00326445
Obec Nová Lesná
Jána Stilla 75, Nová Lesná, 05986, SVK
36444618
Brantner Poprad, s.r.o.
Nová 76, Poprad, 058 01, SVK
Odvoz a likvidácia odpadu
Odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého komunálneho odpadu, komunálny odpad
Služba
1. Funkčná špecifikácia predmetu:
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz, zhodnotenie a zneškodnenie komunálnych odpadov v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komunálny odpad | t/rok | 180 | 200 | |
Objemový odpad | t/rok | 45 | 50 | |
Nebezpečný odpad | t/rok | 0,5 | 2 | |
Biologicky rozložiteľný odpar (BRO) | t/rok | 1,5 | 2,5 | |
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110l | ks/rok | 7500 | 8500 | |
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 1100l | ks/rok | 500 | 600 | |
Množstvo vývozov veľkoobjemových kontaknerov | zber/rok | 30 | 35 | |
Harmonogram zberu odpadu na príslušný kalendárny rok | ks/rok | 500 | 550 |
Názov |
Zber a odvoz komunálneho odpadu, ktorý sa nedá zhodnotiť na riadenú skládku. |
Zneškodnenie odpadu na riadenej skládke odpadu. |
Zber zmesového komunálneho odpadu realizovať v čase: od 6.00 hod. do 14.00 hod. minimálne 1 krát za dva týždne |
Zabezpečenie upratovania a vyčistenia plôch po vysypaní zberných nádob a kontajnerov. |
Zabezpečenie pristavenia a odvozu veľkoobjemových kontajnerov na zber objemového odpadu 2x ročne na miesta, ktoré určí objednávateľ, v celkovom počte 32 veľkoobjemových kontajnerov (16 kontajnerov na jarné upratovanie a 16 na jesenné upratovanie). |
Dodávateľ zabezpečí odvoz a likvidáciu biologicky rozložiteľného odpadu minimálne 2 x ročne (po dohode s objednávateľom) prostredníctvom pristavenia veľkoobjemového kontajnera. |
Zabezpečenie celoročného vývozu veľkoobjemových kontajnerov umiestnených v obci po telefonickom upresnení objednávateľa |
Dodávateľ zabezpečí vývoz veľkoobjemových kontajnerov max. do 48 hodín od prijatia telefonickej požiadavky. |
Zber nebezpečného odpadu realizovať prostredníctvom pristavenia špeciálneho zberného kontajnera určeného na zber nebezpečných odpadov v predpokladanom termíne jar a jeseň. |
Zber elektroodpadu realizovať jeden krát ročne. Predpokladané množstvo odpadu 200135 a 200136 cca 1,5 tony ročne. |
Zber separovaného odpadu - sklo. Zber bude vykonávaný v zmysle uzatvorenej zmluvy s príslušnou OZV. Odpad bude pred zberom uskladnený v plastových vreciach (zelených), ktoré pôvodcovia odpadu umiestnia v deň zberu pred jednotlivé rodinné domy. |
Zber separovaného odpadu - plast. Zber bude vykonávaný v zmysle uzatvorenej zmluvy s príslušnou OZV. Odpad bude pred zberom uskladnený v plastových vreciach (žltých), ktoré pôvodcovia odpadu umiestnia v deň zberu pred jednotlivé rodinné domy. |
Zber separovaného odpadu - papier. Zber bude vykonávaný v zmysle uzatvorenej zmluvy s príslušnou OZV. Odpad bude pred zberom uskladnený v plastových vreciach (modrých), ktoré pôvodcovia odpadu umiestnia v deň zberu pred jednotlivé rodinné domy. |
Dodávateľ zabezpečí dodávku plastových vriec (zelených, modrých aj žltých) v množstve zhodnom s množstvom odobraných plastových vriec (v zmysle uzatvorenej zmluvy s príslušnou OZV). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo odpadu za nezáväzné, určené priemerom za dlhšie časové obdobie. Počas realizácie služby môže dôjsť k nárastu alebo úbytku množstva odpadov. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, počas poskytovania služieb, dodržanie noriem a technických postupov, požiadaviek na ochranu bezpečnosti pri nakladaní a likvidácii odpadov a dodržiavanie pravidiel bezpečnosti práce podľa platnej legislatívy. |
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa vykonávať zber zmesového komunálneho odpadu vhodným zberovým vozidlom. |
Vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou. |
Umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť dodávateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácií k realizácii plnenia z tejto zmluvy. |
Uskutočniť náhradný vývoz odpadu najneskôr do 24 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov /napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod./. |
Fakturácia bude vykonaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
Splatnosť faktúry je 14 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ služby je povinný predložiť doklad o množstve odpadu /vážny lístok/ a záznam o prevádzke motorového vozidla objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. Sprievodný list nebezpečných odpadov je dodávateľ povinný doručiť bezodkladne po uskutočnení vývozu odpadov. |
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu s DPH a bez DPH. |
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi Certifikáty kvality a environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem ISO 9001 a ISO 14001. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ požaduje spracovanie a predloženie harmonogramu zberu odpadov v lehote do 5 pracovných dní od dňa uzatvorenia zmluvy a následne každého roku do 10 kalendárnych dní po odsúhlasení tohto harmonogramu za strany obce a príslušnej OZV. |
Cena za zber a zneškodnenie odpadov je vrátane poplatku v zmysle zákona č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov. |
Dodávateľ služby má právo na úpravu ceny za zneškodnenie odpadov v prípade zvýšenia poplatku za uloženie odpadov podľa platnej legislatívy. |
Dodávateľ služby je povinný upraviť cenu za zneškodnenie odpadov v prípade zníženia poplatku za uloženie odpadov podľa platnej legislatívy. |
Dodávateľ služby je oprávnený upraviť jednotkovú cenu na základe dohody oboch zmluvných strán, ak nastanú zmeny okolností ako je medziročný nárast inflácie a tiež zvýšenie minimálnej mzdy. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán, |
- výpoveďou s výpovednou lehotou 3 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nesledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strany doručená. |
Zmluva sa uzatvára na 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu množstva vývozu odpadu (na vlastné náklady) za účelom porovnania skutočného stavu so stavom deklarovaným dodávateľom ( vážne lístky) |
Jána Stilla 75, Nová Lesná, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2019 00:00 — 31.12.2022 23:59
200,00 t
141 593,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.10.2018 15:23
07.11.2018 11:15
07.11.2018 11:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2018 11:08 - Vstupná ponuka | 141 593,59 | € | Cena s DPH |
07.11.2018 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 141 593,59 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: