50718614
CRM solution s.r.o.
Cyrila a Metoda 105, Rožňava, 04801, SVK
46010301
ACTE, s. r. o.
Kopčianska 14, Bratislava, 85101, SVK
Hardvérové vybavenie
server, počítač, tlačiareň, tablet, monitor
Tovar, Služba
1. Server
|
|
---|---|
Funkcia |
SERVER (2 ks) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet SERVEROV | ks | 2 | ||
PowerEdge R530 Server | ks | 1 | ||
3.5" Chassis with up to 8 Hot Plug Hard Drives | ks | 1 | ||
Intel® Xeon® E5-2660 v3 2.6GHz,25M Cache,9.60GT/s QPI,Turbo,HT,10C/20T (105W) Max Mem 2133MHz | ks | 1 | ||
Upgrade to Two Intel® Xeon® E5-2660 v3 2.6GHz,25M Cache,9.60GT/s QPI,Turbo,HT,10C/20T (105W) | ks | 1 | ||
2 CPU Standard | ks | 1 | ||
2400MT/s RDIMMs | ks | 1 | ||
Performance Optimized | ks | 1 | ||
32GB RDIMM, 2400MT/s, Dual Rank, x4 Data Width | ks | 2 | ||
No RAID for H330/H730/H730P (1-8 HDDs or SSDs) | ks | 1 | ||
PERC H730P RAID Controller, 2GB NV Cache | ks | 1 | ||
960GB Solid State Drive SATA Mix Use MLC 6Gbps 2.5in Hot-plug Drive,3.5in HYB CARR, SM863 | ks | 4 | ||
iDRAC8 Enterprise, integrated Dell Remote Access Controller, Enterprise | ks | 1 | ||
Intel Ethernet X540 DP 10GBASE-T Server Adapter, Low Profile | ks | 1 | ||
On-Board Broadcom 5720 Quad Port 1Gb LOM | ks | 1 | ||
DVD ROM, SATA, Internal | ks | 1 | ||
Dual, Hot-plug, Redundant Power Supply (1+1), 1100W | ks | 1 | ||
Power Saving Dell Active Power Controller | ks | 1 | ||
UEFI BIOS Boot Mode with GPT Partition | ks | 1 | ||
Systém a služby Linux base | ks | 1 | ||
Virtualizácia na úrovni jadra LXC (linux container) | ks | 1 | ||
load balancer, fail-over, cluster DB, cluster FS na základe požiadaviek objednávateľa | ks | 1 | ||
systém na komplexný monitoring serverov a služieb s SMS/mail notifikáciou | ks | 1 |
2. Prenosný počítač
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenosný počítač (1 ks) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prenosného počítača | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor Core i7 min. 3.5 GHz Kaby Lake, Monitor min. 13.3"" IPS LED s rozlíšením min. 2560x1600 Retina, Operačná pamäť min. RAM 16GB LPDDR3, Grafická karta min. Iris Plus Graphics 650 alebo ekvivalent, Úložisko SSD min. 512GB, WiFi 802.11ac, Bluetooth 4.2, Webkamera Facetime 720p, min. 3x USB-C Thunderbolt 3, min. 1x Touch Bar s integrovaným snímačem Touch ID, Trackpad, podsvietená slovenská klávesnica, Operačný systém: min. macOS Sierra |
3. Prenosný počítač
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenosný počítač (1 ks) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prenosného počítača | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor Core i5 min. 2.3 GHz Kaby Lake, monitor min.13.3 ""IPS LED s rozlíšením min. 2560x1600 Retina, Operačná pamäť min. RAM 8GB LPDDR3, Grafická karta min. Iris Plus Graphics 640 alebo ekvivalent, Úložisko SSD min 256GB, WiFi 802.11ac, Bluetooth 4.2, Webkamera FaceTime 720p, min. 1x USB-C Thunderbolt 3, Force Touch Trackpad, podsvietená klávesnica, Operačný systém: MacOS Sierra |
4. Multifunkčná tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčná tlačiareň (1 ks) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet tlačiarní | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače: Laser. farebná, Rozhranie tlačiarne: min. USB, LAN, Wi-Fi, Funkcie: min. Kopírovanie a skenovanie, Automatická obojstranná tlač (duplex), Fax, AirPrint, Funkcie skeneru Skenovanie do e-mailu, Obojstranný automatický podávač (DADF), Minimálne rozlíšenie tlače 1 200 DPI, Vstupný zásobník min. 300 ks, Rýchlosť farebnej tlače min. 28 str./min, Rýchlosť čiernobielej tlače min. 27 str./min, | |
Doba tlače prvej strany (čb tlač) min, 8,4 s; Displej Dotykový na ovládanie, Tlač zo smartphonu a tabletu min. AirPrint, Mopria a aplikace Canon PRINT Business) Spolupracuje s oblúbenými službami cloudových úložísk min. dropbox, box, onedrive |
5. Tablet
|
|
---|---|
Funkcia |
Tablet (1 ks) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet tabletov | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tablet s min. 64-bitovou architektúrou a pohybovým koprocesorom M10, display multidotykový Retina min. 12.9 "" s LEDtechnológiou rozlíšenie min. 2732x2048, interná pamäť min. 512GB, Min. požadované vlastnosti: WiFi, Bluetooth 4.2, 3G / LTE modem, 2x webkamera, 4x reproduktory, Touch ID, Lightning konektor Operačný systém: min. iOS 10" |
6. Monitor
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitor (1 ks) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet monitorov | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
LCD monitor s LED technológiou, Rozmer min. 27", Technológia: UltraSharp alebo ekvivalent, IPS panel, Požadované paramentre minimálne: jas 350cd/m2, ryhlosť odozvy 8ms, rozlíšenie 2560x1440, 1x HDMI (MHL), 1xDisplayPort, 1x miniDisplayPort, 1xUSB Hub 3.0, Povrch displeya: antireflexný |
Názov |
A) vyžaduje sa dodanie hardvérového vybavenia do miesta realizácie (vrátane vyloženia tovaru v mieste realizácie) |
B) vyžaduje sa hardvérová kompletizácia jednotlivých komponentov a inštalácia operačného systému |
C) vyžaduje sa štandardná záruka na 2 roky so zaručenou opravou na mieste do 24 hod. od nahlásenia problému s dobou pokrytia 7x24 hod |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. V rozpočte musia byť vyčíslené sumy pre jednotlivé položky 1 až 6 a vyčíslené sumy aj pre položky A) B) C) (uvedené vyššie). Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a následne vystavenej faktúry počas plnenia zmluvy bude povinnosť dodávateľa uvádzať číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ a názov projektu. Informáciu o čísle a názve projektu má povinnosť objednávateľ zaslať dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky (konkrétna značka, výrobca, typové označenie, katalógový list, technický opis apod.), čím sa overí splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky a to do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty : a) preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, b) v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo, c) nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH, prehlási, že v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Súčasťou dodávky ako celku je splnenie nasledovných požiadaviek: - predmet zákazky bude dodaný jednorazovo - predmet zákazky bude dodaný nový - dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi spolu s predmetom zákazky všetky doklady a dokumenty týkajúce sa predmetu zákazky, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu - splatnosť faktúry: 60 dní |
Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním Plnenia bude zo strany Objednávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy Dodávateľom, ktoré Objednávateľa v zmysle čl. 6.3.1 "Trhového poriadku" OPET oprávňuje omeškané Plnenie odoprieť a neprevziať. V takomto prípade je tiež Objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Prevzatie Plnenia bude zabezpečené protokolárnym prevzatím od predávajúceho. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
Objednávateľ a Dodávateľ berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka je financovaná z fondov EÚ. Objednávateľ a Dodávateľ berú na vedomie a rešpektujú, že pri zákazke sa uplatňujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok Elektronického trhoviska o zákazkách financovaných z fondov EÚ. |
Zmluvné strany v zmysle čl. 15.1.2 "Všeobecných zmluvných podmienok" OPET berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka je financovaná z fondov EÚ a bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ sa v zmysle čl. 15.1.1 "Všeobecných zmluvných podmienok" OPET zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiacich s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na realizáciu projektu Objednávateľa, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že v zmysle čl. 15.1.3 "Všeobecných zmluvných podmienok" OPET je splatnosť faktúry 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ v súvislosti s plnením zákazky financovanej z fondov EÚ vyhlasuje a Dodávateľ akceptuje, že Objednávateľ môže využívať aj iný bankový účet, ako má uvedený v profile EKS. Objednávateľ po zadaní zákazky oznámi použité číslo účtu Dodávateľovi. |
Odkladný účinok overenia verejného obstarávania príslušným orgánom na Plnenie Zmluvy: Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať Plnenie až po overení verejného obstarávania príslušným orgánom a doručení správy z kontroly so súhlasným stanoviskom k pokračovaniu vo finančnej operácii, pričom Objednávateľ je povinný o stanovisku kontrolného orgánu bezodkladne informovať Dodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odoprieť a neprevziať Plnenie dodané pred doručením správy z kontroly verejného obstarávania so súhlasným stanoviskom k pokračovaniu vo finančnej operácii. |
Porušenie alebo nedodržanie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z parametrov technickej a funkčnej špecifikácie zákazky, rovnako osobitných požiadaviek na plnenie a zmluvnej špecifikácie zákazky, ale aj povinnosť vyplývajúcej z OPET sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa k odstúpeniu od tejto zmluvy, a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
28.05.2019 11:35 — 28.06.2019 11:37
7,00 ks
42 514,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.02.2019 15:32
13.02.2019 15:40
13.02.2019 15:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.02.2019 10:16 - Vstupná ponuka | 42 513,67 | € | Cena bez DPH |
13.02.2019 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 440,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: