00603155
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Mierová 21, Bratislava, 82705, SVK
47899948
X logistics, s.r.o.
Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK
Nákup výpočtovej techniky
počítač, klávesnica, myš, softver
Tovar, Služba
1. Nákup výpočtovej techniky
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup kancelárskych počítačov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske PC - Lenovo ThinkCentre V520S-08IKL SFF alebo ekvivalent | ks | 15 | ||
Pamäť 4 GB - rovnaká alebo kompatibilná s inštalovanou v požadovanom PC | ks | 15 | ||
3y NextBusDay Onsite NBD | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Komponent | Typ / parameter - minimálna hodnota |
Skrinka: | Small form factor |
CPU: | procesor x86-64 Sock |
CPU: | procesor x86-64 Sock dosahujúci výkon podľa PassMark CPU Mark High End – min 5783 |
MD: | chipset od rovnakého výrobcu ako procesor |
RAM: | 4 GB DDR4, 2x paměťový slot |
HDD: | 1 x min. 500 GB 7200 RPM |
Grafická karta: | integrovaná |
Zvuková karta: | integrované High Definition, vrátane interného reproduktora |
Optická mechanika: | DVD-RW mechanika |
Komunikácia: | integrovaná Gigabit Ethernet RJ45 |
Rozhrania: minimálne | PCI Express x1, PCI Express x16, min. 2 x USB 3.0, 2 x USB 2.0, audio-in/out, RJ45 |
Rozhrania: minimálne | 1 xVGA, 1 x DisplayPort |
Klávesnica: | USB US/SK klávesnica od výrobcu počítača |
Myš: | USB optická, 2 tlačidlá, scroll koliesko od výrobcu počítača |
Zdroj: | max. 240W, účinosť zdroja min 85% |
Operačný systém: | 64 bit umožňujúci prácu v doméne, Windows 10 Professional |
Predmet obstarávania bude vyhovovať príslušným STN normám a hygienickým normám | Áno |
Uchádzač predloží vyhlásenie o zhode dodávaných výrobkov | Áno |
Požadujeme dodávku a registráciu „výrobcom garantovaných servisných služieb“: 3y NextBussinesDay Onsite | Áno |
Názov |
Počítače požadujeme dodať nové od výrobcu (fabricky vyrobené), s garantovaným rokom výroby min 2016, nie repasované, ani refurbished. |
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie certifikátu min. 1 deň pred realizáciou dodania zákazky „výrobcom garantovaných servisných služieb“ na 3- ročnú servisnú hardwareovú podporu s nástupom na opravu nasledujúci pracovný deň (PC zostava), resp. požaduje zaslanie webového odkazu na stránky výrobcu |
kde je možné si danú registráciu zariadení na objednávateľa a dĺžku platnosti poskytovania servisných služieb kedykoľvek počas celej doby trvania servisnej podpory bezplatne overiť. |
Záručná doba PC : 36 mesiacov v mieste inštalácie s odozvou nasledujúci pracovný deň. |
V cene je dovoz, rozbalenie, inštalácia dodávaného tovaru na pracoviska podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. |
Nástup na servisný zásah do 2 hodín po nahlásení emailom na kontaktnú adresu dodávateľa. |
Verejný obstarávateľ si vyhradil právo na poskytnutie bezplatnej vzorky Plnenia predmetu zákazky, resp. predloženie typu a modelu PC ( PN ) do 48 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Všetky v súčasnosti prevádzkované PC stanice v rámci informačného systému verejného obstarávateľa majú inštalovaný operačný systém Microsoft Windows. Prevádzkované aplikácie v rámci inform. systému verejného obstarávateľa sú testované a portované výhradne do prostredia PC staníc s OS MS Windows. |
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR denne na účet dodávateľa. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a kúpnu zmluvu zruší. |
Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Splatnosť faktúr 30 dní. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Zmluvné strany súhlasia, že verejný obstarávateľ je oprávnený vypovedať zmluvu do 15 dní od oznámenia výpovede aj bez uvedenia dôvodu. |
Objednávateľ požaduje nainštalovaný operačný systém Windows 10 Pro |
Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako tri pracovné dni, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. |
Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru. Vrátane bezplatného odvozu a doručnia reklamovaného tovaru do sídla objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného a mimozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Mierová 21, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
05.11.2018 08:00 — 08.11.2018 15:00
30,00 ks
8 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2018 13:18
31.10.2018 14:00
02.11.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.10.2018 13:44 - Vstupná ponuka | 8 400,00 | € | Cena s DPH |
31.10.2018 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 388,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: