17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
46463437
TOMCAMP s. r. o.
Potočná 7/1, Limbach, 90091, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologický rozložiteľný odpad, odpady, jedlé oleje a tuky, manipulácia s odpadmi,
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu s katalógovým číslom 200108
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
2. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzeného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinového oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach. |
3. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 200108-biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 200125- jedlé tuky a oleje. |
4. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu- zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zvyšky zeleniny, škrupiny z vajec a iné. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem kuchynského odpadu s katalógovým číslom 200108 | kg | 80 000 | ||
Objem nádob na kuchynský odpad poskytnutých dodávateľom služieb | liter | 30 | 60 | |
Týždenný objem vyprodukovaného kuchynského odpadu 200108 | kg | 1 538 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad zo zariadení objednávateľa | katalógové číslo odpadu 200108 |
Frekvencia zberu kuchynského odpadu | 6 x týždenne |
Zberné nádoby: | |
a. dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) | plastové nádoby s poklopom a s označením litráže |
b. | nádoby musia byť nepoškodené, čisté a určené na skladovanie odpadu vrátane olejov |
c. | nádoby musia byť označené "materiál kategórie 3 Neurčené na ľudskú spotrebu |
d. počet nádob na kuchynský odpad : | podľa potreby |
Odber odpadu: | 6 x týždenne t. j. (pondelok - sobota od 07.00 hod. do 14.00 hod.) |
Miesto plnenia: | prevádzka v sídle objednávateľa |
Lehota plnenia zmluvy | 12 mesiacov od účinnosti zmluvy |
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1 liter= 1 kilogram odpadu | 1 l = 1 kg |
2. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu, jedlých olejov a tukov s katalógovým číslom 200125
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
2. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzeného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinového oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach. |
3. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 200108-biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 200125- jedlé tuky a oleje. |
4. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu- zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zvyšky zeleniny, škrupiny z vajec a iné. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem jedlých olejov a tukov s katalógovým číslom 200125 | liter | 250 | ||
Objem nádob na jedlé tuky a oleje poskytnutých dodávateľom služieb | liter | 5 | 50 | |
Mesačný objem vyprodukovaných jedlých tukov a olejov 200125 | liter | 20,8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jedlé tuky a oleje | katalógové číslo odpadu 200125 |
Frekvencia zberu jedlých tukov a olejov | 1 x mesačne spolu s kuchynským odpadom |
Zberné nádoby: | |
a. dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) | plastové nádoby s poklopom a s označením litráže |
b. | nádoby musia byť nepoškodené, čisté a určené na skladovanie odpadu vrátane olejov |
c. | nádoby musia byť označené "materiál kategórie 3 Neurčené na ľudskú spotrebu |
d. počet nádob na kuchynský odpad : | podľa potreby |
Odber odpadu: | 1 x mesačne spolu s kuchynským odpadom (pondelok - sobota od 07.00 hod. do 14.00 hod.) podľa dohody s objednávateľom |
Miesto plnenia: | prevádzka v sídle objednávateľa |
Lehota plnenia zmluvy | 12 mesiacov od účinnosti zmluvy |
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1 liter= 1 kilogram odpadu | 1 l = 1 kg |
Názov |
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a bude realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia v súlade s 2. časťou OPET-u čl VI ods. 6.1.3. |
2. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy. |
3. POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.K faktúre je potrebné predložiť zberný list odpadu. |
4. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. |
5. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
6. Celkové množstvo je uvedené ako predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ konkrétne množstvá v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. |
7. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, 6x do týždňa v čase dohodnutom s objednávateľom, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 12 hodín po jej odoslaní.Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
8. Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kontaktnej osobe objednávateľa priemernú cenu bez DPH aj s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. |
9. Priemerná jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace so zhodnotením odpadu vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, prenájom nádob a ostatných nákladov súvisiacich s predmetom plnenia. |
10. Hmotnosť odpadu bude uvedená na tlačive, kde bude uvedený aj dátum, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
11. V prípade, že dodávateľ počas trvania zmluvy z prevádzkových dôvodov nedokáže odobrať odpad podľa schváleného harmonogramu, je povinný na vlastné náklady zabezpečiť odber odpadov z pracoviska objednávateľa prostredníctvom iného opravného zástupcu. |
12. Možnosť mimoriadneho odberu odpadu mimo dohodnutého harmonogramu. |
13. Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (respektíve vo vlastnej réžii) z pracoviska objednávateľa v sídle objednávateľa.Fyzickým prevzatím odpadov dodávateľom alebo jeho zamestnancom v mieste plnenia, preberá zodpovednosť za nakladanie s odpadmi poskytovateľ - dodávateľ služby. Dodávateľ zodpovedá za poriadok, čistotu a za dodržiavanie predpisov BOZP a PO na pracovisku a je povinný služby realizovať tak, aby nezhoršoval životné prostredie na pracovisku a v jeho okolí. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť zmluvné povinnosti v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred dohodnutým termínom najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
15. Nedodržanie bodov 9,14 a 16 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
17. Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
8 862,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2018 14:22
31.10.2018 10:00
31.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2018 18:02 - Vstupná ponuka | 8 862,50 | € | Cena bez DPH |
29.10.2018 17:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 845,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: