00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
47899948
X logistics, s.r.o.
Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK
Magnetická tabuľa
tabuľa
Tovar
1. Magnetická tabuľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup novej, nepoužívanej tabule vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko, uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Mobilná otočná obojstranná magnetická tabuľa | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Rozmer (Š x V) | 1800 x 1200 mm |
1.2. Povrch | na písanie za sucha stierateľnými popisovačmi z oboch strán tabule |
1.3. Farba | biela |
1.4. Prevedenie | vertikálne otáčanie, možnosť zafixovať v akejkoľvek polohe |
1.5. Rám tabule | pevný hliníkový |
1.6. Magnetický povrch umožňuje prichytenie poznámok pomocou magnetov | |
1.7. Dva plastové držiaky pre prichytenie flipchartového bloku | |
1.8. Držiak popisovačov | |
1.9. Stojan na kolieskach pre ľahké presúvanie - kolieska vybavené brzdami |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: obchodný názov ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia. |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania a to najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
7. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr. A. Hlinku 1, blok E, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
13.11.2018 08:00 — 30.11.2018 15:00
1,00 ks
315,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2018 14:48
05.11.2018 14:00
05.11.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2018 16:05 - Vstupná ponuka | 315,00 | € | Cena s DPH |
25.10.2018 17:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 310,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: