00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
50683641
Medirecord SK s.r.o.
Jiráskova 52, Prešov, 08005, SVK
Robotický držiak kamery pre endoskopické operácie
Držiak kamery
Tovar
1. Riadiaca jednotka vrátane softwaru - 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
1.1 Riadiaca jednotka pripevnená k EURO lište operačného stola |
1.2 Musí byť vybavená „ emergency“ tlačidlom pre deaktiváciu robotického držiaku |
2. 3-kĺbové mechanické rameno vrátane robotickej hlavy – 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
2.1 Robotická hlava umožňujúca pohyb vľavo/vpravo min. 90°/90°. |
2.2 Robotická hlava umožňujúca náklon min v intervale - 20° + 70°. |
2.3. Robotická hlava umožňujúca panoramatický záber 180° |
2.4. Nastavenie rýchlosti pohybu minimálne v 3 stupňoch |
2.5 Robotická hlava vybavená 3x led indikátorom pre 100% zameranie optického portu |
3. Nožný pedál- 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
3.1. Nožný pedál pripojiteľný k riadiacej jednotke káblom a umožňujúci spustenie predom zvoleného pohybu operatérom |
4. IR vysielač - 1ks a IR prijímač pre ovládanie smerových funkcii -1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
4.1. IR vysielač umožňujúci nastavenie smeru pohybu robotickej hlavy operatérom a umiestnený na čele-čelenke operatéra |
4.2. IR prijímač pripevnený k monitoru endoskopickej veže pričom na displeji vizuálne zobrazuje smer zvoleného pohybu operatéra |
5. Mobilný vozík pre uchytenie a transport celého systému – 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilný kovový vozík určený pre bezpečné uchytenie robotického držiaku a jeho transport v bezpečnostnej polohe k operačnému stolu. |
6. Základný jednorázový set pre robotickú hlavu- 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
6.1. Sterilné jednorázové ZOOM moduly umožňujúce pohyb optiky s kamerovou hlavou do dutiny brušnej a to do vzdialenosti min. 120mm - 1 ks |
6.2. Sterilné návleky určené na sterilné prekrytie 3-kĺbového mechanického ramena až po ZOOM modul - 1 ks |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu. |
3. Prístroj musí byť dodaný nový – nikdy nepoužívaný, nerepasovaný. |
4. Záručný servis minimálne 24 mesiacov |
5. Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu: |
5.1. Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní. |
5.2 Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
5.3. Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmych pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
5.4. Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
6. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou požadujeme predložiť doklady v slovenskom alebo českom jazyku: |
6.1 Podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet. |
6.2. Podrobný technický opis ponúkaného prístroja s uvedením obchodného názvu, typového označenia a s údajmi deklarujúcimi technicko medicínske parametre. |
6.3.Katalógový list produktu. |
6.4. Vyhlásenie zhody a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty – kópia. V prípade, ak dodávateľ predkladá Vyhlásenie o zhode, v ktorom sa odvoláva na iné doplňujúce dokumenty, ktoré sú podkladom na jeho vydanie, musia byť tieto doplňujúce dokumenty súčasťou predloženého Vyhlásenia o zhode. |
7. Ponúkaný prístroj musí spĺňať všetky minimálne medicínsko- technické parametre požadované v technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
8. V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ZVO) dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorými preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu |
9. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
9.1. Súčasťou dodávky je dodací list obsahujúci najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, s ocenením jednotlivých položiek, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
9.2. Súčasťou dodávky je návod na obsluhu v slovenskom, alebo českom jazyku. |
9.3. Súčasťou dodávky je preberací protokol, v ktorom dodávateľ uvedie položkovitý súpis predmetu zmluvy podľa Technickej špecifikácie predmetu zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za Objednávateľa, záznam o zaškolení obsluhujúceho personálu s uvedením mena a podpisu zaškolených osôb a školiteľa. |
9.4. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ |
9.5. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zmluvy, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu. |
9.6. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia. |
9.7. Faktúra bude vystavená dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je dodací list/ preberací protokol vrátane protokolu o zaškolení obsluhy. Faktúra musí obsahovať cenu za každú položku v štruktúre: cena za MJ bez DPH, sadzba DPH v %, výška DPH v Eur, cena za MJ s DPH, cena za množstvo MJ s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní. |
10. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak: |
10.1. Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov. |
10.2. Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia |
10.3. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky. |
10.4. Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke. |
10.5. Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre. |
10.6. Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru. |
10.7. Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
11. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov. |
12. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
13. Dodací termín začína plynúť dodávateľovi po obdržaní písomnej výzvy zo strany kupujúceho a to po pridelení kapitálových výdavkov MZSR. |
14. Kupujúci si vyhradzuje právo jednostranne odstúpiť od Kúpnej zmluvy v prípade ak nedôjde k prideleniu kapitálových výdavkov MZSR. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12.11.2018 15:00 — 20.12.2018 15:00
1,00 zostava
24 608,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.10.2018 12:20
06.11.2018 13:00
06.11.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.10.2018 14:30 - Vstupná ponuka | 24 603,00 | € | Cena bez DPH |
30.10.2018 04:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: