ prenesie na objednávateľa daňovú povinnosť k DPH v prípade, ak je v súlade s platnými právnymi predpismi na to oprávnený. Objednávateľ v takom prípade na ten účel uvedie vo svojej objednávke svoje IČ DPH. |
V. Okrem náležitostí faktúry vyžadovaných bodom 11.2 VZP je dodávateľ povinný vo faktúre uviesť svoje IČO, DIČ, IČ DPH ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, svoje obchodné meno, a názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý objednávateľ uhradí fakturovanú sumu, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC. |
W. V prípade, ak z technických dôvodov nebude môcť dodávateľ informácie podľa predchádzajúcej vety na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ bude cenu za Plnenie dodané podľa tejto zmluvy uhrádzať na bankový účet dodávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy. |
X. Ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené DIČ dodávateľa a/alebo IČ DPH dodávateľa, ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, alebo ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené číslo bankového účtu dodávateľa vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC, zaväzujú sa zmluvné strany uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, predmetom ktorého bude doplnenie údajov podľa tohto bodu do záhlavia tejto zmluvy. |
Y. Ak nie je v tejto zmluve určené inak, dodávateľ je povinný predkladať objednávateľovi všetky dokumenty súvisiace s plnením tejto zmluvy, a to najmä dodací list a faktúru, v slovenskom jazyku. |
Z. Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s dodaním bezplatných vzoriek Plnenia podľa bodov I. a J., a omeškanie s riadnym dodaním Plnenia. Dodávateľ berie na vedomie, že v súlade s bodom 18.2 písm. a) VZP je objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
AA. V súlade s bodom 10.4 VZP sú všetky náklady objednávateľa súvisiace s dodaním Plnenia objednávateľovi, ako napr. náklady na balné, naloženie Plnenia, dopravu Plnenia do miesta dodania a vyloženie Plnenia v mieste dodania, ako aj náklady spojené s prevzatím reklamovaného Plnenia, zahrnuté v cene podľa tejto zmluvy. |
BB. Ak sa dodávateľ dostane do omeškania so splnením ktorejkoľvek povinnosti podľa bodu A., B., E., J., F., H. alebo P. tejto zmluvy objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR za každý aj začatý deň omeškania. |
CC. Zmluvná pokuta účtovaná dodávateľovi v súlade s touto zmluvou a jej prílohami je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
DD. Objednávateľ má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede dodávateľovi. |
Hlboká 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
19.11.2018 10:00 — 14.12.2018 10:00
2 000,00 ks
4 154,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2018 09:51
12.11.2018 10:00
12.11.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2018 10:24 - Vstupná ponuka | 4 153,60 | € | Cena s DPH |
07.11.2018 14:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: