00157660
IUVENTA - Slovenský inštitút mládeže
Karloveská 64, Bratislava, 84258, SVK
50036564
BIBO DESIGN s.r.o.
Horný Šianec 3135, Trenčín, 91101, SVK
Výroba a dodanie roll-up bannerov s potlačou
roll-up banner
Tovar, Služba
1. Výroba a dodanie roll-up bannerov s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Uvedené predmety zákazky budú slúžiť zamestnancom objednávateľa na zvyšovanie publicity a propagáciu objednávateľa verejnosti a pri pracovných stretnutiach a informačných seminároch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Roll-up bannery | ks | 20 | ||
výška | cm | 200 | ||
šírka | cm | 85 | ||
stojan z pevného materiálu v striebornom prevedení (celohliníkový alebo iný ekvivalent) | ks | 20 | ||
pevná skladacia tyč (celohliníková alebo iný ekvivalent) | ks | 20 | ||
otočné nožičky | ks | 20 | ||
hrúbka plátna | micr. | 190 | ||
potlač na roll-up bannery | ks | 20 | ||
dodaný s púzdrom/obalom/taškou na roll-up | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Roll-up bannery | vrátane vytvorenia grafického návrhu pre každý roll-up banner osobitne |
Informácie pre dodávateľa | grafické podklady pre každý roll-up banner dodá objednávateľ e-mailom. Dodávateľ ich graficky spracuje a upraví podľa pokynov objednávateľa. |
potlač | viacfarebná |
konštrukcia systému | roll-up je prilepený v tele mechaniky |
konštrukcia systému | mechanizmus pre zrolovanie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky, ktorej objednávateľ najneskôr do 6 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zašle e-mailom grafické podklady na spracovanie grafického návrhu pre každý roll-up banner osobitne. |
Pred samotnou tlačou na roll-up bannery dodávateľ predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh predmetu zákazky na posúdenie grafického dizajnu a jeho odsúhlasenie. Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom písomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom. Lehota plnenia do 7 dní odo dňa doručenia objednávky po odsúhlasené grafického dizajnu, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inej lehote. |
Dodávateľ udeľuje objednávateľovi súhlas na použitie predmetu zákazky bezvýhradne a územne, časovo a vecne neobmedzene za účelom nerušeného užívania v súlade s podmienkami stanovenými zákonom č. 185/2015 Z.z. Autorským zákonom v znení neskorších predpisov. Odmena v zmysle uvedeného zákona je súčasťou zmluvnej ceny. |
Roll-upp bannery musia byť nové, nepoužívané, kompletné, v požadovanom množstve, funkčné, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku 24 mesiacov odo dňa prevzatia roll-up bannerov. |
V zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou celého predmetu zmluvy vrátane vytvorenia grafického návrhu pre každý roll-up banner osobitne, prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia. |
Dodávateľ je povinný pripraviť a predložiť na schválenie oprávnenému zástupcovi objednávateľa preberací protokol po vykonaní všetkých požadovaných úkonov súvisiacich s riadnym dodaním a prevzatím premetu zákazky. Preberací protokol podpíšu oprávnení zamestnanci za dodávateľa a objednávateľa. Ako preberací protokol môže slúžiť aj Dodací list. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. F Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu Zmluvy na základe preberacieho protokolu. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Karloveská 64, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
12.11.2018 12:16 — 30.11.2018 12:16
20,00 ks
1 048,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2018 12:17
02.11.2018 12:15
02.11.2018 12:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2018 12:22 - Vstupná ponuka | 1 044,00 | € | Cena s DPH |
30.10.2018 03:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: