Z201846674
OF-178697
zrušená
17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
Plachty napínacie s gumičkou
plachty, napínacie plachty
Tovar, Služba
1. Plachty bavlnené napínacie s gumičkou
|
|
---|---|
Funkcia |
Posteľná napínacia plachta s gumičkou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plachta s gumičkou na matrac o rozmere 200x90 x výška do 20 cm | ks | 1000 | ||
Vzorka -Plachta s gumičkou na matrac o rozmere 200x90 x výška do 20 cm | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Na matrace o rozmeroch | 200cm x90cm x výška do 20 cm |
Materiál | pletenina, 80% bavlna /20% polyester alebo 100% bavlna |
Farba | biela |
Plošná hmotnosť bavlny - gramáž | min. 160g/m² |
Pranie | v priemyselných práčovňach a musia odolávať praniu v chlóre a pri teplote 95 °C |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Termín dodania vzoriek je do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7,00 hod. do 15:00 hod. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 40 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní tovaru objednávateľovi a po podpísaní dodacieho listu |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 2 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru do určených priestorov vrátane nákladov na dopravu |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Súhlas objednávateľa postúpením pohľadávok dodávateľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný: |
- pri postúpení pohľadávok dodávateľov, ktorých 100%-ným akcionárom je Ministerstvo zdravotníctva SR v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti, |
- pri postúpení pohľadávok dodávateľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov. |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v §436 ObZ ods. 1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy a to najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti odstúpenia |
Dodávateľ môže požadovať: |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z.z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z.z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a)nedodržanie termínu dodania predmetu dohodnutého v zmysle, resp. v objednávke |
b)dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c)neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenie zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka a ustanovenia aktuálnych Obchodných podmienok trhoviska |
d)ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska |
V prípade nedodržania akejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
-ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody |
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní |
Tovar musí byť dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný |
Dodávateľ tovaru je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ tovaru predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce. Každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi |
Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa |
Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov - Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov |
Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa, v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR": Poučenie o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR" |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Názov | Upresnenie |
Záruka | 24 mesiacov |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Navrhnutá hodnota | Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a certifikát do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Upozorňujeme obstarávateľa, že na daný produkt sa nevydáva certifikát typu CE, ale certifikát a vydanie tohto certifikátu trvá cca 10 pracovných dní. Vaša požiadavka je mätúca a takýto typ certifikátu do 7 pracovných dní môže poskytnúť iba uchádzač, ktorý ho má pripravený - toto môže mať za následok netransparentnú hospodársku súťaž.
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
16.11.2018 09:00 — 17.12.2018 14:30
1 000,00 ks
5 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2018 12:24
07.11.2018 09:00
07.11.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: