00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
35750391
INTEC PLUS, s.r.o.
Horská 17/13281, Bratislava, 831 52, SVK
Digitálne stolové telefóny a rozširujúce karty do telefónnej ústredne
digitálny stolový telefón, rozširujúca karta do telefónnej ústredne
Tovar, Služba
1. Stolový telefón
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 118 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenie | digitálny šnúrový stolný telefón |
Kompatibilita | kompatibilný s telefónnou ústredňou Panasonic TDE600 a obstarávaným tovarom "rozširujúca karta do telefónnej ústredne" |
Displej | min. 1-riadkový, zobrazenie čísla a/alebo mena volajúceho |
Programovanie | min. 8 programovateľných tlačidiel |
Ďalšie vlastnosti | min. pripojenie ďalšieho telefónu cez DXDP port alebo ekvivalent, vytočenie posledného volaného čísla, prehľad zmeškaných aj volaných hovorov, nastavenie hlasitosti mikrofónu, |
- | nastavenie hlasitosti slúchadla, odpor. farba čierna alebo ekvivalent |
2. Stolový telefón manažérsky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenie | digitálny šnúrový stolný telefón |
Kompatibilita | kompatibilný s telefónnou ústredňou Panasonic TDE600 a obstarávaným tovarom "rozširujúca karta do telefónnej ústredne" |
Displej | min. 3-riadkový, zobrazenie čísla a/alebo mena volajúceho |
Programovanie | min. 24 programovateľných tlačidiel |
Ďalšie vlastnosti | min. pripojenie ďalšieho telefónu cez DXDP port alebo ekvivalent, vytočenie posledného volaného čísla, prehľad zmeškaných aj volaných hovorov, nastavenie hlasitosti mikrofónu, |
- | nastavenie hlasitosti slúchadla, odpor. farba čierna alebo ekvivalent |
3. Stolový telefón pre sekretariát
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenie | digitálny šnúrový stolný telefón |
Kompatibilita | kompatibilný s telefónnou ústredňou Panasonic TDE600 a obstarávaným tovarom "rozširujúca karta do telefónnej ústredne" |
Displej | min. 6-riadkový, zobrazenie čísla a/alebo mena volajúceho |
Programovanie | min. 24 programovateľných tlačidiel |
Ďalšie vlastnosti | min. pripojenie ďalšieho telefónu cez DXDP port alebo ekvivalent, vytočenie posledného volaného čísla, prehľad zmeškaných aj volaných hovorov, nastavenie hlasitosti mikrofónu, |
- | nastavenie hlasitosti slúchadla, odpor. farba čierna alebo ekvivalent |
4. Rozširujúca karta do telefónnej ústredne
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilita | kompatibilná s telefónnou ústredňou Panasonic TDE600 |
Kapacita | min. 16 digitálnych portov |
Ďalšie vlastnosti | min. podpora DXDP portov alebo ekvivalentu pre možnosť pripojenia dvoch digitálnych aparátov na jeden port |
5. Služby súvisiace s dodaním tovaru, najmä doprava tovaru na miesto plnenia, odstraňovanie vád počas záručnej doby
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky"). Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie tovaru na mieste plnenia, odstraňovanie vád počas záručnej doby v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky kúpnu cenu podľa tejto zmluvy. |
2. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie tovaru alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých alebo vyšších parametrov ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
4. V kúpnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. |
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednotlivú položku rovnaký. |
6. Záručná doba na tovar je určená výrobcom tovaru minimálne v trvaní 24 mesiacov od riadneho dodania tovaru. Dodávateľ je povinný tovar odovzdať v mieste dodania tovaru uvedeného v bode 9. tohto článku na vlastné náklady. |
7. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. |
8. Zmluvné strany sa dohodli na kompletnom dodaní tovaru najneskôr do 40 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
9. Miestom dodania tovaru je administratívna budova v Bratislave-mestská časť Dúbravka. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru do priestorov podľa pokynov kontaktnej osoby, v mieste dodania. |
II. CENA |
1. Cenová ponuka dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto zmluvy. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zákazky uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky (ďalej tiež „zmluvná cena“). Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky je: súčin množstva jednotiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a jednotkových cien dodávateľa a následný súčet jednotlivých súčinov. |
3. Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy štruktúrovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
4. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
IV. ZMLUVNÉ POKUTY |
1. V prípade, že dodávateľ nedodrží lehotu dodania tovaru, je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči jeho osobe zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu plnenia za každý deň omeškania a v prípade, že dodávateľ nevybaví uplatnenú oprávnenú reklamáciu v zákonom stanovenej dobe, je oprávnený objednávateľ uplatniť si voči jeho osobe zmluvnú pokutu vo výške 10,00 EUR za každý deň omeškania. Uvedené sa nevzťahuje na prípad vrátenia neúplnej alebo obsahovo nesprávnej faktúry. |
2. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
3. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa zmluvy, nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy predovšetkým bod 3 v čl. I., bod 7 v čl. I., bod 3 v čl. II., bod 1 v čl. III. a bod 1 v čl. VII. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. |
2. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska týmto nie je dotknuté. |
VI. FAKTURÁCIA |
1. Dodávateľ po riadnom dodaní predmetu zákazky bezodkladne vystaví faktúru a doručí ju v dvoch vyhotoveniach objednávateľovi. |
2. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu platenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
3. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
VII. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly, auditu alebo overovania súvisiaceho s plnením tejto zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (Rozhodnutia o schválení žiadosti o nenávratný finančný príspevok), pre Projekt v rámci Európskych štrukturálnych a investičných fondov EÚ, ktorý objednávateľ realizuje a v rámci ktorého získal nenávratný finančný príspevok zo strany poskytovateľa vrátane finančného krytia poskytnutého zo štátneho rozpočtu SR a zároveň sa zaväzuje oprávneným osobám poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. |
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a) objednávateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu objednávateľa a ním poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Európsky úrad pre boj proti podvodom (OLAF), g) Protimonopolný úrad SR a ním poverené osoby, |
h) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až h) v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky a Európskej únie. |
2. Dodávateľ berie na vedomie, že na túto zákazku sa vzťahujú osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ podľa čl. XV. VZP OPET. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
26.11.2018 08:00 — 21.12.2018 14:00
1,00 Súbor
19 933,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.11.2018 11:05
09.11.2018 11:00
09.11.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.11.2018 09:36 - Vstupná ponuka | 19 933,20 | € | Cena s DPH |
09.11.2018 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 326,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: