00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Stolička konferenčná s plastovým sklopným stolíkom
stoličky, sedadlá
Tovar, Služba
1. Stolička konferenčná s plastovým sklopným stolíkom
|
|
---|---|
Funkcia |
Stohovateľná konferenčná stolička s plastovým sklopným stolíkom Iso T na písanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo: | ks | 40 | ||
Nosnosť: | kg | 120 | 150 | |
Oteruvzdornosť poťahu: | cykly | 30 000 | 50 000 | |
Celková výška: | mm | 800 | 850 | |
Výška sedáku: | mm | 460 | 500 | |
Šírka sedáku: | mm | 430 | 460 | |
Hĺbka sedáku: | mm | 430 | 480 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stohovateľná konferenčná stolička s plastovým sklopným stolíkom Iso T na písanie, systém rýchleho sklopenia (antipanic), 1 x podrúčka. | |
Plastový sklopný stolík v sade s čiernou podpierkou rúk pre umiestnenie na pravú stranu stoličky, farba stolíka čierna. | |
Konštrukcia stoličky: | z oceľových oválnych trubiek (30 x 15 mm), povrchová úprava pochrómovaním, čierne plastové koncovky. |
Čalúnenie stoličky: | 100 % akryl, farba čierna, odolnosť tkaniny min. 30 000 cyklov. |
Čierne plastové kryty operadla a sedadla. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia s vyložením tovaru do kancelárskych priestorov objednávateľa, ktoré objednávateľ určí pred dodaním tovaru. Súčasťou dodania tovaru bude dokumentácia súvisiaca s riadnym užívaním predmetu zákazky vrátane návodu na zostavenie/ poskladanie stoličiek. Tovar bude odovzdaný tak aby sa mohla pred jeho prevzatím vykonať prehliadka. |
2. Lehota dodania tovaru do 14 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, identifikačné údaje o osobe oprávnenej konať za dodávateľa ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný minimálne 1 pracovný deň pred zamýšľaným dodaním predmetu zmluvy oznámiť na e- mailovú adresu objednávateľa dátum a čas predpokladanej dodávky; e-mailovú adresu oznámi objednávateľ dodávateľovi bez zbytočného odkladu po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
5. Dodávateľ (osoba podľa predchádzajúcej vety) je povinný odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa dodací list za dodávateľa, ktorý bude podpísaný oprávnenou osobou. Na tovar sa požaduje záruka minimálne 36 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom), pokiaľ nie je výrobcom poskytnutá dlhšia záručná doba. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar v originálnom vyhotovení, nepoužitý, kompatibilný, funkčný, spolu s príslušnou dokumentáciou a bez akýchkoľvek vád ( vrátane vzhľadových) a v opačnom prípade nepodpísať dodací list. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo odoprieť prevziať tovar a podpísať dodací list pokiaľ plnenie nebude podľa funkčnej špecifikácie, technických vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie, nebude kompletné a v požadovanom množstve a kvalite. |
8. Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní od prevzatia. |
9. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Cena je platná ako maximálna a zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko určené objednávateľom). |
10. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
11. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo zmluvy. Fakturácia bude realizovaná po dodaní tovaru. Objednávateľ preddavky neposkytuje. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Štefanovičova 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
06.12.2018 15:00
1,00 celok
2 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2018 16:00
20.11.2018 10:00
20.11.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2018 17:05 - Vstupná ponuka | 2 400,00 | € | Cena s DPH |
20.11.2018 09:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 396,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: