17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
31359825
SARSTEDT spol. s r.o.
Pri smaltovni 4, Bratislava, 85101, SVK
Uzavretý odberový systém krvi
Vákuový-aspiračný systém, skrutkový uzáver, európske farebné značenie
Tovar, Služba
1. Uzavretý odberový systém krvi
|
|
---|---|
Funkcia |
Uzatvorené odberové súpravy krvi s možnosťou odberu piestom aj vákuom v jednom |
Odberové ihly bez pomôcky k odberovým súpravám s možnosťou odberu piestom aj vákuom v jednom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Skúmavka na získanie séra | ks | 70 000 | ||
2. Skúmavka na hematológiu K3EDTA | ks | 48 000 | ||
3. Skúmavka na koaguláciu | ks | 31 000 | ||
4. Odberové ihly bez pomôcky k odberovým súpravám s možnosťou odberu piestom aj vákuom v jednom | ks | 41 000 | ||
5. Multi-adaptér | ks | 7 000 | ||
6. Membránový-adaptér | ks | 1 000 | ||
7. Skúmavka na moč + zátka | ks | 31 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. šrobovací uzáver, biely | 7,5ml; rozmer výška x priemer 92x15 mm |
2. šrobovací uzáver, červený | 2,6 ml; rozmer výška x priemer 65x13mm |
3. šrobovací uzáver, zelený | 2,9ml; rozmer výška x priemer 65 x 13 mm |
4. odberové ihly zelené | 21G x 1 1/2 (dĺžka x priemer) 38 x 0,8 mm |
5. sterilizované na základe normy ISO 11137 | |
6. sterilizované na základe normy ISO 11137 | |
7. plastová skúmavka na vyšetrenie moču | 12 ml, rozmer (výška x priemer) 110 x 17 mm |
Názov |
1.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a bezplatné vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
3.POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
4.POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. |
5.POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 3 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. |
6.Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
7.Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
8.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, nemocničná lekáreň v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. |
9.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
10.Celkové množstvá tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
11.Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. |
12.Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
13.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH) a zostatok finančného limitu. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 4 desatinné miesta. |
14.Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
15.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie. |
16.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
17.Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
18.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
19.Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 1, 2, 3, 5, 15 a 21 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
20.V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
21. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
23. Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
24. Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s podmienkami OPET pri každom opakovanom plnení prehodnocoval cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu. Spôsob, akým dodávateľ prehodnocuje ceny tovaru podľa predchádzajúcej vety je za dodržania podmienok uvedených v OPET na vôli dodávateľa, pričom dodávateľ prehodnocuje aspoň tri cenové ponuky, ktoré musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto rámcovej dohode. |
25. Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenia aktuálnosti ceny. Dodávateľ je povinný takejto žiadosti vyhovieť a požadovanú dokumentáciu predložiť do 10 dní. |
26. Ak dodávateľ zistí, že cena porovnateľného na relevantnom trhu je nižšia než je cena určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti doručil objednávateľovi písomné oznámenie o tejto skutočnosti. Cena uvedená v tejto rámcovej dohode sa dňom doručenia takéhoto oznámenia objednávateľovi mení na dodávateľom oznámenú nižšiu cenu s účinnosťou pre plnenia dodávateľa dodané objednávateľovi podľa tejto rámcovej dohody po doručení takéhoto oznámenia objednávateľovi. |
27. Ak objednávateľ zistí, že cena porovnateľného na relevantnom trhu je nižšia než je cena určená touto rámcovou dohodou a oznámi túto skutočnosť dodávateľovi s tým, že súčasne túto skutočnosť dodávateľovi preukáže. Cena uvedená v tejto rámcovej dohode sa dňom doručenia takéhoto oznámenia dodávateľovi mení na objednávateľom oznámenú a preukázanú nižšiu cenu s účinnosťou pre plnenia dodávateľa dodané objednávateľovi podľa tejto rámcovej dohody po doručení takéhoto oznámenia dodávateľovi. |
28. Objednávateľ si vyhradzuje právo túto rámcovú dohodu vypovedať s výpovednou dobou 1 mesiac od doručenia výpovede, ak: |
- dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za nižšiu cenu zistenú a oznámenú podľa bodu 25., 26. alebo 27. tejto rámcovej dohody alebo - dodávateľ neposkytne zľavu podľa bodu 21. tejto rámcovej dohody. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
19 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.10.2018 11:44
05.11.2018 11:45
05.11.2018 12:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.10.2018 13:19 - Vstupná ponuka | 19 300,00 | € | Cena bez DPH |
05.11.2018 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 299,80 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: